თემატურ-კალენდარული გეგმა; ქართული ენა და ლიტერატურა; მე-10 კლასი; 1-ლი სემესტრი
N
|
თარიღი
|
თემატური
ერთეული
|
სთ
|
სასწავლო
მიზანი. შედეგი
|
რესურსი
|
მეთოდები. სტრატეგია
|
შეფასება
|
1
|
14.09
|
მხატვრული ლიტერატურის ფუნქცია
|
|
ქართ. X. 1. მოსწავლეს
შეუძლია მონაწილეობის მიღება საკლასო და სასკოლო დისკუსიებში.
ქართ. X. 4. მოსწავლეს შეუძლია თანაკლასელთა
ზეპირი მოხსენებების გაანალიზება და შეფასება.
|
Ø სახელმძღვანელო
Ø კოგნიტური სქემები
|
Ø გონებრივი იერიში
Ø პრეზენტაცია
Ø დისკუსია
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
2
|
15.09
|
ქართული ლიტერატურის ისტორიის პერიოდიზაცია
|
|
ქართ. X. 1. მოსწავლეს
შეუძლია მონაწილეობის მიღება საკლასო და სასკოლო დისკუსიებში.
|
Ø
სახელმძღვანელო
|
Ø გონებრივი იერიში
Ø მინილექცია
Ø დისკუსია
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების შესრულების
ხარისხი და ჩართულობა
|
3
|
16.09
|
შუასაუკუნეობრივი მოძღვრება ადამიანზე
|
|
ქართ. X. 7. მოსწავლეს შეუძლია განასხვავოს ტექსტში ფაქტობრივი,
კონცეპტუალური და ქვეტექსტური ინფორმაცია.
ქართ. X. 8. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
ჟანრის მხატვრული ნაწარმოებების, პუბლიცისტური თხზულებების წაკითხვა და
მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების
გამოხატვა.
|
Ø სახელმძღვანელო
Ø
ka.wikipedia.org
|
Ø გონებრივი იერიში
Ø მარკირებული კითხვა
Ø ბარათებით მუშაობა
Ø დისკუსია
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
4
|
17.09
|
შუასაუკუნეობრივი მოძღვრება ადამიანზე
|
|
ქართ. X. 1. მოსწავლეს
შეუძლია მონაწილეობის მიღება საკლასო და სასკოლო დისკუსიებში.
ქართ. X. 8. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
ჟანრის მხატვრული ნაწარმოებების, პუბლიცისტური თხზულებების წაკითხვა და
მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების
გამოხატვა.
|
Ø სახელმძღვანელო
Ø
ka.wikipedia.org
Ø
პრეზენტაცია
|
Ø ბარათებით მუშაობა
Ø დისკუსია
Ø ესეზე მუშაობა
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
5
|
18.09
|
რენესანსის ძირითადი პრინციპები
|
|
ქართ. X. 8. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
ჟანრის მხატვრული ნაწარმოებების, პუბლიცისტური თხზულებების წაკითხვა და
მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების
გამოხატვა.
|
ka.wikipedia.org
|
Ø გონებრივი იერიში
Ø ვიდეორგოლის ნახვა
Ø დისკუსია
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
6
|
21.09
|
უძველესი ქართული ხელნაწერები; ეპიგრაფიკული
ძეგლები
|
|
ქართ. X. 7. მოსწავლეს შეუძლია განასხვავოს ტექსტში ფაქტობრივი,
კონცეპტუალური და ქვეტექსტური ინფორმაცია.
|
(დოკუმენტური ფილმები)
|
Ø გონებრივი იერიში
Ø ვიდეორგოლის ნახვა
Ø დისკუსია
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
7
|
22.09
|
ქართული ენის თავისებურებანი
|
ქართ. X. 7. მოსწავლეს შეუძლია განასხვავოს ტექსტში ფაქტობრივი,
კონცეპტუალური და ქვეტექსტური ინფორმაცია.
