Tuesday, January 13, 2015

თემატური გეგმა მე-12 კლასში. მე-2 სემესტრი

1N
თემა
თემატური ერთეული
შენიშვნა
სთ
სასწავლო მიზანი. შედეგი
რესურსი
მეთოდები. სტრატეგია
შეფასება
თარიღი
1



III თავი-
მიწასთან დაბრუნება
.ლეონიძეყივჩაღის პაემანი






1
ქართ. XII. 5. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ეპოქის, ქვეყნისა და კულტურის ტექსტების გაანალიზება მათში ასახული ინფორმაციის, თემების, იდეებისა და პრობ-ლემატიკის თვალსაზრისით.
სახელმძღვანელო; მაგნიტოფონი;
გ.ჩოხელის, ლ.გახარიას, მ.ჩიტეიშვილის ლექსები...
Ø  „კიპა“;
Ø  დისკუსია
Ø  ორსვეტიანიდღიური;
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
15/01
2

"ნინოწმინდის ღამე



1
ქართ. XII. 8. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ენის სხვადასხვა ასპექტების გაანალიზება
სახელმძღვანელო
ქმს- გ.ლეონიძე
Ø  აქტიური ლექცია
Ø  ორსვეტიანი დღიური;
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
16/01
3

მყვირალობა




1
ქართ. XII. 8. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ენის სხვადასხვა ასპექტების გაანალიზება.
სახელმძღვანელო
ქმს- გ.ლეონიძე
Ø  მარკირებული კითხვა;
Ø  ორსვეტიანი დღიური;
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
20/01
4

ღამე ივერიისა



1
ქართ. XII. 8. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ენის სხვადასხვა ასპექტების გაანალიზება.
სახელმძღვანელო
ქმს- გ.ლეონიძე
Ø  ასოციაციუ
Ø  რი კავშირების რუკა

Ø  მარკირებული კითხვა;
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
21/01
5

. ლეონიძის სტილი






1
ქართ. XII. 9. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს, რა გავლენას ახდენს ავტორის ენობრივი არჩევანი მკითხველზე.
ქართ. XII. 14. მოსწავლეს შეუძლია წერის სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.
ფლიპჩარტი
სტიკერები
Ø  სადისკუსიო ქსელი
Ø  ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
22/01
6

პ. იაშვილის „პოეზია“



1
ქართ. XII. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტექსტში ასახული ფასეულობებისა და შეხედულებების ერთმანეთთან შედარება.
ქმს- ტ.ტაბიძე;
პ.იაშვილი
Ø  მარკირებული კითხვა;
Ø  ორსვეტიანი დღიური;
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
23/01
7

შემაჯამებელი N1





პროექტის პრეზენტაცია -რეპრესირებული ქართელი მწერლები

1
ქართ. XII. 1. მოსწავლეს შეუძლია  სასწავლო პროექტის წარმოდგენა აუდიტორიის წინაშე.
ქართ. XII. 3. მოსწავლეს შეუძლია სასწავლო პროექტის პრეზენტაციის შესაბამისი ხერხების ამოცნობა და გამოყენება.
პროექტორი;
პლაკატები...
Ø  პრეზენტაცია
Ø  დისკუსია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
26/01
8
IV თავი
რომანი და ისტორია
ისტორიული რომანი





1
ქართ. XII. 7. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს კულტურული, სოციალური და ისტორიული ფასეულობების გავლენა ტექსტსა და მის ინტერპრეტაციაზე.
ფლიპჩარტები;
სტიკერები;
მარკერები
Ø  გონებრივი იერიში
Ø  ვიცი, მინდა ვიცოდე, ვისწავლე
Ø  აქტიური ლექცია;
Ø  დისკუსია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
27/01
9






. გამსახურდია. "დიდოსტატის მარჯვენა







პროლოგი















33
ქართ. XII. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტექსტში ასახული ფასეულობებისა და შეხედულებების ერთმანეთთან შედარება.
ქართ. XII. 7. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს კულტურული, სოციალური და ისტორიული ფასეულობების გავლენა ტექსტსა და მის ინტერპრეტაციაზე.
კ. გმსახურდიას
„დიდოსტატის მარჯვენა“
სახელმძღვანელო
Ø   
Ø  პაუხებით კითხვა;
Ø  წაკითხვა და შეკითხვების დასმა.
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
28/01
10

