თემატურ-კალენდარული გეგმა; ქართული ენა და ლიტერატურა; მე-11 კლასი; 1-ლი სემესტრი
N
|
თემა
|
თემატური
ერთეული
|
სთ
|
სასწავლო
მიზანი. შედეგი
|
რესურსი
|
მეთოდები. სტრატეგია
|
შეფასება
|
თარიღი
|
1
|
რომანიკოსები
|
ქართული ლიტერატურის ისტორიის პერიოდიზაცია
|
1
|
ქართ. XI. 2
ისმენს გამოსვლებს,
მათში გამოთქმულ მოსაზრებებს, ახალ ინფორმაციას, დოკუმენტურ მასალას და გამოთქვამს
საკუთარ შეხედულებას, თუ რამდენად დამაჯერებელია მათში გამოთქმული ჰიპოთეზები და ვარაუდები;
|
კონგიტური სქემები;
|
გონებრივი იერიში;
„ვიცი, ვისწავლე, მინდა ვიცოდე“
მინი ლექცია;
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
14.09
|
2
|
მე-19 ს-ის ლიტერატურის სპეციფიკა
|
1
|
ქართ. XI. 5.
მსჯელობს იმაზე, თუ როგორ განსაზღვრავს კონკრეტული
ეპოქა ლიტერატურულ თემებს, იდეებს, პრობლემატიკას და ინფორმაციის სპეციფიკურობას;
|
მე-11 კლასის სახელმძღვანელო;
ქმს- ტ.1.
Ka.wikipedia.org.
|
„ვიცი, ვისწავლე, მინდა ვიცოდე“
T
დიაგრამა;
მინი ლექცია
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
15.09
|
|
3
|
რომანტიზმი. წარმოშობა.
ძირითადი პრინციპები
|
1
|
ქართ. XI. 5.
მსჯელობს იმაზე, თუ როგორ განსაზღვრავს
კონკრეტული ეპოქა ლიტერატურულ თემებს, იდეებს, პრობლემატიკას და ინფორმაციის სპეციფიკურობას;
|
მე-11 კლასის სახელმძღვანელო;
ქმს- ტ.1.
Ka.wikipedia.org.
|
მარკირებული კითხვა;
კოგნიტური სქემების შევსება;
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
16.09
|
|
4
|
ქარული რომანტიზმის სპეციფიკა
|
1
|
ქართ.
XI. 8.
განსაზღვრავს
კითხვის მიზანს და იყენებს შესაბამის სტრატეგიებს: მოინიშნავს საკითხებს, რომელთა
დაზუსტებას, უკეთ გაცნობას ისურვებდა მომავალში, განიხილავს ეპოქის შესახებ მისთვის
ნაცნობ ინფორმაციას;
|
მე-11 კლასის სახელმძღვანელო;
ქმს- ტ.1.
Ka.wikipedia.org.
|
მინი ლექცია;
T
დიაგრამა;
ვენის დიაგრამა;
„კიპა“
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
17.09
|
|
5
|
მე-19 ს-ის 1-ლი ნახევარი. ისტორიული პარალელი
|
1
|
ქართ. XI. 5.
შეაფასებს
ეპოქისთვის დამახასიათებელ თემებს, იდეებსა და პრობლემებს ამავე ეპოქის სოციალურ-კულტურული
კონტექსტის გათვალისწინებით;
|
მე-11 კლასის სახელმძღვანელო;
ქმს- ტ.1.
Ka.wikipedia.org.
|
გონებრივი იერიში;
ვენის დიაგრამა;
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობაშესრულების ხარისხი
|
18.09
|
|
6
|
ალექსანდრე ჭავჭავაძე
|
ალექსანდრე ჭავჭავაძე
|
1
|
ქართ. XI. 10
წერს ესეის
შემოქმედებითი თვითგამოხატვისთვის, განწყობილებების, შთაბეჭდილებების, ემოციების
და ა. შ. გადმოსაცემად.
|
მე-11 კლასის სახელმძღვანელო;
ქმს- ტ.1.