ქართ. X. 16. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის
ორგანიზებისათვის.
|
Ø პრეზენტაცია power point
Ø სახელმძღვანელო
|
Ø „ვიცი, გავიგე, მინდა ვიცოდე“
Ø პრეზენტაციის ნახვა-განხილვა
Ø ესეზე მუშაობა
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
|
8
|
23.09
|
ძველი ქართული ტექსტები
|
|
ქართ. X. 8. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
ჟანრის მხატვრული ნაწარმოებების, პუბლიცისტური თხზულებების წაკითხვა და
მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების
გამოხატვა.
|
ka.wikipedia.org
სახელმძღვანელო
|
Ø გონებრივი იერიში
Ø პაუზებით კითხვა;
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
9
|
24.09
|
ჰაგიოგრაფიის ძირითადი პრინციპები
|
|
ქართ. X. 8. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
ჟანრის მხატვრული ნაწარმოებების, პუბლიცისტური თხზულებების წაკითხვა და
მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების
გამოხატვა.
ქართ. X. 11. მოსწავლეს შეუძლია დაწეროს
თხზულება სხვადასხვა მიზნით და სხვადასხვა აუდიტორიისათვის.
|
ka.wikipedia.org
სახელმძღვანელო
პრეზენტაცია power point
|
Ø „ვიცი, გავიგე, მინდა ვიცოდე“
Ø მარკირებული კითხვა
Ø თხზულების დაწერა
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
10
|
25.09
|
„შუშანიკის წამება“ ისტორიული ფონი, დაწერის
თარიღი
|
|
ქართ. X. 1. მოსწავლეს
შეუძლია მონაწილეობის მიღება საკლასო და სასკოლო დისკუსიებში.
ქართ. X. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების
გამოყენება.
|
ka.wikipedia.org
სახელმძღვანელო
|
Ø გონებრივი იერიში
Ø პრეზენტაცია
Ø დისკუსია
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
11
|
28.09
|
„შუშანიკის წამება“-ზოგადი მიმოხილვა, ავტორი.
|
|
ქართ. X. 1. მოსწავლეს
შეუძლია მონაწილეობის მიღება საკლასო და სასკოლო დისკუსიებში.
ქართ. X. 2. კამათის დროს მოსწავლეს
შეუძლია მიმართოს შესაბამის ტაქტიკას და
დაიცვას სამეტყველო ქცევის ეთიკური ნორმები.
|
Ø
“შუშანიკის წამება“ (ტექსტი)
Ø
მე-10
კლასის სახელმძღვანელო
Ø
ძველი
ქართული ენის ლექსიკონი
Ø
განმარტებითი
ლექსიკონი
Ø
Ka.wikipedia.org
|
Ø გონებრივი იერიში;
Ø მარკირებული კითხვა
Ø პაუზებით კითხვა
Ø ბარათებით მუშაობა
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
12
|
29.09
|
„შუშანიკის წამება“ - გვ.34-36
|
|
||||
13
|
30.09
|
„შუშანიკის წამება“ –
გვ. 37
|
|
||||
14
|
01.10
|
„შუშანიკის წამება“ - გვ.40
|
|
ქართ. X. 5. მოსწავლეს შეუძლია ზეპირი კომუნიკაციის სტრატეგიების ამოცნობა და
შესაბამისად გამოყენება.
|
Ø ლექსიკონზე მუშაობა
Ø კონსპექტის შედგენა
Ø თხზულების დაწერა
|
|
|
15
|
02.10
|
„შუშანიკის წამება“ - გვ.44
|
|
||||
16
|
05.10
|
შემაჯამებელი N1
|
|
|
|
|
|
17
|
06.10
|
„შუშანიკის წამება“ –
გვ. 48
|
|
ქართ. X. 7. მოსწავლეს შეუძლია განასხვავოს ტექსტში ფაქტობრივი,
კონცეპტუალური და ქვეტექსტური ინფორმაცია.
ქართ. X. 8. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
ჟანრის მხატვრული ნაწარმოებების, პუბლიცისტური თხზულებების წაკითხვა და
მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების
გამოხატვა.
ქართ. X. 9. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის
მხატვრული ნაწარმოების გაანალიზება.
ქართ. X. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის
მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
ქართ. X. 11. მოსწავლეს შეუძლია დაწეროს
თხზულება სხვადასხვა მიზნით და სხვადასხვა აუდიტორიისათვის.
ქართ. X. 13. მოსწავლეს შეუძლია სასწავლო რეფერატის
დაწერა ერთი ან რამდენიმე წყაროს მიხედვით.
