1N
|
თემა
|
თემატური ერთეული
|
შენიშვნა
|
სთ
|
სასწავლო მიზანი. შედეგი
|
რესურსი
|
მეთოდები. სტრატეგია
|
შეფასება
|
თარიღი
|
1
|
III თავი-
მიწასთან დაბრუნება
|
გ.ლეონიძე ”ყივჩაღის პაემანი”
|
|
1
|
ქართ. XII. 5. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
ეპოქის, ქვეყნისა და კულტურის ტექსტების გაანალიზება მათში ასახული ინფორმაციის,
თემების, იდეებისა და პრობ-ლემატიკის თვალსაზრისით.
|
სახელმძღვანელო; მაგნიტოფონი;
გ.ჩოხელის, ლ.გახარიას, მ.ჩიტეიშვილის ლექსები...
|
Ø „კიპა“;
Ø დისკუსია
Ø ორსვეტიანიდღიური;
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
15/01
|
2
|
|
"ნინოწმინდის ღამე”
|
|
1
|
ქართ. XII. 8. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული
ენის სხვადასხვა ასპექტების გაანალიზება
|
სახელმძღვანელო
ქმს- გ.ლეონიძე
|
Ø აქტიური ლექცია
Ø ორსვეტიანი დღიური;
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
16/01
|
3
|
|
”მყვირალობა”
|
|
1
|
ქართ. XII. 8. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული
ენის სხვადასხვა ასპექტების გაანალიზება.
|
სახელმძღვანელო
ქმს- გ.ლეონიძე
|
Ø მარკირებული კითხვა;
Ø
ორსვეტიანი დღიური;
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
20/01
|
4
|
|
”ღამე ივერიისა”
|
|
1
|
ქართ. XII. 8. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული
ენის სხვადასხვა ასპექტების გაანალიზება.
|
სახელმძღვანელო
ქმს- გ.ლეონიძე
|
Ø ასოციაციუ
Ø რი კავშირების რუკა
Ø მარკირებული კითხვა;
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
21/01
|
5
|
|
გ. ლეონიძის სტილი
|
|
1
|
ქართ. XII. 9. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს,
რა გავლენას ახდენს ავტორის ენობრივი არჩევანი მკითხველზე.
ქართ. XII. 14. მოსწავლეს შეუძლია წერის
სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.
|
ფლიპჩარტი
სტიკერები
|
Ø სადისკუსიო ქსელი
Ø ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
22/01
|
6
|
|
პ. იაშვილის „პოეზია“
|
|
1
|
ქართ. XII. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
ტექსტში ასახული ფასეულობებისა და შეხედულებების ერთმანეთთან შედარება.
|
ქმს- ტ.ტაბიძე;
პ.იაშვილი
|
Ø მარკირებული კითხვა;
Ø
ორსვეტიანი დღიური;
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
23/01
|
7
|
|
შემაჯამებელი N1
|
პროექტის პრეზენტაცია -რეპრესირებული ქართელი
მწერლები
|
1
|
ქართ. XII. 1. მოსწავლეს
შეუძლია სასწავლო პროექტის წარმოდგენა აუდიტორიის
წინაშე.
ქართ. XII. 3. მოსწავლეს შეუძლია სასწავლო
პროექტის პრეზენტაციის შესაბამისი ხერხების ამოცნობა და გამოყენება.
|
პროექტორი;
პლაკატები...
|
Ø პრეზენტაცია
Ø დისკუსია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
26/01
|
8
|
IV თავი
რომანი და ისტორია
|
ისტორიული რომანი
|
|
1
|
ქართ. XII. 7. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს
კულტურული, სოციალური და ისტორიული ფასეულობების გავლენა ტექსტსა და მის ინტერპრეტაციაზე.
|
ფლიპჩარტები;
სტიკერები;
მარკერები
|
Ø
გონებრივი იერიში
Ø
ვიცი, მინდა ვიცოდე,
ვისწავლე
Ø
აქტიური ლექცია;
Ø
დისკუსია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
27/01
|
9
|
|
კ. გამსახურდია. "დიდოსტატის მარჯვენა”
|
პროლოგი
|
33
|
ქართ. XII. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
ტექსტში ასახული ფასეულობებისა და შეხედულებების ერთმანეთთან შედარება.
