Tuesday, January 13, 2015

თემატური გეგმა; მე-10 კლასი; ქართული.

N
თემა
თემატური ერთეული
შენიშვნა
სთ
სასწავლო მიზანი. შედეგი
რესურსი
მეთოდები. სტრატეგია
შეფასება
თარიღი
1
თავი IV
„თუ თავი შენი შენ
გახლავს


საერო მწერლობა



2
ქართ. X. 7. მოსწავლეს შეუძლია განასხვავოს ტექსტში ფაქტობრივი, კონცეპტუალური და ქვეტექსტური ინფორმაცია. 
სახელმძღვანელო;
აქტიური ლექცია;

საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
15/01
2


საერო მწერლობა


ქართ. X. 1.მოსწავლეს შეუძლია მონაწილეობის მიღება საკლასო და სასკოლო დისკუსიებში.
საპრეზენტაციო პროგრამა „POWER POINT”
დისკუსია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
16/01
3

ვეფხისტყაოსნისეპოქა. ტექსტის ისტორია



1
ქართ. X. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ტექსტების გაანალიზება მათი ორგანიზების თვალსაზრისით.
სახელმძღვანელო;
საპრეზენტაციო პროგრამა „POWER POINT”
კომპიუტერი; პროექტორი.
აქტიური ლექცია;

დისკუსია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
20/01
4

პროლოგი




3
ქართ. X. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ტექსტების გაანალიზება მათი ორგანიზების თვალსაზრისით.
ვეფხისტყაოსანი

სახელმძღვანელო;

სტიკერები...
პაუზებით კითხვა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
21/01
5

პროლოგი


შაირობა

ქართ. X. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
ვეფხისტყაოსანი

სახელმძღვანელო;

სტიკერები...
მარკირებული კითხვა;
სიტყვების რუკა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
22/01
6

პროლოგი



მიჯნურობა

ქართ. X. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
ვეფხისტყაოსანი

სახელმძღვანელო;
ფლიპჩარტი
სტიკერები...
პაუზებით კითხვა;

სიტყვების პირამიდა;

საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
23/01
7

ვეფხისტყაოსანი


2;3


1
ქართ. X. 8. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ნაწარმოებების, პუბლიცისტური თხზულებების წაკითხვა და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
ვეფხისტყაოსანი

სახელმძღვანელო;

სტიკერები...
მთავარი კითხვა;

დისკუსია;

საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
26/01
8

ვეფხისტყაოსანი


4;


1
ქართ. X. 7. მოსწავლეს შეუძლია განასხვავოს ტექსტში ფაქტობრივი, კონცეპტუალური და ქვეტექსტური ინფორმაცია. 
ვეფხისტყაოსანი

სახელმძღვანელო;
ბარათები
სტიკერები...
პაუზებით კითხვა;

ბარათებით მუშაობა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
27/01
9

ვეფხისტყაოსანი


5;


1
ქართ. X. 4. მოსწავლეს შეუძლია თანაკლასელთა ზეპირი მოხსენებების გაანალიზება და შეფასება. 
ვეფხისტყაოსანი

სახელმძღვანელო;

სტიკერები...
მთავარი შეკითხვა;

დისკუსია;

საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
28/01
10

ვეფხისტყაოსანის სალექსო ფორმა და საზომი


6


1
ქართ. X. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ტექსტების გაანალიზება მათი ორგანიზების თვალსაზრისით.
ვეფხისტყაოსანი

სახელმძღვანელო;
ფლიპჩარტები
სტიკერები...
ამბების პირამიდა;
„ბრილიანტი“
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
29/01
11

ვეფხისტყაოსანი


7;


1
ქართ. X. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
ვეფხისტყაოსანი

სახელმძღვანელო;

სტიკერები...
მარკირებული კითხვა;

წაკითხვა და შეკითხვების დასმა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
30/01
12

ვეფხისტყაოსანი


8;


1
ქართ. X. 9. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ნაწარმოების გაანალიზება.
ვეფხისტყაოსანი

სახელმძღვანელო;

სტიკერები...
პაუზებით წაკითხვა;

ცნებების რუკა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
02/02
13

ვეფხისტყაოსანი



9;


1
ქართ. X. 16. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ორგანიზებისათვის.
რვეული, ბარათები . . .
ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
03/02
14

ვეფხისტყაოსანი





10;




1
ქართ. X. 2. კამათის დროს მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს  შესაბამის ტაქტიკას და დაიცვას სამეტყველო ქცევის ეთიკური ნორმები.
ვეფხისტყაოსანი

სახელმძღვანელო;

სტიკერები...