Ka.wikipedia.org.
|
მარკირებული კითხვა;
ესეზე მუშაობა;
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობახარისხი
|
21.09
|
7
|
ლექსის მხატვრული ანალიზი
|
1
|
ქართ. XI. 5
აანალიზებს
ერთი ეპოქის ტექსტებში ასახულ პრობლემებს, თემებს, იდეებს მსგავსება-განსხვავების
თვალსაზრისით;
ქართ. XI. 10
განიხილავს
ნაწარმოებში ასახულ პრობლემას, რისთვისაც იყენებს ლიტერატურულ ან ცხოვრებისეულ პარალელებს;
|
მე-11 კლასის სახელმძღვანელო;
ქმს- ტ.1.
Ka.wikipedia.org.
|
მარკირებული კითხვა;
ასოციაციური რუკა;
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
22.09
|
|
8
|
„ვაჰ, დრონი, დრონი“
|
1
|
ქართ.
XI. 9
განსაზღვრავს
ნაწარმოების თემას და იდეას;
მსჯელობს
ავტორის პოზიციისა და იმის შესახებ, როგორ გამოიხატება ეს პოზიცია ნაწარმოებში;
|
მე-11 კლასის სახელმძღვანელო;
ქმს- ტ.1.
Ka.wikipedia.org.
|
მარკირებული კითხვა;
„კიპა“;
ბარათებით მუშაობა;
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
23.09
|
|
9
|
„გოგჩა“
|
1
|
ქართ.
XI. 9
აკავშირებს
მხატვრულ ნაწარმოებს ისტორიულ კონტექსტთან.
ქართ. XI. 8
ადგენს ლექსიკონს და განმარტავს უცნობი სიტყვების
მნიშვნელობას.
|
მე-11 კლასის სახელმძღვანელო;
ქმს- ტ.1.
Ka.wikipedia.org.
|
მარკირებული კითხვა;
ლექსიკონზე მუშაობა;
სიტყვის რუკა;
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
24.09
|
|
10
|
„გოგჩა“
|
1
|
ქართ.
XI. 11
აკრიტიკებს
ან იზიარებს ავტორის თვალსაზრისს სათანადო არგუმენტების მოშველიებით;
|
მე-11 კლასის სახელმძღვანელო;
ქმს- ტ.1.
Ka.wikipedia.org.
|
მარკირებული კითხვა;
ლექსიკონზე მუშაობა;
სიტყვის რუკა;
ესეზე მუშაობა.
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
25.09
|
|
11
|
რეზიუმე
|
1
|
ქართ. XI. 12.
მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ხასიათის არამხატვრული ტექსტებისშეთხზვა.
|
მე-11 კლასის სახელმძღვანელო;
|
რეზიუმეს დაწერა.
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიურიჩართულობა;
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
28.09
|
|
12
|
ტროპული მეტყველება
|
1
|
ქართ.
XI. 7
მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ნაწარმოების ენობრივი საშუალებების გაანალიზება მათი ფუნქციონირების თვალსაზრისით.
|
მე-11 კლასის სახელმძღვანელო;
Ka.wikipedia.org.
|
კოგნიტური სქემების აგება.
სიტყვის რუკა
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
29.09
|
|
13
|
ლექსის მხატვრული ანალიზი (პრაქტიკული)
|
1
|
ქართ.
XI. 7
მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ნაწარმოების ენობრივი საშუალებების გაანალიზება მათი ფუნქციონირების თვალსაზრისით.
|
მე-11 კლასის სახელმძღვანელო;
ქმს- ტ.1.
|
მარკირებული კითხვა.
ბარათებით მუშაობა.
ესეზე მუშაობა.
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
30.09
|
|
14
|
შემაჯამებელი
N1
|
1
|
01.10
|
|||||
15
|
გრიგოლ ორბელიანი
|
გრიგოლ ორბელიანი
|
1
|
ქართ.
XI. 2 მოსწავლეს შეუძლია საჯარო გამოსვლების მოსმენა...
გამოაქვს დასკვნა როგორც საკუთარი,
ისე სხვების მსჯელობიდან და შენიშნავს მსგავსება-განსხვავებას;
|
მე-11 კლასის სახელმძღვანელო;
ქმს- ტ.1.
