N
|
თემა
|
თემატური ერთეული
|
შენიშვნა
|
სთ
|
სასწავლო მიზანი. შედეგი
|
რესურსი
|
მეთოდები. სტრატეგია
|
შეფასება
|
თარიღი
|
1
|
თავი IV
„თუ თავი შენი შენ
გახლავს
|
საერო მწერლობა
|
|
2
|
ქართ. X. 7. მოსწავლეს
შეუძლია განასხვავოს ტექსტში ფაქტობრივი, კონცეპტუალური და ქვეტექსტური ინფორმაცია.
|
სახელმძღვანელო;
|
აქტიური ლექცია;
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
15/01
|
2
|
|
საერო მწერლობა
|
|
|
ქართ. X. 1.მოსწავლეს
შეუძლია მონაწილეობის მიღება საკლასო და სასკოლო დისკუსიებში.
|
საპრეზენტაციო პროგრამა „POWER POINT”
|
დისკუსია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
16/01
|
3
|
|
”ვეფხისტყაოსნის” ეპოქა. ტექსტის ისტორია
|
|
1
|
ქართ. X. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ტექსტების გაანალიზება
მათი ორგანიზების თვალსაზრისით.
|
სახელმძღვანელო;
საპრეზენტაციო პროგრამა „POWER POINT”
კომპიუტერი; პროექტორი.
|
აქტიური ლექცია;
დისკუსია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
20/01
|
4
|
|
პროლოგი
|
|
3
|
ქართ. X. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ტექსტების გაანალიზება
მათი ორგანიზების თვალსაზრისით.
|
ვეფხისტყაოსანი
სახელმძღვანელო;
სტიკერები...
|
პაუზებით კითხვა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
21/01
|
5
|
|
პროლოგი
|
შაირობა
|
|
ქართ. X. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის
მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
|
ვეფხისტყაოსანი
სახელმძღვანელო;
სტიკერები...
|
მარკირებული კითხვა;
სიტყვების რუკა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
22/01
|
6
|
|
პროლოგი
|
მიჯნურობა
|
|
ქართ. X. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების
გამოყენება.
|
ვეფხისტყაოსანი
სახელმძღვანელო;
ფლიპჩარტი
სტიკერები...
|
პაუზებით კითხვა;
სიტყვების პირამიდა;
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
23/01
|
7
|
|
”ვეფხისტყაოსანი”
|
2;3
|
1
|
ქართ. X. 8.
მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ნაწარმოებების, პუბლიცისტური
თხზულებების წაკითხვა და
მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების
გამოხატვა.
|
ვეფხისტყაოსანი
სახელმძღვანელო;
სტიკერები...
|
მთავარი კითხვა;
დისკუსია;
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
26/01
|
8
|
|
”ვეფხისტყაოსანი”
|
4;
|
1
|
ქართ. X. 7. მოსწავლეს
შეუძლია განასხვავოს ტექსტში ფაქტობრივი, კონცეპტუალური და ქვეტექსტური ინფორმაცია.
|
ვეფხისტყაოსანი
სახელმძღვანელო;
ბარათები
სტიკერები...
|
პაუზებით კითხვა;
ბარათებით მუშაობა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
27/01
|
9
|
|
”ვეფხისტყაოსანი”
|
5;
|
1
|
ქართ. X. 4. მოსწავლეს შეუძლია თანაკლასელთა
ზეპირი მოხსენებების გაანალიზება და შეფასება.
|
ვეფხისტყაოსანი
სახელმძღვანელო;
სტიკერები...
|
მთავარი შეკითხვა;
დისკუსია;
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
28/01
|
10
|
|
”ვეფხისტყაოსანის” სალექსო ფორმა და საზომი
|
6
|
1
|
ქართ. X. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ტექსტების გაანალიზება
მათი ორგანიზების თვალსაზრისით.
|
ვეფხისტყაოსანი
სახელმძღვანელო;
ფლიპჩარტები
სტიკერები...
|
ამბების პირამიდა;
„ბრილიანტი“
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
29/01
|
11
|
|
”ვეფხისტყაოსანი”
|
7;
|
1
|
ქართ. X. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების
გამოყენება.
|
ვეფხისტყაოსანი
სახელმძღვანელო;
სტიკერები...
|
მარკირებული კითხვა;
წაკითხვა და შეკითხვების დასმა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
30/01
|
12
|
|
”ვეფხისტყაოსანი”
|
8;
|
1
|
ქართ. X. 9. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ნაწარმოების
გაანალიზება.