ქართ. XII. 7. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს
კულტურული, სოციალური და ისტორიული ფასეულობების გავლენა ტექსტსა და მის ინტერპრეტაციაზე.
|
კ. გმსახურდიას
„დიდოსტატის მარჯვენა“
სახელმძღვანელო
|
Ø
Ø პაუხებით კითხვა;
Ø წაკითხვა და შეკითხვების დასმა.
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
28/01
|
10
|
|
”დიდოსტატის მარჯვენა”
|
1-ლი თავი
|
|
ქართ. XII. 8. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული
ენის სხვადასხვა ასპექტების გაანალიზება.
|
„დიდოსტატის მარჯვენა“
სახელმძღვანელო
ფლიპჩრტი...
|
Ø მარკირებული კითხვა;
Ø ამბის პირამიდა
Ø „კიპა“
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
29/01
|
11
|
|
”დიდოსტატის მარჯვენა”
|
III-IV
|
|
ქართ. XII. 8. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული
ენის სხვადასხვა ასპექტების გაანალიზება.
|
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები; მარკერები
სახელმძღვანელო
|
Ø „ბრილიანტი“
Ø
მთავარი შეკითხვა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
30/01
|
12
|
|
”დიდოსტატის მარჯვენა”
|
V-IX
|
|
ქართ. XII. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის
ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
ქართ. XII. 14. მოსწავლეს შეუძლია წერის
სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.
|
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები;
მარკერები
სახელმძღვანელო
|
Ø
მარკირებული კითხვა
Ø
ამბის რუკა
Ø
ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
02/02
|
13
|
|
”დიდოსტატის მარჯვენა”
|
X-XIII
|
|
ქართ. XII. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
ტექსტში ასახული ფასეულობებისა და შეხედულებების ერთმანეთთან შედარება.
ქართ. XII. 14. მოსწავლეს შეუძლია წერის
სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.
|
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები;
მარკერები
სახელმძღვანელო
|
Ø
T
დიაგრამა
Ø
„კიპა“
Ø
„რაფტ“ მეთოდი
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
03/02
|
14
|
|
”დიდოსტატის მარჯვენა”
|
XIV
|
|
ქართ. XII. 8. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული
ენის სხვადასხვა ასპექტების გაანალიზება.
|
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ბარათები
სახელმძღვანელო
|
Ø წაკითხვა და შეკიტხვების დასმა;
Ø ბარათებით მუშაობა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
04/02
|
15
|
|
”დიდოსტატის მარჯვენა”
|
XV-XVII
|
|
ქართ. XII. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
ტექსტში ასახული ფასეულობებისა და შეხედულებების ერთმანეთთან შედარება.
ქართ. XII. 13. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული
ნაწარმოების ანალიზის დაწერა.
|
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები;
მარკერები
სახელმძღვანელო
|
Ø მარკირებული კითხვა
Ø ვენის დიაგრამა
Ø ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
05/02
|
16
|
|
”დიდოსტატის მარჯვენა”
|
XVIII
|
|
ქართ. XII. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის
ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
ქართ. XII. 13. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული
ნაწარმოების ანალიზის დაწერა.
|
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები;
მარკერები
სახელმძღვანელო
|
Ø
ამბის პირამიდა
Ø
ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
06/02
|
17
|
|
”დიდოსტატის მარჯვენა”
|
XIX-XX
|
|
ქართ. XII. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
ტექსტში ასახული ფასეულობებისა და შეხედულებების ერთმანეთთან შედარება.