მარკირებული კითხვა

დისკუსია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
04/02
15

ვეფხისტყაოსანი



11-12;



1
ქართ. X. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ტექსტების გაანალიზება მათი ორგანიზების თვალსაზრისით.
ვეფხისტყაოსანი

სახელმძღვანელო;

სტიკერები...
მარკირებული კითხვა

T  დიაგრამა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
05/02
16

ვეფხისტყაოსანი


13-14;


1
ქართ. X. 9. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ნაწარმოების გაანალიზება.
ვეფხისტყაოსანი

სახელმძღვანელო;
ბარათები
სტიკერები...
 მთავარი შეკითხვა;

ბარათებზე მუშაობა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
06/02
17

ვეფხისტყაოსანი


15-16;


1
ქართ. X. 4. მოსწავლეს შეუძლია თანაკლასელთა ზეპირი მოხსენებების გაანალიზება და შეფასება. 
ვეფხისტყაოსანი

სახელმძღვანელო;

.
მინი ლექცია;

დისკუსია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
09/02
18

ვეფხისტყაოსანი



17;



1
ქართ. X. 5. მოსწავლეს შე-უძლია  ზეპირი კომუნიკა-ციის სტრატეგიების ამოცნობა და შესაბამისად გამოყენება.
ბარათები სადისკუსიო თემებით

პრეზენტაცია

სადისკუსიო ქსელი;

საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
10/02
19

ვეფხისტყაოსანი


18;


1
ქართ. X. 9. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ნაწარმოების გაანალიზება.
ვეფხისტყაოსანი

სახელმძღვანელო;

სტიკერები...
მარკირებული კითხვა;
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
11/02
20

ვეფხისტყაოსანი


19-21;


1
ქართ. X. 16. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ორგანიზებისათვის.
რვეული, ბარათები . . .
„რაფტი“
ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
12/02
21

ვეფხისტყაოსანი




22;




1
ქართ. X. 9. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ნაწარმოების გაანალიზება.
ვეფხისტყაოსანი

სახელმძღვანელო;

სტიკერები...
პაუზებით კითხვა;

„კიპა“
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
13/02
22

ვეფხისტყაოსანი



23;



1
ქართ. X. 9. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ნაწარმოების გაანალიზება.
ვეფხისტყაოსანი

სახელმძღვანელო;

სტიკერები...
ასოციაციური კავშირების რუკა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
16/02
23

ვეფხისტყაოსანი


24-25;


1
ქართ. X. 16. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ორგანიზებისათვის.
რვეული, ბარათები . . .
ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
17/02
24

ვეფხისტყაოსანი


26-27;


1
ქართ. X. 9. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ნაწარმოების გაანალიზება.
ვეფხისტყაოსანი

სახელმძღვანელო;
ფლიპჩარტი
სტიკერები...
სიტყვების რუკა

აბმების პირამიდა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
18/02
25

ვეფხისტყაოსანი


28;


1
ქართ. X. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
ვეფხისტყაოსანი

სახელმძღვანელო;

სტიკერები...
წაკითხვა და შეკითხვების დასმა;
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
19/02
26

შემაჯამებელი  N 1

1
ქართ. X. 7. მოსწავლეს შეუძლია განასხვავოს ტექსტში ფაქტობრივი, კონცეპტუალური და ქვეტექსტური ინფორმაცია. 
ქართ. X. 16. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ორგანიზებისათვის.
მოსწავლის მიერ შემნილი სასწავლო რესურსი
ტექსტის ანალიზი; ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
20/02
27

ვეფხისტყაოსანი


29;


1
ქართ. X. 7. მოსწავლეს შეუძლია განასხვავოს ტექსტში ფაქტობრივი, კონცეპტუალური და ქვეტექსტური ინფორმაცია. 
ვეფხისტყაოსანი

სახელმძღვანელო;

სტიკერები...
მარკირებული კითხვა;