|
ვეფხისტყაოსანი
სახელმძღვანელო;
სტიკერები...
|
პაუზებით წაკითხვა;
ცნებების რუკა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
02/02
|
13
|
|
”ვეფხისტყაოსანი”
|
9;
|
1
|
ქართ. X. 16. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის
ორგანიზებისათვის.
|
რვეული, ბარათები . . .
|
ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
03/02
|
14
|
|
”ვეფხისტყაოსანი”
|
10;
|
1
|
ქართ. X. 2. კამათის დროს მოსწავლეს
შეუძლია მიმართოს შესაბამის ტაქტიკას და
დაიცვას სამეტყველო ქცევის ეთიკური ნორმები.
|
ვეფხისტყაოსანი
სახელმძღვანელო;
სტიკერები...
|
მარკირებული კითხვა
დისკუსია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
04/02
|
15
|
|
”ვეფხისტყაოსანი”
|
11-12;
|
1
|
ქართ. X. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ტექსტების გაანალიზება
მათი ორგანიზების თვალსაზრისით.
|
ვეფხისტყაოსანი
სახელმძღვანელო;
სტიკერები...
|
მარკირებული კითხვა
T დიაგრამა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
05/02
|
16
|
|
”ვეფხისტყაოსანი”
|
13-14;
|
1
|
ქართ. X. 9. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ნაწარმოების
გაანალიზება.
|
ვეფხისტყაოსანი
სახელმძღვანელო;
ბარათები
სტიკერები...
|
მთავარი შეკითხვა;
ბარათებზე მუშაობა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
06/02
|
17
|
|
”ვეფხისტყაოსანი”
|
15-16;
|
1
|
ქართ. X. 4. მოსწავლეს შეუძლია თანაკლასელთა
ზეპირი მოხსენებების გაანალიზება და შეფასება.
|
ვეფხისტყაოსანი
სახელმძღვანელო;
.
|
მინი ლექცია;
დისკუსია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
09/02
|
18
|
|
”ვეფხისტყაოსანი”
|
17;
|
1
|
ქართ. X. 5. მოსწავლეს შე-უძლია ზეპირი კომუნიკა-ციის სტრატეგიების ამოცნობა
და შესაბამისად გამოყენება.
|
ბარათები სადისკუსიო თემებით
|
პრეზენტაცია
სადისკუსიო ქსელი;
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
10/02
|
19
|
|
”ვეფხისტყაოსანი”
|
18;
|
1
|
ქართ. X. 9. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ნაწარმოების
გაანალიზება.
|
ვეფხისტყაოსანი
სახელმძღვანელო;
სტიკერები...
|
მარკირებული კითხვა;
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
11/02
|
20
|
|
”ვეფხისტყაოსანი”
|
19-21;
|
1
|
ქართ. X. 16. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის
ორგანიზებისათვის.
|
რვეული, ბარათები . . .
|
„რაფტი“
ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
12/02
|
21
|
|
”ვეფხისტყაოსანი”
|
22;
|
1
|
ქართ. X. 9. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ნაწარმოების
გაანალიზება.
|
ვეფხისტყაოსანი
სახელმძღვანელო;
სტიკერები...
|
პაუზებით კითხვა;
„კიპა“
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
13/02
|
22
|
|
”ვეფხისტყაოსანი”
|
23;
|
1
|
ქართ. X. 9. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ნაწარმოების
გაანალიზება.
|
ვეფხისტყაოსანი
სახელმძღვანელო;
სტიკერები...
|
ასოციაციური კავშირების რუკა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
16/02
|
23
|
|
”ვეფხისტყაოსანი”
|
24-25;
|
1
|
ქართ. X. 16. მოსწავლეს შეუძლია წერის
სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ორგანიზებისათვის.
|
რვეული, ბარათები . . .
|
ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
17/02
|
24
|
|
”ვეფხისტყაოსანი”
|
26-27;
|
1
|
ქართ. X. 9. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ნაწარმოების
გაანალიზება.
|
ვეფხისტყაოსანი
სახელმძღვანელო;
ფლიპჩარტი
სტიკერები...
|
სიტყვების რუკა
აბმების პირამიდა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
18/02
|
25
|
|
”ვეფხისტყაოსანი”
|
28;
|
1
|
ქართ. X. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების
გამოყენება.
|
ვეფხისტყაოსანი
სახელმძღვანელო;
სტიკერები...
|
წაკითხვა და შეკითხვების დასმა;
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
19/02
|
26
|
|
შემაჯამებელი
N 1
|
|
1
|
ქართ. X. 7. მოსწავლეს
შეუძლია განასხვავოს ტექსტში ფაქტობრივი, კონცეპტუალური და ქვეტექსტური ინფორმაცია.