Ka.wikipedia.org
|
გონებრივი იერიში.
„ვიცი, გავიგე, მინდა ვიცოდე“
მინილექცია
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
02.10
|
16
|
1832 წლის შეთქმულება
|
1
|
ქართ. XI. 1. წინასწარ მოფიქრებული გეგმის მიხედვით (შესავალი,
ძირითადი ნაწილი, დასკვნები) გადმოსცემს სათქმელს;
მკაფიოდ, ცხადად და გასაგებად აყალიბებს განსახილველი საკითხის
არსს, პრობლემის განმსაზღვრელ ასპექტებს და საკუთარ მოსაზრებას;
საუბრობს კონკრეტული თემის სპეციფიკის შესაბამისი ცნებებით,
ტერმინებით, ფრაზებით, რომლებიც თავადაც კარგად აქვს გააზრებული და სხვებსაც აგებინებს
(აზუსტებს, განმარტავს, პარალელს ავლებს და ა. შ.);
|
მე-11 კლასის სახელმძღვანელო;
ქმს- ტ.1.
Ka.wikipedia.org
|
„ვიცი, გავიგე, მინდა ვიცოდე“
პრეზენტაცია.
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
05.10
|
|
17
|
„საღამო გამოსალმებისა“
|
1
|
ქართ. XI. 6 ლიტერატურული ჟანრების სპეციფიკური ნიშნების ამოცნობის
საფუძველზე განსაზღვრავს ნაწარმოების ჟანრს;
|
მე-11 კლასის სახელმძღვანელო;
ქმს- ტ.1.
Ka.wikipedia.org
|
მარკირებული კითხვა.
კოგნიტური სქემები
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
06.10
|
|
18
|
„იარალის“
|
1
|
ქართ. XI. 8 მონიშნავს ნაწარმოებში ეპოქისათვის დამახასიათებელ
ლექსიკას და ისტორიულ-ეთნოგრაფიული ყოფისთვის დამახასიათებელ პასაჟებს;
|
მე-11 კლასის სახელმძღვანელო;
ქმს- ტ.1.
Ka.wikipedia.org
|
გონებრივი იერიში
მარკირებული კითხვა
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
07.10
|
|
19
|
„იარალის“
|
1
|
ქართ. XI. 9.
მსჯელობს მის კომპოზიციურ თავისებურებაზე
და სტრუქტურული ელემენტების (ექსპოზიციის, პროლოგის, ეპილოგის) დანიშნულებაზე; სათანადოდ
იყენებს წერის პროცესში თავის ცოდნას;
|
მე-11 კლასის სახელმძღვანელო;
ქმს- ტ.1.
Ka.wikipedia.org
|
ბარათებით მუშაობა.
ესეზე მუშაობა.
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
08.10
|
|
20
|
„თამარ მეფის სახე ბეთანიის ეკლესიაში“
|
1
|
ქართ. XI. 5აანალიზებს კონკრეტული ეპოქის დამახასიათებელ ნიშნებს
და მათს გავლენას ლიტერატურულ ნაწარმოებში ასახული პრობლემის გადაჭრის გზებზე;
|
მე-11 კლასის სახელმძღვანელო;
ქმს- ტ.1.
Ka.wikipedia.org
|
გონებრივი იერიში.
ამბის რუკა
მარკირებული კითხვა
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
09.10
|
|
21
|
„თამარ მეფის სახე ბეთანიის ეკლესიაში“
|
1
|
ქართ. XI. 6გამოყოფს ტექსტში მხატვრული კონფლიქტის განვითარების
საფეხურებს (კვანძის შეკვრა, მოქმედების განვითარება, კულმინაცია, კვანძის გახსნა);
|
მე-11 კლასის სახელმძღვანელო;
ქმს- ტ.1.