„კიპა“
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
23/02
28

ვეფხისტყაოსანი


29;


1
ქართ. X. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
რვეული, ბარათები . . .
ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
24/02
29

ვეფხისტყაოსანი
30;
1
ქართ. X. 7. მოსწავლეს შეუძლია განასხვავოს ტექსტში ფაქტობრივი, კონცეპტუალური და ქვეტექსტური ინფორმაცია. 
ვეფხისტყაოსანი

სახელმძღვანელო;
ბარათები
სტიკერები...
ბარათების გამოყენების ტექნიკა;

მთავარი შეკითხვა.
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
25/02
30

ვეფხისტყაოსანი


31;


1
ქართ. X. 9. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ნაწარმოების გაანალიზება.
ვეფხისტყაოსანი

სახელმძღვანელო;

სტიკერები...
მარკირებული კითხვა;
დისკუსია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
26/02
31

ვეფხისტყაოსანი


32;


1
ქართ. X. 9. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ნაწარმოების გაანალიზება.
ვეფხისტყაოსანი

სახელმძღვანელო;

სტიკერები...
მთავარი შეკითხვა;

შეკითხვების დაფა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
27/02
32

ვეფხისტყაოსანი
33-34;
1
ქართ. X. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
რვეული, ბარათები . . .
ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
02/03
33

ვეფხისტყაოსანი
35;
1
ქართ. X. 16. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ორგანიზებისათვის.
რვეული, ბარათები . . .
ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი

04/03
34

ვეფხისტყაოსანი
36;
1
ქართ. X. 16. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ორგანიზებისათვის.
რვეული, ბარათები . . .
ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
05/03
35

ვეფხისტყაოსანი
37;
1
ქართ. X. 1.მოსწავლეს შეუძლია მონაწილეობის მიღება საკლასო და სასკოლო დისკუსიებში.
ბარათები სადისკუსიო თემებით
დისკუსია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
06/03
36

ვეფხისტყაოსანი
38;
1
ქართ. X. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
რვეული, ბარათები . . .
ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
09/03
37

ვეფხისტყაოსანი
39;
1
ქართ. X. 1.მოსწავლეს შეუძლია მონაწილეობის მიღება საკლასო და სასკოლო დისკუსიებში.
ბარათები სადისკუსიო თემებით
დისკუსია;
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
10/03
38

ვეფხისტყაოსანი
40;
1
ქართ. X. 16. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ორგანიზებისათვის.
რვეული, ბარათები . . .
ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
11/03
39

ვეფხისტყაოსანი


41;


1
ქართ. X. 7. მოსწავლეს შეუძლია განასხვავოს ტექსტში ფაქტობრივი, კონცეპტუალური და ქვეტექსტური ინფორმაცია. 
ვეფხისტყაოსანი

სახელმძღვანელო;

სტიკერები...
„კიპა“

მთავარი შეკითხვა;

საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
12/03
40

ვეფხისტყაოსანი


42-44;


1
ქართ. X. 1.მოსწავლეს შეუძლია მონაწილეობის მიღება საკლასო და სასკოლო დისკუსიებში.
ბარათები სადისკუსიო თემებით
სადისკუსიო ქსელი;


საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
13/03
41

ვეფხისტყაოსანი


45;


1
ქართ. X. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
ვეფხისტყაოსანი

სახელმძღვანელო;

სტიკერები...
მარკირებული კითხვა;

ამბების რუკა

საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
16/03
42

ვეფხისტყაოსანი


46;


1
ქართ. X. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ტექსტების გაანალიზება მათი ორგანიზების თვალსაზრისით.
ვეფხისტყაოსანი

სახელმძღვანელო ...
„ორსვეტიანი დღიური“
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
17/03
43

ვეფხისტყაოსანი


46;


1
ქართ. X. 16. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ორგანიზებისათვის.
რვეული, ბარათები . . .
ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
18/03
44

ვეფხისტყაოსანი


47;


1
ქართ. X. 1.მოსწავლეს შეუძლია მონაწილეობის მიღება საკლასო და სასკოლო დისკუსიებში.
ვეფხისტყაოსანი

სახელმძღვანელო;
ბარათები

ბარათებით მუშაობა;

დისკუსია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
19/03
45

ვეფხისტყაოსანი


47;