დიდოსტატის მარჯვენა

1-ლი თავ



ქართ. XII. 8. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ენის სხვადასხვა ასპექტების გაანალიზება.
„დიდოსტატის მარჯვენა“
სახელმძღვანელო
ფლიპჩრტი...
Ø  მარკირებული კითხვა;
Ø  ამბის პირამიდა
Ø  „კიპა“
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
29/01
11

დიდოსტატის მარჯვენა



III-IV




ქართ. XII. 8. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ენის სხვადასხვა ასპექტების გაანალიზება.
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები; მარკერები
სახელმძღვანელო
Ø  „ბრილიანტი“
Ø  მთავარი შეკითხვა

საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
30/01
12

დიდოსტატის მარჯვენა




V-IX






ქართ. XII. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
ქართ. XII. 14. მოსწავლეს შეუძლია წერის სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები;
მარკერები
სახელმძღვანელო
Ø  მარკირებული კითხვა
Ø  ამბის რუკა
Ø  ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
02/02
13

დიდოსტატის მარჯვენა






X-XIII








ქართ. XII. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტექსტში ასახული ფასეულობებისა და შეხედულებების ერთმანეთთან შედარება.
ქართ. XII. 14. მოსწავლეს შეუძლია წერის სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები;
მარკერები
სახელმძღვანელო
Ø  T დიაგრამა
Ø  „კიპა“
Ø  „რაფტ“ მეთოდი
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
03/02
14

დიდოსტატის მარჯვენა


XIV



ქართ. XII. 8. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ენის სხვადასხვა ასპექტების გაანალიზება.
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ბარათები
სახელმძღვანელო
Ø  წაკითხვა და შეკიტხვების დასმა;
Ø  ბარათებით მუშაობა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
04/02
15

დიდოსტატის მარჯვენა




XV-XVII






ქართ. XII. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტექსტში ასახული ფასეულობებისა და შეხედულებების ერთმანეთთან შედარება.
ქართ. XII. 13. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ნაწარმოების ანალიზის დაწერა. 
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები;
მარკერები
სახელმძღვანელო
Ø  მარკირებული კითხვა
Ø  ვენის დიაგრამა
Ø  ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
05/02
16

დიდოსტატის მარჯვენა




XVIII






ქართ. XII. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
ქართ. XII. 13. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ნაწარმოების ანალიზის დაწერა. 
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები;
მარკერები
სახელმძღვანელო
Ø  ამბის პირამიდა
Ø  ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
06/02
17

დიდოსტატის მარჯვენა





XIX-XX







ქართ. XII. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტექსტში ასახული ფასეულობებისა და შეხედულებების ერთმანეთთან შედარება.
ქართ. XII. 13. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ნაწარმოების ანალიზის დაწერა. 
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები;
მარკერები
სახელმძღვანელო
Ø  დისკუსია
Ø  სიტყვების რუკა
Ø  ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
09/02
18

დიდოსტატის მარჯვენა

XXI



ქართ. XII. 9. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს, რა გავლენას ახდენს ავტორის ენობრივი არჩევანი მკითხველზე.
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები;
მარკერები
სახელმძღვანელო
Ø  სიტყვების რუკა
Ø  ბარათების ტექნიკა
Ø  „კიპა“
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
10/02
19

დიდოსტატის მარჯვენა


XXI




ქართ. XII. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები;
მარკერები
სახელმძღვანელო
Ø  პაუზებით კითხვა;
Ø  ამბის რუკა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
11/02
20

დიდოსტატის მარჯვენა


XXII




ქართ. XII. 8. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ენის სხვადასხვა ასპექტების გაანალიზება.
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები;
მარკერები
სახელმძღვანელო
Ø  სიტყვების რუკა
Ø  მარკირებული კითხვა
საგაკვეთილო პროცესში აქტირი ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
12/02
21

დიდოსტატის მარჯვენა


XXIII




ქართ. XII. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები;
მარკერები
სახელმძღვანელო
Ø  წაკითხვა და შეკითხვების დასმა;
Ø  „ბრილინტი
Ø  დისკუსია;
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
13/02
22