Ka.wikipedia.org
|
ლექსის მხატვრული ანალიზი
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
12.10
|
|
22
|
„მამათა და შვილთა ბრძოლა“
|
1
|
ქართ. XI. 4 ზეპირი გამოსვლის მოსმენისას იყენებს სხვადასხვა
სტრატეგიას (მაგ., ჩაინიშნავს საყრდენ სიტყვებსა და ფრაზებს, შეადგენს გამოსვლის
მოკლე გეგმას და სხვ.) მტკიცებულებათა ბუნების
განსაზღვრისა და მსჯელობის თანმიმდევრულობის შეფასების მიზნით;
იყენებს
ჩანაწერებს (ანოტაციებს) ძირითადი და პერიფერიული იდეებისა და ინფორმაციის სხვადასხვა
კრიტერიუმის მიხედვით დასახარისხებლად და თანამიმდევრობით დასალაგებლად;
|
მე-11 კლასის სახელმძღვანელო;
ქმს- ტ.1.ტ3.
Ka.wikipedia.org;
ი.ჭავჭავაძე „გამოცანები“;
„კიდევ გამოცანები“; ა.წერეთელი „ხარაბუზა
ღენერალს“.
|
გონებრივი იერიში
პრეზენტაცია
დისკუსია
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
13.10
|
|
23
|
„პასუხი შვილთა“
|
1
|
ქართ.
XI. 8. მოსწავლეს
შეუძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება
|
მე-11 კლასის სახელმძღვანელო;
ქმს- ტ.1.
Ka.wikipedia.org
|
მარკირებული კითხვა
კიპა
ბარათებით მუშაობა
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
15.10
|
|
24
|
„პასუხის პასუხი“
|
1
|
ქართ. XI. 4ამზადებს ტექსტს წინასწარ, აუდიტორიის წინაშე გამოსვლამდე
გადის რეპეტიციას და მოიპოვებს დამხმარე
(მაგალითად, ვიზუალურ) მასალას საპრეზენტაციოდ;
|
მე-11 კლასის სახელმძღვანელო;
ქმს- ტ.1.
Ka.wikipedia.org
|
პრეზენტაცია.
დებატი.
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
16.10
|
|
25
|
ტექსტის ტიპები
|
1
|
ქართ. XI. 5ამოიცნობს კონკრეტული ეპოქისთვის დამახასიათებელ
თემებს, იდეებსა და პრობლემებს სხვადასხვა ნაწარმოებში და შეაფასებს ამავე ეპოქისთვის
დამახასიათებელი ღირებულებებისა და ფასეულობების კონტექსტში.
|
მე-11 კლასის სახელმძღვანელო;
|
კოგნიტურ სქემებზე მუშაობა
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
19.10
|
|
26
|
ტექსტის ტიპები
|
1
|
ქართ. XI. 5ამოიცნობს კონკრეტული ეპოქისთვის დამახასიათებელ
თემებს, იდეებსა და პრობლემებს სხვადასხვა ნაწარმოებში და შეაფასებს ამავე ეპოქისთვის
დამახასიათებელი ღირებულებებისა და ფასეულობების კონტექსტში.
|
მე-11 კლასის სახელმძღვანელო;
|
პრქტიკული დავალება
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
20.10
|
|
27
|
შემაჯამებელი N 2
|
1
|
21.10
|
|||||
28
|
ნიკოლოზ ბარათაშვილი
|
ნიკოლოზ ბარათაშვილი
|
1
|
ქართ.
XI. 1. მოსწავლეს
შეუძლია საჯარო მოხსენების წარმოდგენა (ზეპირი გამოსვლა) კონკრეტული
აუდიტორიის წინაშე კონკრეტული მიზნით.
ქართ.
XI. 4. მოსწავლეს
შეუძლია ზეპირი კომუნიკაციის სტრატეგიების გამოყენება საჯარო გამოსვლის მომზადების
დროს.
|
მე-11 კლასის სახელმძღვანელო;
ქმს- ტ.2.
Ka.wikipedia.org
|
გონებრივი იერიში.
„ვიცი, გავიგე, მინდა ვიცოდე“
პრეზენტაცია
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
22.10
|
29
|
„ხმა იდუმალი“
|
1
|
ქართ. XI. 5. მოსწავლეს
შეუძლია სხვადასხვა ეპოქის ტექსტების გაანალიზება მათში ასახული ინფორმაციის, თემების,
იდეებისა და პრობლემატიკის თვალსაზრისით.
|
მე-11 კლასის სახელმძღვანელო;
ქმს- ტ.2.