ქართ. X. 16. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის
ორგანიზებისათვის.
|
მოსწავლის
მიერ შემნილი სასწავლო რესურსი
|
ტექსტის
ანალიზი; ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
20/02
|
27
|
|
”ვეფხისტყაოსანი”
|
29;
|
1
|
ქართ. X. 7. მოსწავლეს
შეუძლია განასხვავოს ტექსტში ფაქტობრივი, კონცეპტუალური და ქვეტექსტური ინფორმაცია.
|
ვეფხისტყაოსანი
სახელმძღვანელო;
სტიკერები...
|
მარკირებული კითხვა;
„კიპა“
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
23/02
|
28
|
|
”ვეფხისტყაოსანი”
|
29;
|
1
|
ქართ. X. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების
გამოყენება.
|
რვეული, ბარათები . . .
|
ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
24/02
|
29
|
|
”ვეფხისტყაოსანი”
|
30;
|
1
|
ქართ. X. 7. მოსწავლეს
შეუძლია განასხვავოს ტექსტში ფაქტობრივი, კონცეპტუალური და ქვეტექსტური ინფორმაცია.
|
ვეფხისტყაოსანი
სახელმძღვანელო;
ბარათები
სტიკერები...
|
ბარათების გამოყენების ტექნიკა;
მთავარი შეკითხვა.
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
25/02
|
30
|
|
”ვეფხისტყაოსანი”
|
31;
|
1
|
ქართ. X. 9. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ნაწარმოების
გაანალიზება.
|
ვეფხისტყაოსანი
სახელმძღვანელო;
სტიკერები...
|
მარკირებული კითხვა;
დისკუსია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
26/02
|
31
|
|
”ვეფხისტყაოსანი”
|
32;
|
1
|
ქართ. X. 9. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ნაწარმოების
გაანალიზება.
|
ვეფხისტყაოსანი
სახელმძღვანელო;
სტიკერები...
|
მთავარი შეკითხვა;
შეკითხვების დაფა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
27/02
|
32
|
|
”ვეფხისტყაოსანი”
|
33-34;
|
1
|
ქართ. X. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების
გამოყენება.
|
რვეული, ბარათები . . .
|
ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
02/03
|
33
|
|
”ვეფხისტყაოსანი”
|
35;
|
1
|
ქართ. X. 16. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის
ორგანიზებისათვის.
|
რვეული, ბარათები . . .
|
ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
04/03
|
34
|
|
”ვეფხისტყაოსანი”
|
36;
|
1
|
ქართ. X. 16. მოსწავლეს შეუძლია წერის
სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ორგანიზებისათვის.
|
რვეული, ბარათები . . .
|
ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
05/03
|
35
|
|
”ვეფხისტყაოსანი”
|
37;
|
1
|
ქართ. X. 1.მოსწავლეს
შეუძლია მონაწილეობის მიღება საკლასო და სასკოლო დისკუსიებში.
|
ბარათები სადისკუსიო თემებით
|
დისკუსია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
06/03
|
36
|
|
”ვეფხისტყაოსანი”
|
38;
|
1
|
ქართ. X. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის
მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
|
რვეული, ბარათები . . .
|
ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
09/03
|
37
|
|
”ვეფხისტყაოსანი”
|
39;
|
1
|
ქართ. X. 1.მოსწავლეს
შეუძლია მონაწილეობის მიღება საკლასო და სასკოლო დისკუსიებში.
|
ბარათები სადისკუსიო თემებით
|
დისკუსია;
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
10/03
|
38
|
|
”ვეფხისტყაოსანი”
|
40;
|
1
|
ქართ. X. 16. მოსწავლეს შეუძლია წერის
სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ორგანიზებისათვის.
|
რვეული, ბარათები . . .
|
ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
11/03
|
39
|
|
”ვეფხისტყაოსანი”
|
41;
|
1
|
ქართ. X. 7. მოსწავლეს
შეუძლია განასხვავოს ტექსტში ფაქტობრივი, კონცეპტუალური და ქვეტექსტური ინფორმაცია.
|
ვეფხისტყაოსანი
სახელმძღვანელო;
სტიკერები...