1
ქართ. X. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ტექსტების გაანალიზება მათი ორგანიზების თვალსაზრისით.
ვეფხისტყაოსანი

სახელმძღვანელო;

ფლიპჩარტი..
მთავარი შეკითხვა;

ამბების პირამიდა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
20/03
46

შემაჯამებელი  N 2



რეფერატი
1
ქართ. X. 13. მოსწავლეს შეუძლია სასწავლო რეფერატის დაწერა ერთი ან რამდენიმე წყაროს მიხედვით.
მოსწავლის მიერ წარმოდგენილი რეფერატი



პრეზენტაცია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
23/03
47

ვეფხისტყაოსანი


48-49;


1
ქართ. X. 9. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ნაწარმოების გაანალიზება.
ვეფხისტყაოსანი

სახელმძღვანელო;

სტიკერები...
 „ბრილინიტი“

„კიპა“
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
24/03
48

ვეფხისტყაოსანი


50-51


1
ქართ. X. 14. მოსწავლეს შეუძლია ტექსტის კონსპექტის შედგენა შესაბამისი წესების დაცვით.
რვეული, ბარათები . . .
ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
25/03
49

ვეფხისტყაოსანი



52;


1
ქართ. X. 16. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ორგანიზებისათვის.
რვეული, ბარათები . . .
ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
26/03
50

ვეფხისტყაოსანი


52;


1
ქართ. X. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
ვეფხისტყაოსანი

სახელმძღვანელო;

სტიკერები...
მთავარი შეკითხვა

პაუზებით კითხვა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
27/03
51

ვეფხისტყაოსანი


53;


1
ქართ. X. 9. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ნაწარმოების გაანალიზება.
ვეფხისტყაოსანი

სახელმძღვანელო;

სტიკერები...
მარკირებული კითხვა

დისკუსია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
30/03
52

ვეფხისტყაოსანი



54-56;


1
ქართ. X. 1.მოსწავლეს შეუძლია მონაწილეობის მიღება საკლასო და სასკოლო დისკუსიებში.
ბარათები სადისკუსიო თემებით
დისკუსია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
31/03
53

ვეფხისტყაოსანი


57;


1
ქართ. X. 9. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ნაწარმოების გაანალიზება.
ვეფხისტყაოსანი

სახელმძღვანელო;

სტიკერები...
მარკირებული კითხვა;
ცნებათა რუკა;
„კიპა“
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
01/04
54

ვეფხისტყაოსანი



58;



1
ქართ. X. 7. მოსწავლეს შეუძლია განასხვავოს ტექსტში ფაქტობრივი, კონცეპტუალური და ქვეტექსტური ინფორმაცია. 
ვეფხისტყაოსანი

სახელმძღვანელო;

ფლიპჩარტები
T დიაგრამა

ვენის დიგრამა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
02/04
55

ვეფხისტყაოსანი



59



1
ქართ. X. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ტექსტების გაანალიზება მათი ორგანიზების თვალსაზრისით.
ბარათები სადისკუსიო თემებით
მინი ლექცია

დისკუსია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
03/04
56

ვეფხისტყაოსანი



60-61;



1
ქართ. X. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
ვეფხისტყაოსანი

სახელმძღვანელო;

სტიკერები...


პაუზებით კითხვა;

კიპა;

ორსვენტიანი დღიური
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
06/04
57

ვეფხისტყაოსანი


62-64


1
ქართ. X. 1.მოსწავლეს შეუძლია მონაწილეობის მიღება საკლასო და სასკოლო დისკუსიებში.
ბარათები სადისკუსიო თემებით
დისკუსია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
07/04
58

ვეფხისტყაოსანი (ანალიზი-პრაქტიკული მუშაობა)



ტროპის სახეები



1
ქართ. X. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ტექსტების გაანალიზება მათი ორგანიზების თვალსაზრისით.
ქართ. X. 7. მოსწავლეს შეუძლია განასხვავოს ტექსტში ფაქტობრივი, კონცეპტუალური და ქვეტექსტური ინფორმაცია. 
ვეფხისტყაოსანი

სახელმძღვანელო;

სტიკერები...
ასოციაციური კავშირების რუკა

მარკირებული კითხვა;

