2014 წლის 4 ოქტომბერს დაიწყო ტრენინგი "ინტელის პროექტებით სწავლება". ტრენინგის ხანგრძლივობა 9 დღე იყო (36 სთ). პროექტი მოიცავდა 8 მოდულს.
აღნიშნული ტრენინგის ფარგლებში გავეცანით და ვისწავლეთ ისეთი მნიშვნელოვანი საკითხები, როგორებიცაა : პროექტის დაგეგმვა და განხორცელება. კერძოდ, როგორ უნდა დაიგეგმოს პროექტი. ის, რომ ამ პროცესში გარდა ესგ-ით განსაზღვრული მოთხოვნებისა, არსებითია 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების გათვალისწინებაc.
საინტერესო იყო იმის სწავლა, როგორ უნდა გავაკეთოთ ჩანართები ბლოგზე, გამოვაქვეყნოთ სხვადასხვა სახის ინფორმაცია - პრეზენტაცია, ვიდეო . . .
ვისწავლეთ ბროშურის, ბუკლეტის, გაზეთის და მისთ. მომზადება... როგორ უნდა დავსვათ მიმართულების მიმცემი, თემატური და შინაარსობირივი შეკითხვები, რაც პროექტის ეფექტურად განხორციელების აუცილებელი წინაპირობაა. შევქმენით მოსწავლეთა შეფასებების სხვადახვა ფორმა/ რუბრიკა (მიზნების შესაბამისად).
განვიხილეთ საკითხი, როგორ უნდა მივაჩვიოთ მოსწავლეები საავტორო უფლებების დაცვას. . .
პრაქტიკულად შევასრულეთ ისეთი დავალებები, როგორებიცაა :
google-ს ფორმების საშუალებით სხვადასხვა აქტივობის განხორციელება. როგორ არის შესაძლებელი ინტერნეტგამოკითხვის ჩატარება - სხვადასხვა ფორმის კითხვარის შექმნა-გაზიარება, ფაილების გაზიარება . . .
ჩვენ მიერ შექმნილი მასალების/რესურსების (პრეზენტაცია, ცხრილი . . .) კოლეგებისთვის გაზიარება და კომენტირება.
აღნიშნული ტრენინგის ფარგლებში გავეცანით და ვისწავლეთ ისეთი მნიშვნელოვანი საკითხები, როგორებიცაა : პროექტის დაგეგმვა და განხორცელება. კერძოდ, როგორ უნდა დაიგეგმოს პროექტი. ის, რომ ამ პროცესში გარდა ესგ-ით განსაზღვრული მოთხოვნებისა, არსებითია 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების გათვალისწინებაc.
საინტერესო იყო იმის სწავლა, როგორ უნდა გავაკეთოთ ჩანართები ბლოგზე, გამოვაქვეყნოთ სხვადასხვა სახის ინფორმაცია - პრეზენტაცია, ვიდეო . . .
ვისწავლეთ ბროშურის, ბუკლეტის, გაზეთის და მისთ. მომზადება... როგორ უნდა დავსვათ მიმართულების მიმცემი, თემატური და შინაარსობირივი შეკითხვები, რაც პროექტის ეფექტურად განხორციელების აუცილებელი წინაპირობაა. შევქმენით მოსწავლეთა შეფასებების სხვადახვა ფორმა/ რუბრიკა (მიზნების შესაბამისად).
განვიხილეთ საკითხი, როგორ უნდა მივაჩვიოთ მოსწავლეები საავტორო უფლებების დაცვას. . .
პრაქტიკულად შევასრულეთ ისეთი დავალებები, როგორებიცაა :
google-ს ფორმების საშუალებით სხვადასხვა აქტივობის განხორციელება. როგორ არის შესაძლებელი ინტერნეტგამოკითხვის ჩატარება - სხვადასხვა ფორმის კითხვარის შექმნა-გაზიარება, ფაილების გაზიარება . . .
ჩვენ მიერ შექმნილი მასალების/რესურსების (პრეზენტაცია, ცხრილი . . .) კოლეგებისთვის გაზიარება და კომენტირება.
ტრენინგის ბოლო დღეს ჩვენ მიერ შემნილი მასალები გამოვაქვეყნეთ ბლოგზე.
"ინტელის პროექტებით სწავლების ტრენინგი ძალიან საინტერესო და პროდუქტიული იყო.
No comments:
Post a Comment