Ka.wikipedia.org
|
მარკირებული კითხვა
სიტყვის რუკა
ბარათებით მუშაობა
ესეს დაწერა
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
23.10
|
|
30
|
„სულო ბოროტო“
|
1
|
ქართ. XI. 8. მოსწავლეს შე-უძლია
კითხვის ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
|
მე-11 კლასის სახელმძღვანელო;
ქმს- ტ.2.
Ka.wikipedia.org
|
მარკირებული კითხვა
სიტყვის რუკა
ბარათებით მუშაობა
ესეს დაწერა
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
26.10
|
|
31
|
„შემოღამება მთაწმინდაზედ“
|
1
|
ქართ. XI. 7. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული
ნაწარმოების ენობრივი საშუალებების გაანალიზება მათი ფუნქციონირების თვალსაზრისით.
|
მე-11 კლასის სახელმძღვანელო;
ქმს- ტ.2.
Ka.wikipedia.org
|
მარკირებული კითხვა
სიტყვის რუკა
ბარათებით მუშაობა
ესეს დაწერა
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
27.10
|
|
32
|
„მერანი“
|
1
|
ქართ. XI. 6. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს,
როგორ გამოიყენება მხატვრული და არამხატვრული ტექსტის ელემენტები მისი ინტერპრეტაციის
დროს.
|
მე-11 კლასის სახელმძღვანელო;
ქმს- ტ.2.
Ka.wikipedia.org
ნ.ბარათაშვილის პირადი წერილები
|
მარკირებული კითხვა
სიტყვის რუკა
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი
აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
28.10
|
|
33
|
„მერანი“
|
1
|
ქართ. XI. 9. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ნაწარმოების წერილობით
გაანალიზება.
|
მე-11 კლასის სახელმძღვანელო;
ქმს- ტ.2.
Ka.wikipedia.org
ა. მიცკევიჩის „ფარისი“
ე.ა.პო „ყორანი“
|
ბარათებით მუშაობა
პრეზენტაცია.
ლიტ.პარალელები
დისკუსია
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
29.10
|
|
34
|
„რად ჰყვედრი კაცსა“
|
1
|
ქართ. XI. 8. მოსწავლეს შე-უძლია
კითხვის ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
|
მე-11 კლასის სახელმძღვანელო;
ქმს- ტ.2.
Ka.wikipedia.org
|
მარკირებული კითხვა
ბარათებით მუშაობა
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
30.10
|
|
35
|
„ვპოვე ტაძარი“
|
1
|
ქართ. XI. 8. მოსწავლეს შე-უძლია
კითხვის ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
|
მე-11 კლასის სახელმძღვანელო;
ქმს- ტ.2.
Ka.wikipedia.org
ნ.ბარათაშვილის პირადი წერილები
|
მარკირებული კითხვა
პრეზენტაცია
დისკუსია
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
2.11
|
|
36
|
ტექსტის ტიპები
|
1
|
ქართ. XI. 12. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ხასიათის არამხატვრული ტექსტების შეთხზვა.
|
მე-11 კლასის სახელმძღვანელო;
ქმს- ტ.2.
Ka.wikipedia.org
|
ტექსტზე პრაქტიკული მუშაობა.
წერილობითი ტექსტის შექმნა
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
3.11
|
|
37
|
ტროპის სახეები
|
1
|
ქართ. XI. 10. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ესეის დაწერა.
|
მე-11 კლასის სახელმძღვანელო;
ქმს- ტ.2.
Ka.wikipedia.org
|
ტექსტის მხატვრული ანალიზი.
ბარათებით მუშაობა.
ესე
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
4.11
|
|
38
|
შემაჯამებელი N3
|
1
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
5.11
|
||||
39
|
რეალისტები
|
რეალიზმი
|
1
|
ქართ.
XI. 2 მოსწავლეს შეუძლია საჯარო გამოსვლების მოსმენა...
გამოაქვს დასკვნა როგორც საკუთარი,
ისე სხვების მსჯელობიდან და შენიშნავს მსგავსება-განსხვავებას;
|
მე-11 კლასის სახელმძღვანელო;
ქმს- ტ.3.