ქართ. XII. 13. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული
ნაწარმოების ანალიზის დაწერა.
|
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები;
მარკერები
სახელმძღვანელო
|
Ø დისკუსია
Ø სიტყვების რუკა
Ø ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
09/02
|
18
|
|
”დიდოსტატის მარჯვენა”
|
XXI
|
|
ქართ. XII. 9. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს,
რა გავლენას ახდენს ავტორის ენობრივი არჩევანი მკითხველზე.
|
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები;
მარკერები
სახელმძღვანელო
|
Ø სიტყვების რუკა
Ø ბარათების ტექნიკა
Ø „კიპა“
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
10/02
|
19
|
|
”დიდოსტატის მარჯვენა”
|
XXI
|
|
ქართ. XII. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის
ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
|
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები;
მარკერები
სახელმძღვანელო
|
Ø
პაუზებით კითხვა;
Ø
ამბის რუკა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
11/02
|
20
|
|
”დიდოსტატის მარჯვენა”
|
XXII
|
|
ქართ. XII. 8. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული
ენის სხვადასხვა ასპექტების გაანალიზება.
|
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები;
მარკერები
სახელმძღვანელო
|
Ø
სიტყვების რუკა
Ø
მარკირებული კითხვა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტირი ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
12/02
|
21
|
|
”დიდოსტატის მარჯვენა”
|
XXIII
|
|
ქართ. XII. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის
ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
|
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები;
მარკერები
სახელმძღვანელო
|
Ø
წაკითხვა და შეკითხვების
დასმა;
Ø
„ბრილინტი
Ø
დისკუსია;
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
13/02
|
22
|
|
”დიდოსტატის მარჯვენა”
|
XXIV
|
|
ქართ. XII. 7. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს
კულტურული, სოციალური და ისტორიული ფასეულობების გავლენა ტექსტსა და მის ინტერპრეტაციაზე.
|
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები;
მარკერები
სახელმძღვანელო
|
Ø
დისკუსია
Ø
აქტიური ლექცია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
16/02
|
23
|
|
”დიდოსტატის მარჯვენა”
|
XXV-XXVI
|
|
ქართ. XII. 8. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული
ენის სხვადასხვა ასპექტების გაანალიზება.
|
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები;
მარკერები
სახელმძღვანელო
|
Ø
მარიკირებული კითხვა;
Ø
ამბის რუკა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
17/02
|
24
|
|
”დიდოსტატის მარჯვენა”
|
XXVII-XVIII
|
|
ქართ. XII. 7. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს
კულტურული, სოციალური და ისტორიული ფასეულობების გავლენა ტექსტსა და მის ინტერპრეტაციაზე.
ქართ. XII. 14. მოსწავლეს შეუძლია წერის
სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.
|
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები;
მარკერები
სახელმძღვანელო
|
Ø მარკირებული კითხვა
Ø ვენის დიაგრამა
Ø ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
18/02
|
25
|
|
”დიდოსტატის მარჯვენა”
|
XXIX
|
|
ქართ. XII. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის
ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
|
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები;
მარკერები
სახელმძღვანელო
|
Ø
წაკითხვა და შეკითხვების
დასმა;
Ø
„ბრილინტი
Ø
დისკუსია;
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
19/02
|
26
|
|
”დიდოსტატის მარჯვენა”
|
XXX-XXXI
|
|
ქართ. XII. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
ტექსტში ასახული ფასეულობებისა და შეხედულებების ერთმანეთთან შედარება.
|
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები;
მარკერები
სახელმძღვანელო
|
Ø
T
დიაგრამა
Ø
„კიპა“
Ø
ორსვენტიანი დღიური
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
20/02
|
27
|
|
”დიდოსტატის მარჯვენა”
|
XXXII-XXXIII
|
|
ქართ. XII. 9. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს,
რა გავლენას ახდენს ავტორის ენობრივი არჩევანი მკითხველზე.