ცნებათა რუკა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
08/04
59

ვეფხისტყაოსანი (ანალიზი-პრაქტიკული მუშაობა)


პერსონაჟები


1
ქართ. X. 12. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ტექტის შექმნა მოცემული პირობის ან მოდელის მიხედვით.
რვეული, ბარათები . . .
ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
15/04
60

ვეფხისტყაოსანი (ანალიზი-პრაქტიკული მუშაობა)

სიმბოლიკა



1
ქართ. X. 15. მოსწავლეს შეუძლია  დაწეროს გამოხმაურება წაკითხულ წიგნზე ან მხატვრულ ნაწარმოებზე.
რვეული, ბარათები . . .
ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
16/04
61

შემაჯამებელი  N 3






პრეზენტაცია
1
ქართ. X. 2. კამათის დროს მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს  შესაბამის ტაქტიკას და დაიცვას სამეტყველო ქცევის ეთიკური ნორმები.
ქართ. X. 3. აუდიტორიის წინაშე მოხსენებით გამო-სვლისას მოსწავლეს შეუძ-ლია ზეპირი კომუნიკაციის ეფექტიანობის გასაძლიერე-ბელი ხერხების გამოყენება.
მოსწავლის მიერ წარმოდგენილი ნაშრომი
პრეზენტაცია

დისკუსია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
17/04
62
თავი V
„სიტყვა საქმიანი და საქმე სიტყვიანი
აღორძინების ხანის მწერლობა


მიმოხილვა


1
ქართ. X. 1.მოსწავლეს შეუძლია მონაწილეობის მიღება საკლასო და სასკოლო დისკუსიებში.
სახელმძღვანელო
ვიცი, მინდა ვიცოდე, ვისწავლე;

აქტიური ლექცია

საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
20/04
63

სულხან-საბა ორბელიანი. ბიოგრაფია




1
ქართ. X. 7. მოსწავლეს შეუძლია განასხვავოს ტექსტში ფაქტობრივი, კონცეპტუალური და ქვეტექსტური ინფორმაცია. 
სახელმძღვანელო
ვიცი, მინდა ვიცოდე, ვისწავლე;


მარკირებული კითხვა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
21/04
64

სიბრძნე - სიცრუისა (ტექსტი)


გვ.გვ. 298-300


1
ქართ. X. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ტექსტების გაანალიზება მათი ორგანიზების თვალსაზრისით.
სახელმძღვანელო
 პაუზებით კითხვა;

მინი ლექცია

„კიპა“
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
22/04
65

სიბრძნე - სიცრუისა (ტექსტი)


გვ.გვ. 300-32


1
ქართ. X. 9. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ნაწარმოების გაანალიზება.
სახელმძღვანელო
მთავარი შეკითხვა

ამბების პირამიდა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
23/04
66

სიბრძნე - სიცრუისა (ტექსტი)


გვ.გვ. 304-306


1
ქართ. X. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
სახელმძღვანელო
მარკირებული კითხვა

დისკუსია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
24/04
67

სიბრძნე - სიცრუისა (ტექსტი)


გვ.გვ. 306-309


1
ქართ. X. 7. მოსწავლეს შეუძლია განასხვავოს ტექსტში ფაქტობრივი, კონცეპტუალური და ქვეტექსტური ინფორმაცია. 
სახელმძღვანელო
პაუზებით კითხვა

ამბების რუკა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
27/04
68

სიბრძნე - სიცრუისა (ტექსტი)


გვ.გვ. 312-314


1
ქართ. X. 12. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ტექტის შექმნა მოცემული პირობის ან მოდელის მიხედვით.

რვეული, ბარათები . . .
წერის სახელოსნო
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
28/04
69

სიბრძნე - სიცრუისა (ტექსტი)
გვ.გვ. 317-318
1
ქართ. X. 5. მოსწავლეს შე-უძლია  ზეპირი კომუნიკა-ციის სტრატეგიების ამოცნობა და შესაბამისად გამოყენება.
სახელმძღვანელო
დისკუსია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
29/04
70

სიბრძნე - სიცრუისა (ტექსტი)




გვ.გვ. 319-320




1
ქართ. X. 8. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ნაწარმოებების, პუბლიცისტური თხზულებების წაკითხვა და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.