Ka.wikipedia.org
|
გონებრივი იერიში.
„ვიცი, გავიგე, მინდა ვიცოდე“
მინილექცია
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
6.11
|
40
|
თერგდალეულები
|
1
|
ქართ.
XI. 2 მოსწავლეს შეუძლია საჯარო გამოსვლების მოსმენა...
გამოაქვს დასკვნა როგორც საკუთარი,
ისე სხვების მსჯელობიდან და შენიშნავს მსგავსება-განსხვავებას;
|
მე-11 კლასის სახელმძღვანელო;
ქმს- ტ.3
Ka.wikipedia.org
|
გონებრივი იერიში.
„ვიცი, გავიგე, მინდა ვიცოდე“
მინილექცია
|
საგაკვეთილო პროცესში გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
9.11
|
|
41
|
ილია ჭავჭავაძე
|
ილია ჭავჭავაძე
|
1
|
ქართ. XI. 6. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს,
როგორ გამოიყენება მხატვრული და არამხატვრული ტექსტის ელემენტები მისი ინტერპრეტაციის
დროს.
|
მე-11 კლასის სახელმძღვანელო;
ქმს- ტ.3/4
Ka.wikipedia.org
|
გონებრივი იერიში.
„ვიცი, გავიგე, მინდა ვიცოდე“
მინილექცია
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
10.11
|
42
|
„პოეტი“
|
1
|
ქართ. XI. 5. მოსწავლეს
შეუძლია სხვადასხვა ეპოქის ტექსტების გაანალიზება მათში ასახული ინფორმაციის, თემების,
იდეებისა და პრობლემატიკის თვალსაზრისით.
|
მე-11 კლასის სახელმძღვანელო;
ქმს- ტ.3/4
Ka.wikipedia.org
ა.წერეთლის „პოეტი“
|
გონებრივი იერიში
კიპა
დისკუსია
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
11.11
|
|
43
|
„მგზავრის წერილები“ 1-ლი/მე-2 თთ.
|
1
|
ქართ. XI. 2. მოსწავლეს შეუძლია საჯარო
გამოსვლების მოსმენა და კრიტიკულად შეფასება.
ქართ. XI. 3. მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს
და გამოიყენოს საჯარო გამოსვლის ეფექტიანობის გასაძლიერებელი საშუალებები.
ქართ. XI. 5. მოსწავლეს
შეუძლია სხვადასხვა ეპოქის ტექსტების გაანალიზება მათში ასახული ინფორმაციის, თემების,
იდეებისა და პრობლემატიკის თვალსაზრისით.
ქართ. XI. 8. მოსწავლეს შე-უძლია
კითხვის ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
ქართ. XI. 11. მოსწავლეს შეუძლია რეცენზიის დაწერა წაკითხულ წიგნზე ან მხატვრულ ნაწარმოებზე.
ქართ. XI. 12. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ხასიათის არამხატვრული ტექსტების შეთხზვა.
ქართ. XI. 14. მოსწავლეს შეუძლია წერის
სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ორგანიზებისათვის.
|
მე-11 კლასის სახელმძღვანელო;
ქმს- ილია ჭავჭავაძე
ტ.3/4
Ka.wikipedia.org
|
Ø გონებრივი იერიში
Ø მინილექცია
Ø პაუზებით კითხვა
Ø მარკირებული კითხვა
Ø ბარათებით მუშაობა
Ø დისკუსია
Ø „კიპა“
Ø სიტყვის რუკა
Ø ამბის პირამიდა
Ø ესე
Ø პრეზენტაცია
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
12.11
|
|
44
|
„მგზავრის წერილები“ მე-3 თ.
|
1
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
13.11
|
||||
45
|
„მგზავრის წერილები“ მე-3 თ.
|
1
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
16.11
|
||||
46
|
„მგზავრის წერილები“ მე-4/მე-5 თთ.
|
1
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
17.11
|
||||
47
|
„მგზავრის წერილები“ მე-6 თ.
|
1
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
18.11
|
||||
48
|
„მგზავრის წერილები“ მე-7/მე-8 თთ.