ქართ. XII. 14. მოსწავლეს შეუძლია წერის
სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.
|
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები;
მარკერები
სახელმძღვანელო
|
Ø
სიტყვის რუკა
Ø
მთავარი შეკითხვა
Ø
ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
23/02
|
28
|
|
”დიდოსტატის მარჯვენა”
|
XXXIV
|
|
ქართ. XII. 7. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს
კულტურული, სოციალური და ისტორიული ფასეულობების გავლენა ტექსტსა და მის ინტერპრეტაციაზე.
|
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები;
მარკერები
სახელმძღვანელო
|
Ø
წაკითხვა და შეკითხვების
დასმა;
Ø
„ბრილინტი
Ø
დისკუსია;
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
24/02
|
29
|
|
”დიდოსტატის მარჯვენა”
|
XXXV-XVI
|
|
ქართ. XII. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
ტექსტში ასახული ფასეულობებისა და შეხედულებების ერთმანეთთან შედარება.
|
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები;
მარკერები
სახელმძღვანელო
|
Ø
სიტყვის რუკა
Ø
მთავარი შეკითხვა
Ø
დისკუსია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
25/02
|
30
|
|
”დიდოსტატის მარჯვენა”
|
XXXVII-XXXIX
|
|
ქართ. XII. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის
ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
ქართ. XII. 14. მოსწავლეს შეუძლია წერის
სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.
|
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები;
მარკერები
სახელმძღვანელო
|
Ø
სიტყვის რუკა
Ø
მთავარი შეკითხვა
Ø
ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
26/02
|
31
|
|
”დიდოსტატის მარჯვენა”
|
XL
|
|
ქართ. XII. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
ტექსტში ასახული ფასეულობებისა და შეხედულებების ერთმანეთთან შედარება.
ქართ. XII. 14. მოსწავლეს შეუძლია წერის
სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.
|
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები;
მარკერები
სახელმძღვანელო
|
Ø სიტყვის რუკა
Ø მთავარი შეკითხვა
Ø
ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
27/02
|
32
|
|
”დიდოსტატის მარჯვენა”
|
XLI-XLIII
|
|
ქართ. XII. 7. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს
კულტურული, სოციალური და ისტო-რიული ფასეულობების გავლენა
ტექსტსა და მის ინტერპრეტაციაზე.
|
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები;
მარკერები
სახელმძღვანელო
|
Ø
ვენის დიაგრამა
Ø
პაუზებით კითხვა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
02/03
|
33
|
|
”დიდოსტატის მარჯვენა”
|
XLIV-XLV
|
|
ქართ. XII. 9. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს,
რა გავლენას ახდენს ავტორის ენობრივი არჩევანი მკითხველზე.
|
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები;
მარკერები
სახელმძღვანელო
|
Ø დისკუსია
Ø მთავარი შეკითხვა
Ø მარკირებული კითხვა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
04/03
|
34
|
|
”დიდოსტატის მარჯვენა”
|
XLV-XLVIII
|
|
ქართ. XII. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის
ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
|
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები;
მარკერები
სახელმძღვანელო
|
Ø დისკუსია
Ø მთავარი შეკითხვა
Ø
მარკირებული კითხვა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
05/03
|
35
|
|
”დიდოსტატის მარჯვენა”
|
XLIX-LI
|
|
ქართ. XII. 9. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს,
რა გავლენას ახდენს ავტორის ენობრივი არჩევანი მკითხველზე.
|
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები;
მარკერები
სახელმძღვანელო
|
Ø დისკუსია
Ø მთავარი შეკითხვა
Ø
მარკირებული კითხვა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
06/03
|
36
|
|
”დიდოსტატის მარჯვენა”
|
LII-LV
|
|
ქართ. XII. 9. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს,
რა გავლენას ახდენს ავტორის ენობრივი არჩევანი მკითხველზე.
|
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები;
მარკერები
სახელმძღვანელო
|
Ø მთავარი შეკითხვა
Ø
მარკირებული კითხვა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
09/03
|
37
|
|
”დიდოსტატის მარჯვენა”
|
LVI-LVIX
|
|
ქართ. XII. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის
ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
|
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები;
მარკერები
სახელმძღვანელო
|
Ø ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
10/03
|
38
|
|
”დიდოსტატის მარჯვენა”
|
LX-ეპილოგი
|
|
ქართ. XII. 9. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს,
რა გავლენას ახდენს ავტორის ენობრივი არჩევანი მკითხველზე.