ქართ. X. 14. მოსწავლეს შეუძლია ტექსტის
კონსპექტის შედგენა შესაბამისი წესების დაცვით
ქართ. X. 16. მოსწავლეს შეუძლია წერის
სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ორგანიზებისათვის.
|
Ø
“შუშანიკის წამება“ (ტექსტი)
Ø
მე-10
კლასის სახელმძღვანელო
Ø
ძველი
ქართული ენის ლექსიკონი
Ø
განმარტებითი
ლექსიკონი
Ø
Ka.wikipedia.org
|
Ø ესეს დაწერა
Ø პრეზენტაცია
Ø დისკუსია
Ø დებატი
Ø რეფერატის დაწერა
Ø სიტყვის რუკა
Ø ამბის პირამიდა
Ø „კიპა“
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
18
|
07.10
|
„შუშანიკის წამება“ –
გვ. 50
|
|
||||
19
|
08.10
|
„შუშანიკის წამება“ - გვ.51
|
|
||||
20
|
09.10
|
„შუშანიკის წამება“
|
|
||||
21
|
12.10
|
„შუშანიკის წამება“ –
გვ.53
|
|
||||
22
|
13.10
|
„შუშანიკის წამება“
|
|
||||
23
|
15.10
|
ლიტერატურული პარალელები
|
|
||||
24
|
16.10
|
„შუშანიკის წამება“ - ტექსტის ანალიზი
|
|
||||
25
|
19.10
|
ჰაგიოგრაფია და ისტორია
|
|
||||
26
|
20.10
|
„შუშანიკის წამება“ ლიტერატურულ კრიტიკაში
|
|
||||
27
|
21.10
|
ინტერპრეტაცია
|
|
ქართ. X. 12. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული
ტექტის შექმნა მოცემული პირობის ან მოდელის მიხედვით.
|
Ø სახელმძღვანელო
|
Ø
სამოდელო
ტექსტის შექმნა
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
28
|
22.10
|
წერის სტრატეგიები
|
|
ქართ. X. 12. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული
ტექტის შექმნა მოცემული პირობის ან მოდელის მიხედვით.
|
Ø
სახელმძღვანელო
|
Ø სამოდელო ტექსტის შექმნა
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
29
|
23.10
|
წერის სტრატეგიები- პრაქტიკული
|
|
ქართ. X. 12. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული
ტექტის შექმნა მოცემული პირობის ან მოდელის მიხედვით.
ქართ. X. 11. მოსწავლეს შეუძლია დაწეროს
თხზულება სხვადასხვა მიზნით და სხვადასხვა აუდიტორიისათვის.
|
Ø
სახელმძღვანელო
|
Ø თხზულების
დაწერა
Ø რეფერატის წერის პრინციპებზე მუშაობა
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
30
|
26.10
|
„შუშანიკის წამების“ მხატვრული მხარე
|
|
ქართ. X. 9. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის
მხატვრული ნაწარმოების გაანალიზება.
|
Ø “შუშანიკის
წამება“ (ტექსტი)
|
Ø მარკირებული კითხვა
Ø პრეზენტაცია
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
31
|
27.10
|
შემაჯამებელი N2
|
|
|
|
|
|
32
|
28.10
|
„აბოს წამების’’ ეპოქა
|
|
ქართ. X. 1. მოსწავლეს
შეუძლია მონაწილეობის მიღება საკლასო და სასკოლო დისკუსიებში.
|
|
Ø გონებრივი იერიში;
Ø მინილექცია
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
33
|
29.10
|
„აბოს წამება“-1-ლი თავი
|
|
ქართ. X. 1. მოსწავლეს
შეუძლია მონაწილეობის მიღება საკლასო და სასკოლო დისკუსიებში.
ქართ. X. 3. აუდიტორიის წინაშე მოხსენებით
გამოსვლისას მოსწავლეს შეუძლია ზეპირი კომუნიკაციის ეფექტიანობის გასაძლიერებელი
ხერხების გამოყენება.
ქართ. X. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ტექსტების გაანალიზება მათი ორგანიზების თვალსაზრისით.
ქართ. X. 7. მოსწავლეს შეუძლია განასხვავოს ტექსტში ფაქტობრივი,
კონცეპტუალური და ქვეტექსტური ინფორმაცია.
ქართ. X. 8. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
ჟანრის მხატვრული ნაწარმოებების, პუბლიცისტური თხზულებების წაკითხვა და
მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების
გამოხატვა.