|
„კიპა“
მთავარი შეკითხვა;
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
12/03
|
40
|
|
”ვეფხისტყაოსანი”
|
42-44;
|
1
|
ქართ. X. 1.მოსწავლეს
შეუძლია მონაწილეობის მიღება საკლასო და სასკოლო დისკუსიებში.
|
ბარათები სადისკუსიო თემებით
|
სადისკუსიო ქსელი;
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
13/03
|
41
|
|
”ვეფხისტყაოსანი”
|
45;
|
1
|
ქართ. X. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების
გამოყენება.
|
ვეფხისტყაოსანი
სახელმძღვანელო;
სტიკერები...
|
მარკირებული კითხვა;
ამბების რუკა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
16/03
|
42
|
|
”ვეფხისტყაოსანი”
|
46;
|
1
|
ქართ. X. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ტექსტების გაანალიზება
მათი ორგანიზების თვალსაზრისით.
|
ვეფხისტყაოსანი
სახელმძღვანელო ...
|
„ორსვეტიანი დღიური“
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
17/03
|
43
|
|
”ვეფხისტყაოსანი”
|
46;
|
1
|
ქართ. X. 16. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის
ორგანიზებისათვის.
|
რვეული, ბარათები . . .
|
ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
18/03
|
44
|
|
”ვეფხისტყაოსანი”
|
47;
|
1
|
ქართ. X. 1.მოსწავლეს
შეუძლია მონაწილეობის მიღება საკლასო და სასკოლო დისკუსიებში.
|
ვეფხისტყაოსანი
სახელმძღვანელო;
ბარათები
|
ბარათებით მუშაობა;
დისკუსია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
19/03
|
45
|
|
”ვეფხისტყაოსანი”
|
47;
|
1
|
ქართ. X. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ტექსტების გაანალიზება
მათი ორგანიზების თვალსაზრისით.
|
ვეფხისტყაოსანი
სახელმძღვანელო;
ფლიპჩარტი..
|
მთავარი შეკითხვა;
ამბების პირამიდა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
20/03
|
46
|
|
შემაჯამებელი
N 2
|
რეფერატი
|
1
|
ქართ. X. 13. მოსწავლეს შეუძლია სასწავლო რეფერატის დაწერა ერთი ან
რამდენიმე წყაროს მიხედვით.
|
მოსწავლის
მიერ წარმოდგენილი რეფერატი
|
პრეზენტაცია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
23/03
|
47
|
|
”ვეფხისტყაოსანი”
|
48-49;
|
1
|
ქართ. X. 9. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ნაწარმოების
გაანალიზება.
|
ვეფხისტყაოსანი
სახელმძღვანელო;
სტიკერები...
|
„ბრილინიტი“
„კიპა“
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
24/03
|
48
|
|
”ვეფხისტყაოსანი”
|
50-51
|
1
|
ქართ. X. 14. მოსწავლეს შეუძლია ტექსტის კონსპექტის შედგენა შესაბამისი
წესების დაცვით.
|
რვეული, ბარათები . . .
|
ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
25/03
|
49
|
|
”ვეფხისტყაოსანი”
|
52;
|
1
|
ქართ. X. 16. მოსწავლეს შეუძლია წერის
სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ორგანიზებისათვის.
|
რვეული, ბარათები . . .
|
ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
26/03
|
50
|
|
”ვეფხისტყაოსანი”
|
52;
|
1
|
ქართ. X. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების
გამოყენება.
|
ვეფხისტყაოსანი
სახელმძღვანელო;
სტიკერები...
|
მთავარი შეკითხვა
პაუზებით კითხვა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
27/03
|
51
|
|
”ვეფხისტყაოსანი”
|
53;
|
1
|
ქართ. X. 9. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ნაწარმოების
გაანალიზება.
|
ვეფხისტყაოსანი
სახელმძღვანელო;
სტიკერები...
|
მარკირებული კითხვა
დისკუსია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
30/03
|
52
|
|
”ვეფხისტყაოსანი”
|
54-56;
|
1
|
ქართ. X. 1.მოსწავლეს
შეუძლია მონაწილეობის მიღება საკლასო და სასკოლო დისკუსიებში.
|
ბარათები სადისკუსიო თემებით
|
დისკუსია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
31/03
|
53
|
|
”ვეფხისტყაოსანი”
|
57;
|
1
|
ქართ. X. 9. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ნაწარმოების
გაანალიზება.
|
ვეფხისტყაოსანი
სახელმძღვანელო;
სტიკერები...