|
1
|
Ø
თხზულება
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
19.11
|
|||
49
|
„მგზავრის წერილები“ - ტექსტის ანალიზი.
|
1
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
20.11
|
||||
50
|
შემაჯამებელი N4
|
1
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
24.11
|
||||
51
|
ირონია, როგორც მხატვრული საშუალება
|
1
|
ქართ. XI. 7. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული
ნაწარმოების ენობრივი საშუალებების გაანალიზება მათი ფუნქციონირების თვალსაზრისით.
|
მე-11 კლასის სახელმძღვანელო;
|
გონებრივი იერიში
დისკუსია
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
25.11
|
|
52
|
„ბედნიერი ერი“
|
1
|
ქართ. XI. 7. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული
ნაწარმოების ენობრივი საშუალებების გაანალიზება მათი ფუნქციონირების თვალსაზრისით.
|
მე-11 კლასის სახელმძღვანელო;
ქმს- ტ.3/4
Ka.wikipedia.org
|
მარკირებული კითხვა
დისკუსია
ესე
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი
აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
26.11
|
|
53
|
„კაცია ადამიანი?!“
1-ლი თ.
|
1
|
ქართ. XI. 1. მოსწავლეს შეუძლია საჯარო
მოხსენების წარმოდგენა (ზეპირი გამოსვლა) კონკრეტული აუდიტორიის წინაშე კონკრეტული მიზნით.
ქართ. XI. 2. მოსწავლეს შეუძლია საჯარო
გამოსვლების მოსმენა და კრიტიკულად შეფასება.
ქართ. XI. 4. მოსწავლეს შეუძლია ზეპირი
კომუნიკაციის სტრატეგიების გამოყენება საჯარო გამოსვლის მომზადების დროს.
ქართ. XI. 5. მოსწავლეს
შეუძლია სხვადასხვა ეპოქის ტექსტების გაანალიზება მათში ასახული ინფორმაციის, თემების,
იდეებისა და პრობლემატიკის თვალსაზრისით.
ქართ. XI. 6. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს,
როგორ გამოიყენება მხატვრული და არამხატვრული ტექსტის ელემენტები მისი ინტერპრეტაციის
დროს.
ქართ. XI. 8. მოსწავლეს შე-უძლია
კითხვის ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
ქართ. XI. 9. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ნაწარმოების წერილობით
გაანალიზება.
ქართ. XI. 10. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ესეის დაწერა.
|
Ø მე-11 კლასის სახელმძღვანელო;
Ø ქმს- ილია ჭავჭავაძე
ტ.3/4
Ø
Ka.wikipedia.org
Ø
საპრეზენტაციო პროგრამა power point
Ø
პროექტორი
Ø კომპიუტერი
Ø სატელევიზიო სპექტკლი „კაცია ადამიანი?!“
|
Ø გონებრივი იერიში
Ø მარკირებული კითხვა
Ø ბარათებით მუშაობა
Ø სიტყვის რუკა
Ø სიტყვის პირამიდა
Ø ამბის რუკა
Ø ამბის პირამიდა
Ø დისკუსია
Ø დებატი
Ø რეფერატი
Ø პროექტი
Ø პრეზენტაცია
Ø ესე
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
27.11
|
|
54
|
„კაცია ადამიანი?!“
მე-2 თ
|
1
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
30.11
|
||||
55
|
„კაცია ადამიანი?!“
მე-3
|
1
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
1.12
|
||||
56
|
„კაცია ადამიანი?!“
მე-4 თ.
|
1
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
2.12
|
||||
57
|
„კაცია ადამიანი?!“
მე-4 თ.
|
1
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი
აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
3.12
|
||||
58
|
„კაცია ადამიანი?!“
მე-5 თ.
|
1
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
4.12
|
||||
59
|
„კაცია ადამიანი?!“
მე-6/მე-მე-8 თთ.
|
1
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
7.12
|
||||
60
|
„კაცია ადამიანი?!“
მე-9/მე-10 თთ.
|
1
|
ქართ. XI. 14. მოსწავლეს შეუძლია წერის
სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ორგანიზებისათვის.