ქართ. X. 9. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის
მხატვრული ნაწარმოების გაანალიზება.
ქართ. X. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის
მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
ქართ. X. 16. მოსწავლეს შეუძლია წერის
სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ორგანიზებისათვის.
|
Ø
“აბოს წამება“ (ტექსტი)
Ø
მე-10
კლასის სახელმძღვანელო
Ø
ძველი
ქართული ენის ლექსიკონი
Ø
განმარტებითი
ლექსიკონი
Ø
Ka.wikipedia.org
(საგანმანათლებლო თამაში)
|
Ø გონებრივი იერიში;
Ø მარკირებული კითხვა
Ø პაუზებით კითხვა
Ø ბარათებით მუშაობა
Ø ესეს დაწერა
Ø პრეზენტაცია
Ø დისკუსია
Ø დებატი
Ø სიტყვის რუკა
Ø ამბის პირამიდა
Ø
„კიპა“
Ø ლექსიკონზე მუშაობა
Ø კონსპექტის შედგენა
Ø თხზულების დაწერა
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
34
|
30.10
|
„აბოს წამება“- მე-2 თავი
|
|
||||
35
|
2.11
|
„აბოს წამება“- მე-2 თავი
|
|
||||
36
|
3.11
|
„აბოს წამება“-მე-3 თ. გვ. 89-91
|
|
||||
37
|
4.11
|
„აბოს წამება“-მე-3 თ. გვ. 91-93
|
|
||||
38
|
5.11
|
„აბოს წამება“-მე-4 თ.
|
|
||||
39
|
6.11
|
ბიბლიური სახე-სიმბოლოები „აბოს წამებაში“
|
|
||||
40
|
9.11
|
„აბოს წამება“ ლიტერატურულ კრიტიკაში
|
|
||||
41
|
10.11
|
„აბოს წამების“ პერსონაჟები
|
|
||||
42
|
11.11
|
„აბოს წამების“ მხატვრული მხარე
|
|
||||
43
|
12.11
|
შემაჯამებელი N3
|
|
|
|
|
|
44
|
13.11
|
„ცხორებათა“ჟანრის ტექსტის სპეციფიკა
|
|
ქართ. X. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ტექსტების გაანალიზება მათი ორგანიზების თვალსაზრისით.
|
Ø
Ka.wikipedia.org
Ø სახელმძღვანელო
|
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
45
|
16.11
|
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“- თარიღი, ისტორიული
ფონი.
|
|
ქართ. X. 1. მოსწავლეს
შეუძლია მონაწილეობის მიღება საკლასო და სასკოლო დისკუსიებში.
|
Ø
Ka.wikipedia.org
Ø
სახელმძღვანელო
|
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
46
|
17.11
|
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“- ზოგადი მიმოხილვა
|
|
ქართ. X. 1. მოსწავლეს
შეუძლია მონაწილეობის მიღება საკლასო და სასკოლო დისკუსიებში.
ქართ. X. 2. კამათის დროს მოსწავლეს
შეუძლია მიმართოს შესაბამის ტაქტიკას და
დაიცვას სამეტყველო ქცევის ეთიკური ნორმები.
|
|
Ø მარკირებული კითხვა
Ø პაუზებით კითხვა
Ø ბარათებით მუშაობა
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
47
|
18.11
|
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“- გვ.116
|
|
||||
48
|
19.11
|
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“-გვ. 119
|
|
||||
49
|
20.11
|
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“- გვ. 121
|
|
ქართ. X. 3. აუდიტორიის წინაშე მოხსენებით
გამოსვლისას მოსწავლეს შეუძლია ზეპირი კომუნიკაციის ეფექტიანობის გასაძლიერებელი
ხერხების გამოყენება.
|
|
Ø გონებრივი იერიში;
Ø
„კიპა“
|
|
50
|
24.11
|
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“- გვ. 123
|
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
|||
51
|
25.11
|
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“- გვ. 126
|
|
Ø
გრიგოლ
ხანძთელის ცხოვრება“ (ტექსტი)
Ø
მე-10
კლასის სახელმძღვანელო
Ø
ძველი
ქართული ენის ლექსიკონი
Ø
განმარტებითი
ლექსიკონი
|
Ø ლექსიკონზე მუშაობა
Ø კონსპექტის შედგენა
Ø თხზულების დაწერა
Ø დებატი
Ø სიტყვის რუკა
Ø ამბის პირამიდა
|
||
52
|
26.11
|
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“- გვ. 129
|
|
ქართ. X. 4. მოსწავლეს შეუძლია თანაკლასელთა
ზეპირი მოხსენებების გაანალიზება და შეფასება.