დიდოსტატის მარჯვენა



XXIV





ქართ. XII. 7. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს კულტურული, სოციალური და ისტორიული ფასეულობების გავლენა ტექსტსა და მის ინტერპრეტაციაზე.
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები;
მარკერები
სახელმძღვანელო
Ø  დისკუსია
Ø  აქტიური ლექცია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
16/02
23

დიდოსტატის მარჯვენა


XXV-XXVI




ქართ. XII. 8. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ენის სხვადასხვა ასპექტების გაანალიზება.
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები;
მარკერები
სახელმძღვანელო
Ø  მარიკირებული კითხვა;
Ø  ამბის რუკა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
17/02
24

დიდოსტატის მარჯვენა



XXVII-XVIII





ქართ. XII. 7. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს კულტურული, სოციალური და ისტორიული ფასეულობების გავლენა ტექსტსა და მის ინტერპრეტაციაზე.
ქართ. XII. 14. მოსწავლეს შეუძლია წერის სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები;
მარკერები
სახელმძღვანელო
Ø  მარკირებული კითხვა
Ø  ვენის დიაგრამა
Ø  ესე

საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
18/02
25

დიდოსტატის მარჯვენა


XXIX




ქართ. XII. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები;
მარკერები
სახელმძღვანელო
Ø  წაკითხვა და შეკითხვების დასმა;
Ø  „ბრილინტი
Ø  დისკუსია;
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
19/02
26

დიდოსტატის მარჯვენა



XXX-XXXI




ქართ. XII. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტექსტში ასახული ფასეულობებისა და შეხედულებების ერთმანეთთან შედარება.
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები;
მარკერები
სახელმძღვანელო
Ø  T დიაგრამა
Ø  „კიპა“
Ø  ორსვენტიანი დღიური
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
20/02
27

დიდოსტატის მარჯვენა




XXXII-XXXIII






ქართ. XII. 9. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს, რა გავლენას ახდენს ავტორის ენობრივი არჩევანი მკითხველზე.
ქართ. XII. 14. მოსწავლეს შეუძლია წერის სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები;
მარკერები
სახელმძღვანელო
Ø  სიტყვის რუკა
Ø  მთავარი შეკითხვა
Ø  ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
23/02
28

დიდოსტატის მარჯვენა



XXXIV





ქართ. XII. 7. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს კულტურული, სოციალური და ისტორიული ფასეულობების გავლენა ტექსტსა და მის ინტერპრეტაციაზე.
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები;
მარკერები
სახელმძღვანელო
Ø  წაკითხვა და შეკითხვების დასმა;
Ø  „ბრილინტი
Ø  დისკუსია;
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
24/02
29

დიდოსტატის მარჯვენა
XXXV-XVI

ქართ. XII. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტექსტში ასახული ფასეულობებისა და შეხედულებების ერთმანეთთან შედარება.
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები;
მარკერები
სახელმძღვანელო
Ø  სიტყვის რუკა
Ø  მთავარი შეკითხვა
Ø  დისკუსია

საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
25/02
30

დიდოსტატის მარჯვენა



XXXVII-XXXIX




ქართ. XII. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
ქართ. XII. 14. მოსწავლეს შეუძლია წერის სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები;
მარკერები
სახელმძღვანელო
Ø  სიტყვის რუკა
Ø  მთავარი შეკითხვა
Ø  ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
26/02
31

დიდოსტატის მარჯვენა



XL





ქართ. XII. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტექსტში ასახული ფასეულობებისა და შეხედულებების ერთმანეთთან შედარება.
ქართ. XII. 14. მოსწავლეს შეუძლია წერის სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები;
მარკერები
სახელმძღვანელო
Ø  სიტყვის რუკა
Ø  მთავარი შეკითხვა
Ø  ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
27/02
32

დიდოსტატის მარჯვენა



XLI-XLIII




ქართ. XII. 7. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს კულტურული, სოციალური და ისტო-რიული ფასეულობების გავლენა ტექსტსა და მის ინტერპრეტაციაზე.
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები;
მარკერები
სახელმძღვანელო
Ø  ვენის დიაგრამა
Ø  პაუზებით კითხვა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
02/03
33