სახელმძღვანელო
ბარათები
მარკირებული კითხვა

„კიპა“

შეკითხვების დაფა;

ბარათებით მუშაობა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
30/04
71

სიბრძნე - სიცრუისა (ტექსტი)


გვ.გვ. 321-323


1
ქართ. X. 12. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ტექტის შექმნა მოცემული პირობის ან მოდელის მიხედვით.
რვეული, ბარათები . . .
წერის სახელოსნო
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
01/05
72

სიბრძნე - სიცრუისა (ტექსტი)


გვ.გვ. 324-325


1
ქართ. X. 2. კამათის დროს მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს  შესაბამის ტაქტიკას და დაიცვას სამეტყველო ქცევის ეთიკური ნორმები.
ბარათები სადისკუსიო თემებით


დისკუსია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
04/06
73

სიბრძნე - სიცრუისა (ტექსტი)



გვ.გვ. 329-331



1
ქართ. X. 8. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ნაწარმოებების, პუბლიცისტური თხზულებების წაკითხვა და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
სახელმძღვანელო;

ეზოპეს, ლაფონტენის და სხვათა იგავები...
მარკირებული კითხვა;

დისკუსია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
05/05
74

სიბრძნე - სიცრუისა (ტექსტი)

გვ.გვ. 331-333
1
ქართ. X. 15. მოსწავლეს შეუძლია  დაწეროს გამოხმაურება წაკითხულ წიგნზე ან მხატვრულ ნაწარმოებზე.
სახელმძღვანელოსახელმძღვანელო;

ეზოპეს, ლაფონტენის და სხვათა იგავები...
ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
06/05
75

სიბრძნე - სიცრუისა (ტექსტი)

გვ.გვ. 333-3351

1
ქართ. X. 16. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ორგანიზებისათვის.
სახელმძღვანელო;

რვეული, ბარათები . . .
ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
07/05
76

წერის სტრატეგიები-კომენტარ



1
ქართ. X. 11. მოსწავლეს შეუძლია დაწეროს თხზულება სხვადასხვა მიზნით და სხვადასხვა აუდიტორიისათვის.
რვეული, ბარათები . . .
ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
08/05
77

შემაჯამებელი  N 4


დისკუსია
1
ქართ. X. 1.მოსწავლეს შეუძლია მონაწილეობის მიღება საკლასო და სასკოლო დისკუსიებში.

ბარათები სადისკუსიო თემებით
დისკუსია


საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
11/05
78
თავი VI
„ბრძენი სიტყვითა დარჩების
. გურამიშვილის ბიოგრაფია


1
ქართ. X. 1.მოსწავლეს შეუძლია მონაწილეობის მიღება საკლასო და სასკოლო დისკუსიებში.
სახელმძღვანელო
დისკუსია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
13/05
79

დავითიანი (ტექსტი)
გვ. 353
1
ქართ. X. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ტექსტების გაანალიზება მათი ორგანიზების თვალსაზრისით.
სახელმძღვანელო
„კიპა“

შეკითხვების დაფა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
14/05
80

დავითიანი (ტექსტი)
გვ. 356
1
ქართ. X. 7. მოსწავლეს შეუძლია განასხვავოს ტექსტში ფაქტობრივი, კონცეპტუალური და ქვეტექსტური ინფორმაცია. 
სახელმძღვანელო
ვენის დიაგრამა;

„თი“ სქემა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
15/05
81

დავითიანი (ტექსტი)
გვ. 360
1
ქართ. X. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
რვეული, ბარათები . . .
ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
18/05
82

დავითიანი (ტექსტი)


გვ. 365-366


1
ქართ. X. 14. მოსწავლეს შეუძლია ტექსტის კონსპექტის შედგენა შესაბამისი წესების დაცვით.
რვეული, ბარათები . . .
ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
19/05
83

დავითიანი (ტექსტი)


გვ. 369-371


1
ქართ. X. 2. კამათის დროს მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს  შესაბამის ტაქტიკას და დაიცვას სამეტყველო ქცევის ეთიკური ნორმები.
ბარათები სადისკუსიო თემებით
დისკუსია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
20/05
84

დავითიანი (ტექსტი)


გვ. 373-374


1
ქართ. X. 9. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ნაწარმოების გაანალიზება.
სახელმძღვანელო
ამბების პირმიდა