ქართ. X. 5. მოსწავლეს შეუძლია ზეპირი კომუნიკაციის სტრატეგიების ამოცნობა და
შესაბამისად გამოყენება.
ქართ. X. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ტექსტების გაანალიზება მათი ორგანიზების თვალსაზრისით.
|
|||
53
|
27.11
|
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“-გვ. 130
|
|
||||
54
|
30.11
|
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“- გვ. 131
|
|
||||
55
|
1.12
|
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“- გვ. 134
|
|
||||
56
|
2.12
|
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“- გვ. 137-139
|
|
||||
57
|
3.12
|
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“-140
|
|
||||
58
|
4.12
|
შემაჯამებელი
N 4
|
|
||||
59
|
7.12
|
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“- 143-144
|
|
Ø
Ka.wikipedia.org
Ø
გრიგოლ
ხანძთელის ცხოვრება“ (ტექსტი)
Ø
მე-10
კლასის სახელმძღვანელო
Ø
გრიგოლ
ხანძთელის ცხოვრება“ (ტექსტი)
გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“
Ø
Ka.wikipedia.org
Ø „ვეფხისტყაოსანი“ (ტექსტი)
Ø
სახელძღვანელო
Ø Ka.wikipedia.org
|
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
|
60
|
8.12
|
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“- 146
|
|
ქართ. X. 7. მოსწავლეს შეუძლია განასხვავოს ტექსტში ფაქტობრივი,
კონცეპტუალური და ქვეტექსტური ინფორმაცია.
ქართ. X. 8. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
ჟანრის მხატვრული ნაწარმოებების, პუბლიცისტური თხზულებების წაკითხვა და
მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების
გამოხატვა.
ქართ. X. 9. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის
მხატვრული ნაწარმოების გაანალიზება.
ქართ. X. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის
მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
ქართ. X. 11. მოსწავლეს შეუძლია დაწეროს
თხზულება სხვადასხვა მიზნით და სხვადასხვა აუდიტორიისათვის.
ქართ. X. 14. მოსწავლეს შეუძლია ტექსტის კონსპექტის
შედგენა შესაბამისი წესების დაცვით.
ქართ. X. 16. მოსწავლეს შეუძლია წერის
სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ორგანიზებისათვის.
ქართ. X. 4. მოსწავლეს შეუძლია თანაკლასელთა
ზეპირი მოხსენებების გაანალიზება და შეფასება.
|
Ø სიტყვის
პირამიდა
Ø გმირის რუკა
Ø ესეს დაწერა
Ø პრეზენტაცია
Ø დისკუსია
Ø „ვიცი, ვისწავლე, მიდნა ვიცოდე“
Ø პრეზენტაცია
|
||
61
|
9.12
|
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“
|
|
||||
62
|
10.12
|
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“- გვ.152
|
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
|||
63
|
|
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“- გვ. 155
|
|
||||
64
|
14.12
|
ანალიტიკური კომენტარი
|
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
|||
65
|
15.12
|
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“ ლიტერატურულ
კრიტიკაში
|
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
|||
66
|
16.12
|
„გრიგოლ
ხანძთელის ცხოვრება“- სამიჯმურო ეპიზოდები
|
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
|||
67
|
17.12
|
ინტერპრეტაცია- ვ.ჭელიძე
|
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
|||
68
|
18.12
|
აბზაცი.ესე
|
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
|||
69
|
21.12
|
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრების“ მხატვრული მხარე
|
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
|||
70
|
22.12
|
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრების“ მხატვრული მხარე
|
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
|||
71
|
23.12
|
„ვეფხისტყაოსნის“ ეპოქა
|
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
|||
72
|
24.12
|
„ვეფხისტყაოსნის“ ეპოქა- ტექსტის ისტორია
|
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
|||
73
|
|
პროლოგი
|
|
ქართ. X. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის
მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
|
Ø „ვეფხისტყაოსანი“ (ტექსტი)
სახელძღვანელო
|
Ø მარკირებული კითხვა
Ø ბარათებით მუშაობა
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
No comments:
Post a Comment