|
მარკირებული კითხვა;
ცნებათა რუკა;
„კიპა“
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
01/04
|
54
|
|
”ვეფხისტყაოსანი”
|
58;
|
1
|
ქართ. X. 7. მოსწავლეს
შეუძლია განასხვავოს ტექსტში ფაქტობრივი, კონცეპტუალური და ქვეტექსტური ინფორმაცია.
|
ვეფხისტყაოსანი
სახელმძღვანელო;
ფლიპჩარტები
|
T დიაგრამა
ვენის დიგრამა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
02/04
|
55
|
|
”ვეფხისტყაოსანი”
|
59
|
1
|
ქართ. X. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ტექსტების გაანალიზება
მათი ორგანიზების თვალსაზრისით.
|
ბარათები სადისკუსიო თემებით
|
მინი ლექცია
დისკუსია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
03/04
|
56
|
|
”ვეფხისტყაოსანი”
|
60-61;
|
1
|
ქართ. X. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის
მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
|
ვეფხისტყაოსანი
სახელმძღვანელო;
სტიკერები...
|
პაუზებით კითხვა;
კიპა;
ორსვენტიანი დღიური
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
06/04
|
57
|
|
”ვეფხისტყაოსანი”
|
62-64
|
1
|
ქართ. X. 1.მოსწავლეს
შეუძლია მონაწილეობის მიღება საკლასო და სასკოლო დისკუსიებში.
|
ბარათები სადისკუსიო თემებით
|
დისკუსია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
07/04
|
58
|
|
”ვეფხისტყაოსანი” (ანალიზი-პრაქტიკული მუშაობა)
|
ტროპის სახეები
|
1
|
ქართ. X. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ტექსტების გაანალიზება
მათი ორგანიზების თვალსაზრისით.
ქართ. X. 7. მოსწავლეს
შეუძლია განასხვავოს ტექსტში ფაქტობრივი, კონცეპტუალური და ქვეტექსტური ინფორმაცია.
|
ვეფხისტყაოსანი
სახელმძღვანელო;
სტიკერები...
|
ასოციაციური კავშირების რუკა
მარკირებული კითხვა;
ცნებათა რუკა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
08/04
|
59
|
|
”ვეფხისტყაოსანი” (ანალიზი-პრაქტიკული მუშაობა)
|
პერსონაჟები
|
1
|
ქართ. X. 12. მოსწავლეს
შეუძლია მხატვრული ტექტის შექმნა მოცემული პირობის ან მოდელის მიხედვით.
|
რვეული, ბარათები . . .
|
ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
15/04
|
60
|
|
”ვეფხისტყაოსანი” (ანალიზი-პრაქტიკული მუშაობა)
|
სიმბოლიკა
|
1
|
ქართ. X. 15. მოსწავლეს შეუძლია
დაწეროს გამოხმაურება წაკითხულ წიგნზე ან მხატვრულ ნაწარმოებზე.
|
რვეული, ბარათები . . .
|
ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
16/04
|
61
|
|
შემაჯამებელი
N 3
|
პრეზენტაცია
|
1
|
ქართ. X. 2. კამათის დროს მოსწავლეს
შეუძლია მიმართოს შესაბამის ტაქტიკას და
დაიცვას სამეტყველო ქცევის ეთიკური ნორმები.
ქართ. X. 3. აუდიტორიის წინაშე მოხსენებით
გამო-სვლისას მოსწავლეს შეუძ-ლია ზეპირი კომუნიკაციის ეფექტიანობის გასაძლიერე-ბელი ხერხების გამოყენება.
|
მოსწავლის
მიერ წარმოდგენილი ნაშრომი
|
პრეზენტაცია
დისკუსია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
17/04
|
62
|
თავი V
„სიტყვა საქმიანი და საქმე სიტყვიანი
|
აღორძინების ხანის მწერლობა
|
მიმოხილვა
|
1
|
ქართ. X. 1.მოსწავლეს
შეუძლია მონაწილეობის მიღება საკლასო და სასკოლო დისკუსიებში.
|
სახელმძღვანელო
|
ვიცი, მინდა ვიცოდე, ვისწავლე;
აქტიური ლექცია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
20/04
|
63
|
|
სულხან-საბა ორბელიანი. ბიოგრაფია
|
|
1
|
ქართ. X. 7. მოსწავლეს
შეუძლია განასხვავოს ტექსტში ფაქტობრივი, კონცეპტუალური და ქვეტექსტური ინფორმაცია.