დიდოსტატის მარჯვენა
XLIV-XLV

ქართ. XII. 9. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს, რა გავლენას ახდენს ავტორის ენობრივი არჩევანი მკითხველზე.
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები;
მარკერები
სახელმძღვანელო
Ø  დისკუსია
Ø  მთავარი შეკითხვა
Ø  მარკირებული კითხვა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
04/03
34

დიდოსტატის მარჯვენა



XLV-XLVIII




ქართ. XII. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები;
მარკერები
სახელმძღვანელო
Ø  დისკუსია
Ø  მთავარი შეკითხვა
Ø  მარკირებული კითხვა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
05/03
35

დიდოსტატის მარჯვენა



XLIX-LI




ქართ. XII. 9. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს, რა გავლენას ახდენს ავტორის ენობრივი არჩევანი მკითხველზე.
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები;
მარკერები
სახელმძღვანელო
Ø  დისკუსია
Ø  მთავარი შეკითხვა
Ø  მარკირებული კითხვა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
06/03
36

დიდოსტატის მარჯვენა



LII-LV




ქართ. XII. 9. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს, რა გავლენას ახდენს ავტორის ენობრივი არჩევანი მკითხველზე.
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები;
მარკერები
სახელმძღვანელო
Ø  მთავარი შეკითხვა
Ø  მარკირებული კითხვა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
09/03
37

დიდოსტატის მარჯვენა


LVI-LVIX



ქართ. XII. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები;
მარკერები
სახელმძღვანელო
Ø  ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
10/03
38

დიდოსტატის მარჯვენა


LX-ეპილოგი



ქართ. XII. 9. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს, რა გავლენას ახდენს ავტორის ენობრივი არჩევანი მკითხველზე.
„დიდოსტატის მარჯვენა“
ფლპიჩარტი;
სტიკერები;
მარკერები
სახელმძღვანელო
Ø  ამბის რუკა
Ø  სიტყვების რუკა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
11/03
39

დიდოსტატის მარჯვენა როგორც ალეგორიული რომანი


ქართ. XII. 11. მოსწავლეს შე-უძლია გამოკვლევის (მცირე მოცულობის სამეცნიერო ნაშრომის) დაწერა წინასწარ შერჩეულ თემაზე.
„დიდოსტატის მარჯვენა“
თაბახის ფურცლები
სტიკერები...
სახელმძღვანელო
Ø  ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
12/03
40

დიდოსტატის მარჯვენას ქალი პერსონაჟები




ქართ. XII. 11. მოსწავლეს შეუძლია გამოკვლევის (მცირე მოცულობის სამეცნიერო ნაშრომის) დაწერა წინასწარ შერჩეულ თემაზე.
„დიდოსტატის მარჯვენა“
თაბახის ფურცლები
სტიკერები...
სახელმძღვანელო
Ø  ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
13/03
41

დიდოსტატის მარჯვენას მამაკაცი პერსონაჟები


ქართ. XII. 14. მოსწავლეს შეუძლია წერის სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.
„დიდოსტატის მარჯვენა“
თაბახის ფურცლები
სტიკერები...
სახელმძღვანელო
Ø  ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
16/03
42

შემაჯამებელი  N 2


ქართ. XII. 4. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სტრატეგიის გამოყენება სასწავლო პროექტის პრეზენტაციისათვის.
ქართ. XII. 12. მოსწავლეს შეუძლია სასწავლო რეფერატის დაწერა რამდენიმე წყაროს მიხედვით.

Ø  ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
17/03
43
V თავი
ნაცარქექია- ყარყვარე
. კაკაბაძეყვარყვარე თუთაბერი



I მოქმედება









6
ქართ. XII. 5. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ეპოქის, ქვეყნისა და კულტურის ტექსტების გაანალიზება მათში ასახული ინფორმაციის, თემების, იდეებისა და პრობ-ლემატიკის თვალსაზრისით.
სახელმძღვანელო;
ფილმი „ყვარყვარე“ (ფრგმენტები)
პროექტორი . . .
Ø  დისკუსია
Ø  მთავარი შეკითხვა
Ø  მარკირებული კითხვა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
18/03
44

. კაკაბაძეყვარყვარე თუთაბერი





ქართ. XII. 14. მოსწავლეს შეუძლია წერის სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.
სახელმძღვანელო;

Ø  ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
19/03
45

. კაკაბაძეყვარყვარე თუთაბერი



IV მოქმედება





ქართ. XII. 5. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ეპოქის, ქვეყნისა და კულტურის ტექსტების გაანალიზება მათში ასახული ინფორმაციის, თემების, იდეებისა და პრობ-ლემატიკის თვალსაზრისით.
სახელმძღვანელო;
სტიკეები...

