- მასწავლებლის ანგარიში
- მასწავლებლისგვარი, სახელი- თამარ აფრიდონიძე
·
საგანი/ კლასი : ქართული ენა და ლიტერატურა : X-XI კლასები.
·
რამდენმამოსწავლემმიიღომონაწილეობასაგნობრივშიდასასკოლოდაგარესასკოლოღონისძიებებში
·
რამდენი მოსწავლე და ვინ მონაწილეობდა ეროვნული სასწავლო საგნობრივი ოლომპიადის პირველტურში
X-XI
კლასების მოსწავლეებმა:
ü ქეთინო აფრიდონიძემ;
ü გვანცა ბეჟუაშვილმა;
ü მარიამ გოგიაშვილმა;
ü დავით ყუბანეიშვილმა
ü იამზე ბუცხრიკიძემ;
ü გიორგი ყუბანეიშვილმა;
ü მარიამ გოგიაშვილმა;
- ვინ მონაწილეობდა ოლიმპიადისდანარჩენტურებშიდარაშედეგით :
ü მარიამ გოგიაშვილი;
ü მაგდა ჩხიკვაძე;
მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეებმა მონაწილეობა მიიღეს შიდასასკოლო
კონფერენციაში, რომელიც ეძღვნებოდა ქართული ენის წარმომავლობასა და ისტორიას.
- რამდენისაგნობრივიღონისძიებაჩაატარეთსემესტრის განმავლობაში 1.
ჩამოთვალეთთქვენ მიერინიცირებულიდაორგანიზებულისაგნობრივისასკოლოანგარესასკოლოღონისძიებები:
ü ინტელექტუალური თამაშები;
ü დებატები;
რასახისმუშაობასატარებთწინმსწრებმოსწავლეებთან?
ü დამატებითი ლიტერატურის მიწოდება,
შედარებით რთული პროექტების განხორციელება . . .
- რასახისმუშაობასატარებთსუსტმოსწავლეებთან?
ü დამატებითი მუშაობა მათი საჭიროებების შესაბამისად ( მაგ, დამატებითი
გაკვეთილები; ინდივიდუალური დავალებები);
- მიმდინარეწელს მიგიღიათთუარამადლობა,პრემია, (სხვასახისჯილდოები), ადმინისტრაციისგანდარისთვის
მადლობის სიგელები თერჯოლის
მოსწავლე-ახალგაზრდობის მუნიციპალური ცენტრისგან ცენტრის მიერ განხორციელებულ
პროექტებსა და ღონისძიებებში აქტიური მონაწილეობისათვის.
- რასახისანთემატიკისპროფესიულიგანვითარებისტრენინგიგაიარეთმ/წელს
--
„მინუს“ პარამეტრები (ივსებაადმინისტრაციისმიერ)
სამსახურშიანგაკვეთილზედაგვიანება
|
არასოდეს
+1
|
იშვიათად
–1
|
ხშირად –2
|
პედსაბჭოების, გაკვეთილების, სასკოლოღონისძიებებისგაცდენა
|
არასოდეს
+1
|
იშვიათად
–1
|
ხშირად –2
|
დავალებისადმიუპასუხისმგებლოდამოკიდებულება
|
არასოდეს
+1
|
იშვიათად
–1
|
ხშირად –2
|
სიტყვიერიგაფრთხილება
|
არასოდეს
+1
|
იშვიათად
–1
|
ხშირად –2
|
არასაკმარისიანცუდიდისციპლინა გაკვეთილებსადაღონისძიებებზე
|
არასოდეს
+1
|
იშვიათად
–1
|
ხშირად –2
|
ჟურნალებისწარმოებისასდაშვებულიშეცდომები:
|
არასოდეს+1
|
იშვიათად
–1
|
ხშირად –2
|
2013-2014 სასწავლო
წლის მე-2 სემესტრში მე-10 კლასში ჩატარდა
5 შემაჯამებელი (მე-6 სადირექციო ტესტირება) შემდეგ თემებზე:
1. ეპიზოდის იდეურ-მხატვრული ანალიზი და ტექსტის გააზრება
(”ვეფხისტყაოსანი” - ავთანდილის შეხვედრა ხატაელ ძმებთან”.