|
სახელმძღვანელო
|
ვიცი, მინდა ვიცოდე, ვისწავლე;
მარკირებული კითხვა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
21/04
|
64
|
|
”სიბრძნე - სიცრუისა” (ტექსტი)
|
გვ.გვ. 298-300
|
1
|
ქართ. X. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ტექსტების გაანალიზება
მათი ორგანიზების თვალსაზრისით.
|
სახელმძღვანელო
|
პაუზებით
კითხვა;
მინი ლექცია
„კიპა“
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
22/04
|
65
|
|
”სიბრძნე - სიცრუისა” (ტექსტი)
|
გვ.გვ. 300-32
|
1
|
ქართ. X. 9. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ნაწარმოების
გაანალიზება.
|
სახელმძღვანელო
|
მთავარი შეკითხვა
ამბების პირამიდა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
23/04
|
66
|
|
”სიბრძნე - სიცრუისა” (ტექსტი)
|
გვ.გვ. 304-306
|
1
|
ქართ. X. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის
მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
|
სახელმძღვანელო
|
მარკირებული კითხვა
დისკუსია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
24/04
|
67
|
|
”სიბრძნე - სიცრუისა” (ტექსტი)
|
გვ.გვ. 306-309
|
1
|
ქართ. X. 7. მოსწავლეს
შეუძლია განასხვავოს ტექსტში ფაქტობრივი, კონცეპტუალური და ქვეტექსტური ინფორმაცია.
|
სახელმძღვანელო
|
პაუზებით კითხვა
ამბების რუკა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
27/04
|
68
|
|
”სიბრძნე - სიცრუისა” (ტექსტი)
|
გვ.გვ. 312-314
|
1
|
ქართ. X. 12. მოსწავლეს
შეუძლია მხატვრული ტექტის შექმნა მოცემული პირობის ან მოდელის მიხედვით.
|
რვეული, ბარათები . . .
|
წერის სახელოსნო
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
28/04
|
69
|
|
”სიბრძნე - სიცრუისა” (ტექსტი)
|
გვ.გვ. 317-318
|
1
|
ქართ. X. 5. მოსწავლეს შე-უძლია ზეპირი კომუნიკა-ციის სტრატეგიების ამოცნობა
და შესაბამისად გამოყენება.
|
სახელმძღვანელო
|
დისკუსია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
29/04
|
70
|
|
”სიბრძნე - სიცრუისა” (ტექსტი)
|
გვ.გვ. 319-320
|
1
|
ქართ. X. 8.
მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ნაწარმოებების, პუბლიცისტური
თხზულებების წაკითხვა და
მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების
გამოხატვა.
|
სახელმძღვანელო
ბარათები
|
მარკირებული კითხვა
„კიპა“
შეკითხვების დაფა;
ბარათებით მუშაობა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
30/04
|
71
|
|
”სიბრძნე - სიცრუისა” (ტექსტი)
|
გვ.გვ. 321-323
|
1
|
ქართ. X. 12. მოსწავლეს
შეუძლია მხატვრული ტექტის შექმნა მოცემული პირობის ან მოდელის მიხედვით.
|
რვეული, ბარათები . . .
|
წერის სახელოსნო
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
01/05
|
72
|
|
”სიბრძნე - სიცრუისა” (ტექსტი)
|
გვ.გვ. 324-325
|
1
|
ქართ. X. 2. კამათის დროს მოსწავლეს
შეუძლია მიმართოს შესაბამის ტაქტიკას და
დაიცვას სამეტყველო ქცევის ეთიკური ნორმები.
|
ბარათები სადისკუსიო თემებით
|
დისკუსია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
04/06
|
73
|
|
”სიბრძნე - სიცრუისა” (ტექსტი)
|
გვ.გვ. 329-331
|
1
|
ქართ. X. 8.
მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ნაწარმოებების, პუბლიცისტური
თხზულებების წაკითხვა და
მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების
გამოხატვა.
|
სახელმძღვანელო;
ეზოპეს, ლაფონტენის და სხვათა იგავები...
|
მარკირებული კითხვა;
დისკუსია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
05/05
|
74
|
|
”სიბრძნე - სიცრუისა” (ტექსტი)
|
გვ.გვ. 331-333
|
1
|
ქართ. X. 15. მოსწავლეს შეუძლია
დაწეროს გამოხმაურება წაკითხულ წიგნზე ან მხატვრულ ნაწარმოებზე.
|
სახელმძღვანელოსახელმძღვანელო;
ეზოპეს, ლაფონტენის და სხვათა იგავები...
|
ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
06/05
|
75
|
|
”სიბრძნე - სიცრუისა” (ტექსტი)
|
გვ.გვ. 333-3351
|
1
|
ქართ. X. 16. მოსწავლეს შეუძლია წერის
სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ორგანიზებისათვის.
|
სახელმძღვანელო;
რვეული, ბარათები . . .
|
ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
07/05
|
76
|
|
წერის სტრატეგიები-კომენტარი
|
|
1
|
ქართ. X. 11.