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
8.12
|
|||
61
|
„კაცია ადამიანი?!“
მე-11/მე-12 თთ.
|
1
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
9.12
|
||||
62
|
„კაცია ადამიანი?!“
მე-13/მე-14 თთ.
|
1
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
10.12
|
||||
63-65
|
„კაცია ადამიანი?!“ - ტექსტის მხატვრული ანალიზი
|
3
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
11,14,15/12
|
||||
66
|
პროექტის პრეზენტაცია
|
1
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
16.12
|
||||
67
|
„ოთარაანთ ქვრივი“
1-ლი/მე-3 თთ.
|
1
|
ქართ. XI. 3. მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს
და გამოიყენოს საჯარო გამოსვლის ეფექტიანობის გასაძლიერებელი საშუალებები.
ქართ. XI. 4. მოსწავლეს შეუძლია ზეპირი
კომუნიკაციის სტრატეგიების გამოყენება საჯარო გამოსვლის მომზადების დროს.
ქართ. XI. 5. მოსწავლეს
შეუძლია სხვადასხვა ეპოქის ტექსტების გაანალიზება მათში ასახული ინფორმაციის, თემების,
იდეებისა და პრობლემატიკის თვალსაზრისით.
ქართ. XI. 8. მოსწავლეს შე-უძლია
კითხვის ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
ქართ. XI. 9. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ნაწარმოების წერილობით
გაანალიზება.
ქართ. XI. 10. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ესეის დაწერა.
ქართ. XI. 13. მოსწავლეს შეუძლია ადეკვატურად გამოიყენოს სათანადო ენობრივ-გრამატიკული საშუალებები
სხვადასხვა სახის ტექსტების შესაქმნელად.
|
Ø მე-11 კლასის სახელმძღვანელო;
Ø ქმს- ტ.3/4
Ø Ka.wikipedia.org
Ø ნ.ლორთქიფანიძე
Ø „თავსაფრიანი დედაკაცი“
Ø ვაჟა
ფშაველა „დარეჯანი“
Ø
რ.ინანიშვილი „სიკვდილი ბარბალე ბადიაურისა“
Ø
მხ.ფილმი
„ოთარაანთ ქვრივი“
Ø
პროექტორი,
Ø
კომპიუტერი
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
17.12
|
||
68
|
„ოთარაანთ ქვრივი“
მე-4/მე-6
თთ.
|
1
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
18.12
|
||||
69
|
„ოთარაანთ ქვრივი“
მე-7/მე-8 თთ.
|
1
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი
აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
21.12
|
||||
70
|
„ოთარაანთ ქვრივი“
მე-9/მე-11 თთ.
|
1
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
22.12
|
||||
71
|
„ოთარაანთ ქვრივი“
მე-12/მე-14 თთ.
|
1
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
23.12
|
||||
72
|
„ოთარაანთ ქვრივი“
1-ლი/მე-14 თავების ანალიზი.
|
1
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
24.12
|
||||
73
|
„ოთარაანთ ქვრივი“
მე-15/მე-18 თთ.
|
1
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი
აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
|||||
74
|
„ოთარაანთ ქვრივი“
მე-19/22-ე თთ.
|
1
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
|||||
75
|
„ოთარაანთ ქვრივი“-
ლიტერატურული პარალებები
|
1
|
ქართ. XI. 1. მოსწავლეს შეუძლია საჯარო
მოხსენების წარმოდგენა (ზეპირი გამოსვლა) კონკრეტული აუდიტორიის წინაშე კონკრეტული მიზნით
ქართ. XI. 5. მოსწავლეს
შეუძლია სხვადასხვა ეპოქის ტექსტების გაანალიზება მათში ასახული ინფორმაციის, თემების,
იდეებისა და პრობლემატიკის თვალსაზრისით.
|
Ø ნ.ლორთქიფანიძე
Ø „თავსაფრიანი დედაკაცი“
Ø ვაჟა
ფშაველა „დარეჯანი“
Ø რ.ინანიშვილი „სიკვდილი ბარბალე ბადიაურისა“
|
პრეზენტაცია
დისკუსია
|
გაკვეთილის მიზნის
შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
No comments:
Post a Comment