|
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები;
მარკერები
სახელმძღვანელო
|
Ø ამბის რუკა
Ø სიტყვების რუკა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
11/03
|
39
|
|
”დიდოსტატის მარჯვენა” როგორც ალეგორიული რომანი
|
|
|
ქართ. XII. 11. მოსწავლეს შე-უძლია გამოკვლევის (მცირე მოცულობის სამეცნიერო
ნაშრომის) დაწერა წინასწარ შერჩეულ თემაზე.
|
„დიდოსტატის მარჯვენა“
თაბახის ფურცლები
სტიკერები...
სახელმძღვანელო
|
Ø ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
12/03
|
40
|
|
”დიდოსტატის მარჯვენას” ქალი პერსონაჟები
|
|
|
ქართ. XII. 11. მოსწავლეს შეუძლია გამოკვლევის
(მცირე მოცულობის სამეცნიერო ნაშრომის) დაწერა წინასწარ შერჩეულ თემაზე.
|
„დიდოსტატის მარჯვენა“
თაბახის ფურცლები
სტიკერები...
სახელმძღვანელო
|
Ø ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
13/03
|
41
|
|
”დიდოსტატის მარჯვენას” მამაკაცი პერსონაჟები
|
|
|
ქართ. XII. 14. მოსწავლეს შეუძლია წერის
სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.
|
„დიდოსტატის მარჯვენა“
თაბახის ფურცლები
სტიკერები...
სახელმძღვანელო
|
Ø ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
16/03
|
42
|
|
შემაჯამებელი
N 2
|
|
|
ქართ. XII. 4. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სტრატეგიის გამოყენება სასწავლო პროექტის პრეზენტაციისათვის.
ქართ. XII. 12. მოსწავლეს შეუძლია სასწავლო
რეფერატის დაწერა რამდენიმე წყაროს მიხედვით.
|
|
Ø ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
17/03
|
43
|
V თავი
ნაცარქექია- ყარყვარე
|
პ. კაკაბაძე ”ყვარყვარე თუთაბერი”
|
I მოქმედება
|
6
|
ქართ. XII. 5. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
ეპოქის, ქვეყნისა და კულტურის ტექსტების გაანალიზება მათში ასახული ინფორმაციის,
თემების, იდეებისა და პრობ-ლემატიკის თვალსაზრისით.
|
სახელმძღვანელო;
ფილმი „ყვარყვარე“ (ფრგმენტები)
პროექტორი . . .
|
Ø დისკუსია
Ø მთავარი შეკითხვა
Ø
მარკირებული კითხვა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
18/03
|
44
|
|
პ. კაკაბაძე ”ყვარყვარე თუთაბერი”
|
|
|
ქართ. XII. 14. მოსწავლეს შეუძლია წერის
სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.
|
სახელმძღვანელო;
|
Ø ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
19/03
|
45
|
|
პ. კაკაბაძე ”ყვარყვარე თუთაბერი“
|
IV მოქმედება
|
|
ქართ. XII. 5. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
ეპოქის, ქვეყნისა და კულტურის ტექსტების გაანალიზება მათში ასახული ინფორმაციის,
თემების, იდეებისა და პრობ-ლემატიკის თვალსაზრისით.
|
სახელმძღვანელო;
სტიკეები...
|
Ø დისკუსია
Ø მთავარი შეკითხვა
Ø
მარკირებული კითხვა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
20/03
|
46
|
|
პ. კაკაბაძე ”ყვარყვარე თუთაბერი”
|
|
|
ქართ. XII. 7. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს
კულტურული, სოციალური და ისტორიული ფასეულობების გავლენა ტექსტსა და მის ინტერპრეტაციაზე.