მოსწავლეს შეუძლია დაწეროს თხზულება სხვადასხვა მიზნით და სხვადასხვა აუდიტორიისათვის.
|
რვეული, ბარათები . . .
|
ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
08/05
|
77
|
|
შემაჯამებელი
N 4
|
დისკუსია
|
1
|
ქართ. X. 1.მოსწავლეს
შეუძლია მონაწილეობის მიღება საკლასო და სასკოლო დისკუსიებში.
|
ბარათები სადისკუსიო თემებით
|
დისკუსია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
11/05
|
78
|
თავი VI
„ბრძენი სიტყვითა დარჩების
|
დ. გურამიშვილის ბიოგრაფია
|
|
1
|
ქართ. X. 1.მოსწავლეს
შეუძლია მონაწილეობის მიღება საკლასო და სასკოლო დისკუსიებში.
|
სახელმძღვანელო
|
დისკუსია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
13/05
|
79
|
|
”დავითიანი” (ტექსტი)
|
გვ. 353
|
1
|
ქართ. X. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ტექსტების გაანალიზება
მათი ორგანიზების თვალსაზრისით.
|
სახელმძღვანელო
|
„კიპა“
შეკითხვების დაფა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
14/05
|
80
|
|
”დავითიანი” (ტექსტი)
|
გვ. 356
|
1
|
ქართ. X. 7. მოსწავლეს
შეუძლია განასხვავოს ტექსტში ფაქტობრივი, კონცეპტუალური და ქვეტექსტური ინფორმაცია.
|
სახელმძღვანელო
|
ვენის დიაგრამა;
„თი“ სქემა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
15/05
|
81
|
|
”დავითიანი” (ტექსტი)
|
გვ. 360
|
1
|
ქართ. X. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის
მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
|
რვეული, ბარათები . . .
|
ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
18/05
|
82
|
|
”დავითიანი” (ტექსტი)
|
გვ. 365-366
|
1
|
ქართ. X. 14. მოსწავლეს შეუძლია ტექსტის კონსპექტის შედგენა შესაბამისი
წესების დაცვით.
|
რვეული, ბარათები . . .
|
ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
19/05
|
83
|
|
”დავითიანი” (ტექსტი)
|
გვ. 369-371
|
1
|
ქართ. X. 2. კამათის დროს მოსწავლეს
შეუძლია მიმართოს შესაბამის ტაქტიკას და
დაიცვას სამეტყველო ქცევის ეთიკური ნორმები.
|
ბარათები სადისკუსიო თემებით
|
დისკუსია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
20/05
|
84
|
|
”დავითიანი” (ტექსტი)
|
გვ. 373-374
|
1
|
ქართ. X. 9. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ნაწარმოების
გაანალიზება.
|
სახელმძღვანელო
|
ამბების პირმიდა
სიტყვების რუკა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
21/05
|
85
|
|
”დავითიანი” (ტექსტი)
|
გვ. 375
|
1
|
ქართ. X. 2. კამათის დროს მოსწავლეს
შეუძლია მიმართოს შესაბამის ტაქტიკას და
დაიცვას სამეტყველო ქცევის ეთიკური ნორმები.
|
ბარათები სადისკუსიო თემებით
|
დისკუსია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
22/05
|
86
|
|
”დავითიანი” (ტექსტი)
|
გვ. 377
|
1
|
ქართ. X. 7. მოსწავლეს
შეუძლია განასხვავოს ტექსტში ფაქტობრივი, კონცეპტუალური და ქვეტექსტური ინფორმაცია.
|
სახელმძღვანელო
|
პაუზებით კითხვა;
„თი“ სქემა“
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
25/05
|
87
|
|
”დავითიანი” (ტექსტი)
|
გვ. 379
|
1
|
ქართ. X. 1.მოსწავლეს
შეუძლია მონაწილეობის მიღება საკლასო და სასკოლო დისკუსიებში.
|
ბარათები სადისკუსიო თემებით
|
დისკუსია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
27/05
|
88
|
|
”დავითიანი” (ტექსტი)
|
გვ. 381
|
1
|
ქართ. X. 9. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ნაწარმოების
გაანალიზება.