2. პრეზენტაცია
·
„ვეფხისტყაოსნის“ გეოგრაფია;
·
„ვეფხისტყაოსნის“ ილუსტრაციები და თარგმანები
·
„ვეფხისტყაოსნის“ მხატვრული მხარე( მეტაფორა;
ეპითეტი; შედარება; ჰიპერბოლა; ალიტერაცია; მაღალი და დაბალი შაირი; ტმესი, როგორც
მხატვრული საშუალება);
3. ისტორიულ-ლიტერატურული
პარალელები; თემა: „ვეფხისტყაოსანი და მე-12 საუკუნის საქართველო“
4. თემა: სულხან-საბაორბელიანის ”სიბრძნესიცრუისა” :
ფრაგმენტის
ენობრივ-მხატვრული ანალიზი;
იგავის იდეური
ანალიზი;
5. რეფერატი; თემა:
o ”ეროვნული
მოტივი და ისტორიული პარალელები დ. გურამიშვილის დავითიანში”
o ”რელიგიური
მოტივი და სახარებისეული პარალელები დ. გურამიშვილის დავითიანში”
თითოეული შემაჯამებელი გათვლილი იყო შესაბამისი
კლასის სტანდარტის მოთხოვნაზე და გავიდა კონკრეტულ შედეგზე.
№
|
გვარი
|
სახელი
|
№1
|
№2
|
№3
|
№4
|
№5
|
სადირექციო
|
|
1
|
ბეჟუაშვილი
|
გვანცა
|
8
|
7
|
8
|
7
|
6
|
9
|
|
2
|
გოგიაშვილი
|
მარიამ
|
10
|
9
|
10
|
10
|
10
|
10
|
|
3
|
მარგველაშვილი
|
თამარ
|
8
|
9
|
8
|
6
|
10
|
10
|
|
4
|
ყუფარაძე
|
თორნიკე
|
9
|
8
|
9
|
8
|
7
|
7
|
|
5
|
ყუფარაძე
|
ჟანა
|
7
|
8
|
5
|
8
|
6
|
6
|
|
6
|
ჩხიკვაძე
|
დიმერი
|
7
|
7
|
6
|
5
|
6
|
6
|
|
81%
|
80%
|
76%
|
73%
|
75%
|
80%
|
78%
|
მე-11 კლასის შემაჯამებლები:
1.
ილია ჭავჭავაძის „განდეგილის“ პრობლემატიკა-
პრეზენტაცია;
2.
ანალიტიკური ესე - ა. წერეთლის „გამზრდელი“.
3.
ტექსტის შედარებითი ანალიზი - ა. ყაზბეგის
„ხევისბერი გოჩა“ და პ. მერიმეს „ მატეო ფალკონე“
4.
დისკუსია - „ჰიბრისიანი გმირები ვაჟა ფშაველას
შემოქმედებაში“
5.
ლიტერატურული პარალელები.
№
|
გვარი
|
სახელი
|
№1
|
№2
|
№3
|
№4
|
№5
|
სადირექციო
|
|
1
|
ბუცხრიკიძე
|
იამზე
|
9
|
8
|
8
|
8
|
9
|
9
|
|
2
|
ნიშნიანიძე
|
მარიამ
|
10
|
8
|
8
|
8
|
9
|
10
|
|
3
|
ყუბანეიშვილი
|
გიორგი
|
10
|
9
|
8
|
8
|
7
|
9
|
|
4
|
ყუფარაძე
|
თეონა
|
10
|
7
|
8
|
8
|
9
|
10
|
|
5
|
ჩხიკვაძე
|
მაგდა
|
10
|
9
|
9
|
9
|
8
|
10
|
|
98%
|
82%
|
82%
|
82%
|
84%
|
96%
|
87%
|
No comments:
Post a Comment