|
სახელმძღვანელო;
თაბახები
|
Ø მთავარი შეკითხვა
Ø ორსვეტიანი დღიური
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
23/03
|
47
|
|
პ. კაკაბაძე ”ყვარყვარე თუთაბერი”-Pპიესის ანალიზი
|
|
|
ქართ. XII. 13. მოსწავლეს შე-უძლია მხატვრული ნაწარმო-ების ანალიზის დაწერა.
|
სახელმძღვანელო;
|
Ø ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
24/03
|
48
|
|
პ. კაკაბაძე ”ყვარყვარე თუთაბერი” -მხატვრული სტილი
|
|
|
ქართ. XII. 1. მოსწავლეს
შეუძლია სასწავლო პროექტის წარმოდგენა აუდიტორიის
წინაშე.
|
სახელმძღვანელო;
|
Ø სადისკუსიო ქსელი
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
25/03
|
49
|
მე-6 თავი
გაზაფხულის პოტი
|
ა.კალანდაძე ”თუთა”
|
|
1
|
ქართ. XII. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
ტექსტში ასახული ფასეულობებისა და შეხედულებების ერთმანეთთან შედარება.
|
სახელმძღვანელო;
|
Ø დისკუსია
Ø მთავარი შეკითხვა
Ø
მარკირებული კითხვა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
26/03
|
50
|
|
ა.კალანდაძე ”პაწაწინა რტო ვარ”
|
|
1
|
ქართ. XII. 8. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული
ენის სხვადასხვა ასპექტების გაანალიზება.
|
სახელმძღვანელო;
|
Ø ბარათებით მუშაობა
Ø „კიპა“
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
27/03
|
51
|
|
ა.კალანდაძე ”მკვდართა მზე ვარ’
|
|
1
|
ქართ. XII. 9. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს,
რა გავლენას ახდენს ავტორის ენობრივი არჩევანი მკითხველზე.
|
სახელმძღვანელო;
|
Ø დისკუსია
Ø სიტყვების რუკა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
30/03
|
52
|
|
ა. კალანდაძე ”არაბი ხარ?”
|
|
1
|
ქართ. XII. 8. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული
ენის სხვადასხვა ასპექტების გაანალიზება.
|
სახელმძღვანელო;
|
Ø დისკუსია
Ø მთავარი შეკითხვა
Ø
მარკირებული კითხვა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
31/03
|
53
|
|
ა.კალანდაძე ”შიომღვიმეში”
|
|
1
|
ქართ. XII. 9. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს,
რა გავლენას ახდენს ავტორის ენობრივი არჩევანი მკითხველზე.
|
სახელმძღვანელო;
|
Ø
მთავარი შეკითხვა
Ø
მარკირებული კითხვა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
01/04
|
54
|
|
ა.კალანდაძის სტილი
|
|
1
|
ქართ. XII. 13. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული
ნაწარმობის ანალიზის დაწერა.
|
სახელმძღვანელო;
|
Ø ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
02/04
|
55
|
|
შემაჯამებელი
N 3
|
|
|
|
სახელმძღვანელო;
|
|
|
03/04
|
56
|
მე-7 თავი - უთანაბრო ბრძოლის თავდავიწყება
|
გ. რჩეულიშვილი ”ალავერდობა”
|
|
4
|
ქართ. XII. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
ტექსტში ასახული ფასეულობებისა და შეხედულებების ერთმანეთთან შედარება.
|
სახელმძღვანელო;
|
Ø ვენის დიაგრამა
Ø
T
დიაგრამა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
06/04
|
57
|
|
გ. რჩეულიშვილი ”ალავერდობა”
|
|
|
ქართ. XII. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის
ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
|
სახელმძღვანელო;
|
Ø დისკუსია
Ø მთავარი შეკითხვა
Ø
მარკირებული კითხვა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
07/04
|
58
|
|
გ. რჩეულიშვილი ”ალავერდობა”
|
|
|
ქართ. XII. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის
ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
|
სახელმძღვანელო;
|
Ø წაკითხვა და შეკითვების დასმა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
08/04
|
59
|
|
გ. რჩეულიშვილი ”ალავერდობა”-
პრობლემატიკა
|
|
|
ქართ. XII. 13. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული
ნაწარმო-ბის ანალიზის დაწერა.