სიტყვების რუკა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
21/05
85

დავითიანი (ტექსტი)


გვ. 375


1
ქართ. X. 2. კამათის დროს მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს  შესაბამის ტაქტიკას და დაიცვას სამეტყველო ქცევის ეთიკური ნორმები.
ბარათები სადისკუსიო თემებით
დისკუსია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
22/05
86

დავითიანი (ტექსტი)


გვ. 377


1
ქართ. X. 7. მოსწავლეს შეუძლია განასხვავოს ტექსტში ფაქტობრივი, კონცეპტუალური და ქვეტექსტური ინფორმაცია. 
სახელმძღვანელო
პაუზებით კითხვა;

„თი“ სქემა“
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
25/05
87

დავითიანი (ტექსტი)
გვ. 379
1
ქართ. X. 1.მოსწავლეს შეუძლია მონაწილეობის მიღება საკლასო და სასკოლო დისკუსიებში.
ბარათები სადისკუსიო თემებით
დისკუსია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
27/05
88

დავითიანი (ტექსტი)
გვ. 381
1
ქართ. X. 9. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ნაწარმოების გაანალიზება.
სახელმძღვანელო

მთავარი შეკითხვა;

ბარათებით მუშაობა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
28/05
89

დავითიანი (ტექსტი)
გვ. 382-385
1
ქართ. X. 2. კამათის დროს მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს  შესაბამის ტაქტიკას და დაიცვას სამეტყველო ქცევის ეთიკური ნორმები.
ბარათები სადისკუსიო თემებით

დისკუსია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
29/05
90

შემაჯამებელი  N 5


ესე
1
ქართ. X. 11. მოსწავლეს შეუძლია დაწეროს თხზულება სხვადასხვა მიზნით და სხვადასხვა აუდიტორიისათვის.

მოსწავლის მიერ შექმნილი ნაშრომი
თხზულება
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
01/06
91

დავითიანი (ტექსტი)
გვ. 385
1
ქართ. X. 7. მოსწავლეს შეუძლია განასხვავოს ტექსტში ფაქტობრივი, კონცეპტუალური და ქვეტექსტური ინფორმაცია. 
სახელმძღვანელო
ბარათები
შეკითხვების დაფა

„კიპა“

ბარათებით მუშაობა“

საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
02/06
92

დავითიანი (ტექსტი)
გვ. 390-392
1
ქართ. X. 9. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ნაწარმოების გაანალიზება.
სახელმძღვანელო

მთავარი შეკითხვა;

მარკირებული კითხვა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
03/06
93

დავითიანი (ტექსტი)
გვ.394
1
ქართ. X. 14. მოსწავლეს შეუძლია ტექსტის კონსპექტის შედგენა შესაბამისი წესების დაცვით.
რვეული, ბარათები . . .
ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
04/06
94

დავითიანი (ტექსტი)
გვ. 396
1
ქართ. X. 16. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ორგანიზებისათვის.
რვეული, ბარათები . . .
ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
05/06
95

დავითიანი (ტექსტი)
გვ. 399
1
ქართ. X. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
სახელმძღვანელო
სტიკერები
ფლიპჩარტი

პაუზებით კითხვა

„ბრილიანტი“
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
08/06
96

დავითიანი (ტექსტი)
გვ. 402-404
1
ქართ. X. 1.მოსწავლეს შეუძლია მონაწილეობის მიღება საკლასო და სასკოლო დისკუსიებში.
ბარათები სადისკუსიო თემებით
დისკუსია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
09/06
97

დავითიანი
(ანალიზი)

1
ქართ. X. 8. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ნაწარმოებების, პუბლიცისტური თხზულებების წაკითხვა და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
სახელმძღვანელო

თაბახები, სტიკერები...

მარკირებული კითხვა;

 მინი ლექცია;
დისკუსია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
10/06
98

რეზერვი

2




11/06
99

რეზერვი






12/06



No comments:

Post a Comment

წიგნის კლუბის მეორე შეხვედრა

 2023 წლის 20 ოქტომბერს წიგნის კლუბში "ვკითხულობთ ქართულს" მეორე შეხვედრა გაიმართა.  თემა - ნ. დუმბაძის "ძაღლის" განხილვ...