|
სახელმძღვანელო
|
მთავარი შეკითხვა;
ბარათებით მუშაობა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
28/05
|
89
|
|
”დავითიანი” (ტექსტი)
|
გვ. 382-385
|
1
|
ქართ. X. 2. კამათის დროს მოსწავლეს
შეუძლია მიმართოს შესაბამის ტაქტიკას და
დაიცვას სამეტყველო ქცევის ეთიკური ნორმები.
|
ბარათები სადისკუსიო თემებით
|
დისკუსია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
29/05
|
90
|
|
შემაჯამებელი
N 5
|
ესე
|
1
|
ქართ. X. 11.
მოსწავლეს შეუძლია დაწეროს თხზულება სხვადასხვა მიზნით და სხვადასხვა აუდიტორიისათვის.
|
მოსწავლის
მიერ შექმნილი ნაშრომი
|
თხზულება
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
01/06
|
91
|
|
”დავითიანი” (ტექსტი)
|
გვ. 385
|
1
|
ქართ. X. 7. მოსწავლეს
შეუძლია განასხვავოს ტექსტში ფაქტობრივი, კონცეპტუალური და ქვეტექსტური ინფორმაცია.
|
სახელმძღვანელო
ბარათები
|
შეკითხვების დაფა
„კიპა“
ბარათებით მუშაობა“
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
02/06
|
92
|
|
”დავითიანი” (ტექსტი)
|
გვ. 390-392
|
1
|
ქართ. X. 9. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ნაწარმოების
გაანალიზება.
|
სახელმძღვანელო
|
მთავარი შეკითხვა;
მარკირებული კითხვა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
03/06
|
93
|
|
”დავითიანი” (ტექსტი)
|
გვ.394
|
1
|
ქართ. X. 14. მოსწავლეს შეუძლია ტექსტის კონსპექტის შედგენა შესაბამისი
წესების დაცვით.
|
რვეული, ბარათები . . .
|
ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
04/06
|
94
|
|
”დავითიანი” (ტექსტი)
|
გვ. 396
|
1
|
ქართ. X. 16. მოსწავლეს შეუძლია წერის
სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ორგანიზებისათვის.
|
რვეული, ბარათები . . .
|
ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
05/06
|
95
|
|
”დავითიანი” (ტექსტი)
|
გვ. 399
|
1
|
ქართ. X. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის
მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
|
სახელმძღვანელო
სტიკერები
ფლიპჩარტი
|
პაუზებით კითხვა
„ბრილიანტი“
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
08/06
|
96
|
|
”დავითიანი” (ტექსტი)
|
გვ. 402-404
|
1
|
ქართ. X. 1.მოსწავლეს
შეუძლია მონაწილეობის მიღება საკლასო და სასკოლო დისკუსიებში.
|
ბარათები სადისკუსიო თემებით
|
დისკუსია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
09/06
|
97
|
|
დავითიანი
(ანალიზი)
|
|
1
|
ქართ. X. 8.
მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ნაწარმოებების, პუბლიცისტური
თხზულებების წაკითხვა და
მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების
გამოხატვა.
|
სახელმძღვანელო
თაბახები, სტიკერები...
|
მარკირებული კითხვა;
მინი ლექცია;
დისკუსია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
10/06
|
98
|
|
რეზერვი
|
|
2
|
|
|
|
|
11/06
|
99
|
|
რეზერვი
|
|
|
|
|
|
|
12/06
|
Tuesday, January 13, 2015
თემატური გეგმა; მე-10 კლასი; ქართული.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
წიგნის კლუბის მეორე შეხვედრა
2023 წლის 20 ოქტომბერს წიგნის კლუბში "ვკითხულობთ ქართულს" მეორე შეხვედრა გაიმართა. თემა - ნ. დუმბაძის "ძაღლის" განხილვ...
-
" ვისაც შემლოცველის ჩურჩულით წარმოთქმული სიტყვები მოუსმენია , დაგვემოწმება , რომ ეს , უწინარეს ყოვლისა , პოეზიაა ; პოეზიაა ...
-
მე-10 კლასი - ძველი ქართული ლიტერატურა საგამოცდო პროგრამა: ”შუშანიკის წამება” 1. რომელ პერიოდს მოიცავს ე.წ. ძველი ქართუ...
-
https://drive.google.com/open?id=1qFPTwQyRspHX3J_ZYuVhO97ySbUKXMj7
No comments:
Post a Comment