|
სახელმძღვანელო;
პროექტორი, კომპიუტერი; ფილმი „ალავერდობა“ . . .
|
Ø ესე
Ø „რაფტ“ მეთოდი
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
15/04
|
60
|
მე-8 თავი- გმირი და ანტიგმირი
|
გმირი და ანტიგმირი
|
|
7
|
ქართ. XII. 5. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
ეპოქის, ქვეყნისა და კულტურის ტექსტების გაანალიზება მათში ასახული ინფორმაციის,
თემების, იდეებისა და პრობლემატიკის თვალსაზრისით.
|
სახელმძღვანელო, სტიკერები, თაბახები, ფლიპჩარტები...
|
Ø მარკირებული კითხვა
Ø ასოციაციური რუკა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
16/04
|
61
|
|
გ.დოჩანაშვილი ”კაცი, რომელსაც ლიტერატურა .
. .
|
|
|
ქართ. XII. 5. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
ეპოქის, ქვეყნისა და კულტურის ტექსტების გაანალიზება მათში ასახული ინფორმაციის,
თემების, იდეებისა და პრობლემატიკის თვალსაზრისით.
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი, სატელევიზიო
სპექტაკლი . . .
|
Ø „ბრილიანტი
Ø მთავარი შეკითხვა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
17/04
|
62
|
|
”კაცი რომელსაც ლიტერატურა ძლიერ უყვარდა’
|
1,2,3 თთ.
|
|
ქართ. XII. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის
ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
|
სახელმძღვანელო, სტიკერები, თაბახები, ფლიპჩარტები...
|
Ø ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
20/04
|
63
|
|
”კაცი რომელსაც ლიტერატურა ძლიერ უყვარდა’
|
4,5,6,7 თთ.
|
|
ქართ. XII. 9. მოსწავლეს შეუძ-ლია გააანალიზოს, რა გავლე-ნას ახდენს ავტორის ენობრი-ვი არჩევანი მკითხველზე.
|
სახელმძღვანელო, სტიკერები, თაბახები, ფლიპჩარტები...
|
Ø „სიტყვების რუკა“
Ø „ბარაბით მუშაობა“
Ø
დისკუსია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
21/04
|
64
|
|
”კაცი რომელსაც ლიტერატურა ძლიერ უყვარდა’
|
8,9,10 თთ.
|
|
ქართ. XII. 9. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს,
რა გავლენას ახდენს ავტორის ენობრივი არჩევანი მკითხველზე.
|
სახელმძღვანელო, სტიკერები, თაბახები, ფლიპჩარტები...
|
Ø „ბრილიანტი“
Ø „სიტყვების რუკა“
Ø
„ბარაბით მუშაობა“
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
22/04
|
65
|
|
”კაცი რომელსაც ლიტერატურა ძლიერ უყვარდა’
|
11,12,13 თთ.
|
|
ქართ. XII. 8. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული
ენის სხვადასხვა ასპექტების გაანალიზება.
|
სახელმძღვანელო, სტიკერები, თაბახები, ფლიპჩარტები...
|
Ø „ბრილიანტი“
Ø „სიტყვების რუკა“
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
23/04
|
66
|
|
”კაცი რომელსაც ლიტერატურა ძლიერ უყვარდა’-ანალიზი
|
|
|
ქართ. XII. 13. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული
ნაწარმოების ანალიზის დაწერა.
|
სახელმძღვანელო, სტიკერები, თაბახები, ფლიპჩარტები...
|
Ø ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
24/04
|
67
|
|
შემაჯამებელი
N 4
|
|
1
|
ქართ. XII. 1. მოსწავლეს
შეუძლია სასწავლო პროექტის წარმოდგენა აუდიტორიის
წინაშე.
ქართ. XII. 2. მოსწავლეს შეუძლია თანაკლასელთა
მიერ წარმოდგენილი სასწავლო პროექტების კრიტიკულად გაანალიზება და შეფასება.
|
|
Ø პრეზენტაცია
Ø დისკუსია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
27/04
|
68
|
მე-9 თავი - რა დარჩა იგისგან
|
ჯ.ქარჩხაძე ”იგი”
|
|
7
|
ქართ. XII. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის
ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
|
ჯ.ქარჩხაძე ”იგი”
სტიკერები, თაბახები, ფლიპჩარტები...
|
Ø პაუზებით კითხვა
Ø სიტყვის რუკა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
28/04
|
69
|
|
ჯ.ქარჩხაძე ”იგი”
|
|
|
ქართ. XII. 9. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს,
რა გავლენას ახდენს ავტორის ენობრივი არჩევანი მკითხველზე.
|
ჯ.ქარჩხაძე ”იგი”
სტიკერები, თაბახები, ფლიპჩარტები...
|
Ø ბარათებით მუშაობა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
29/04
|
70
|
|
ჯ.ქარჩხაძე ”იგი”
|
|
|
ქართ. XII. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის
ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
|
ჯ.ქარჩხაძე ”იგი”
სტიკერები, თაბახები, ფლიპჩარტები...
|
Ø მარიკირებული კითხვა
Ø დისკუსია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
30/04
|
71
|
|
ჯ.ქარჩხაძე ”იგი“
|
|
|
ქართ. XII. 8. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული
ენის სხვადასხვა ასპექტების გაანალიზება.
|
ჯ.ქარჩხაძე ”იგი”
სტიკერები, თაბახები, ფლიპჩარტები...
|
Ø ამბების პირამიდა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
01/05
|
72
|
|
ჯ.ქარჩხაძე ”იგი”
|
|
|
ქართ. XII. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის
ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
|
ჯ.ქარჩხაძე ”იგი”
სტიკერები, თაბახები, ფლიპჩარტები...
|
Ø ბარათებით მუშაობა
Ø ცნებათა რუკა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
04/06
|
73
|
|
ჯ.ქარჩხაძე ”იგი”
|
|
|
ქართ. XII. 9. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს,
რა გავლენას ახდენს ავტორის ენობრივი არჩევანი მკითხველზე.
|
ჯ.ქარჩხაძე ”იგი”
სტიკერები, თაბახები, ფლიპჩარტები...
|
Ø პაუზებით კითხვა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
05/05
|
74
|
|
ჯ.ქარჩხაძე ”იგი“
|
|
|
ქართ. XII. 13. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული
ნაწარმოების ანალიზის დაწერა.
|
ჯ.ქარჩხაძე ”იგი”
სტიკერები, თაბახები, ფლიპჩარტები...
|
Ø ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
06/05
|
75
|
|
რეზერვი
|
|
6
|
|
|
|
|
07-15 /05
|
Tuesday, January 13, 2015
თემატური გეგმა მე-12 კლასში. მე-2 სემესტრი
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
წიგნის კლუბის მეორე შეხვედრა
2023 წლის 20 ოქტომბერს წიგნის კლუბში "ვკითხულობთ ქართულს" მეორე შეხვედრა გაიმართა. თემა - ნ. დუმბაძის "ძაღლის" განხილვ...
-
" ვისაც შემლოცველის ჩურჩულით წარმოთქმული სიტყვები მოუსმენია , დაგვემოწმება , რომ ეს , უწინარეს ყოვლისა , პოეზიაა ; პოეზიაა ...
-
მე-10 კლასი - ძველი ქართული ლიტერატურა საგამოცდო პროგრამა: ”შუშანიკის წამება” 1. რომელ პერიოდს მოიცავს ე.წ. ძველი ქართუ...
-
https://drive.google.com/open?id=1qFPTwQyRspHX3J_ZYuVhO97ySbUKXMj7
No comments:
Post a Comment