Ø  დისკუსია
Ø  მთავარი შეკითხვა
Ø  მარკირებული კითხვა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
20/03
46

. კაკაბაძეყვარყვარე თუთაბერი




ქართ. XII. 7. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს კულტურული, სოციალური და ისტორიული ფასეულობების გავლენა ტექსტსა და მის ინტერპრეტაციაზე.
სახელმძღვანელო;
თაბახები
Ø  მთავარი შეკითხვა
Ø  ორსვეტიანი დღიური
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
23/03
47

. კაკაბაძეყვარყვარე თუთაბერი-Pპიესის ანალიზი



ქართ. XII. 13. მოსწავლეს შე-უძლია მხატვრული ნაწარმო-ების ანალიზის დაწერა. 
სახელმძღვანელო;

Ø  ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
24/03
48

. კაკაბაძეყვარყვარე თუთაბერი -მხატვრული სტილი


ქართ. XII. 1. მოსწავლეს შეუძლია  სასწავლო პროექტის წარმოდგენა აუდიტორიის წინაშე.
სახელმძღვანელო;

Ø  სადისკუსიო ქსელი
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
25/03
49
მე-6 თავი
გაზაფხულის პოტი
.კალანდაძეთუთა





1
ქართ. XII. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტექსტში ასახული ფასეულობებისა და შეხედულებების ერთმანეთთან შედარება.
სახელმძღვანელო;

Ø  დისკუსია
Ø  მთავარი შეკითხვა
Ø  მარკირებული კითხვა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
26/03
50

.კალანდაძეპაწაწინა რტო ვარ

1
ქართ. XII. 8. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ენის სხვადასხვა ასპექტების გაანალიზება.
სახელმძღვანელო;
Ø  ბარათებით მუშაობა
Ø  „კიპა“
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
27/03
51

.კალანდაძემკვდართა მზე ვარ



1
ქართ. XII. 9. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს, რა გავლენას ახდენს ავტორის ენობრივი არჩევანი მკითხველზე.
სახელმძღვანელო;
Ø  დისკუსია
Ø  სიტყვების რუკა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
30/03
52

. კალანდაძეარაბი ხარ?”



1
ქართ. XII. 8. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ენის სხვადასხვა ასპექტების გაანალიზება.
სახელმძღვანელო;
Ø  დისკუსია
Ø  მთავარი შეკითხვა
Ø  მარკირებული კითხვა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
31/03
53

.კალანდაძე შიომღვიმეში



1
ქართ. XII. 9. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს, რა გავლენას ახდენს ავტორის ენობრივი არჩევანი მკითხველზე.
სახელმძღვანელო;
Ø  მთავარი შეკითხვა
Ø  მარკირებული კითხვა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
01/04
54

.კალანდაძის სტილი



1
ქართ. XII. 13. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ნაწარმობის ანალიზის დაწერა. 
სახელმძღვანელო;
Ø  ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
02/04
55

შემაჯამებელი  N 3



სახელმძღვანელო;


03/04
56
მე-7 თავი - უთანაბრო ბრძოლის თავდავიწყება
. რჩეულიშვილი ალავერდობა



4
ქართ. XII. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტექსტში ასახული ფასეულობებისა და შეხედულებების ერთმანეთთან შედარება.
სახელმძღვანელო;
Ø  ვენის დიაგრამა
Ø  T დიაგრამა

საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
06/04
57

. რჩეულიშვილი ალავერდობა




ქართ. XII. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
სახელმძღვანელო;
Ø  დისკუსია
Ø  მთავარი შეკითხვა
Ø  მარკირებული კითხვა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
07/04
58

. რჩეულიშვილი ალავერდობა




ქართ. XII. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
სახელმძღვანელო;
Ø  წაკითხვა და შეკითვების დასმა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
08/04
59

. რჩეულიშვილი ალავერდობა-
პრობლემატიკა




ქართ. XII. 13. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ნაწარმო-ბის ანალიზის დაწერა. 
სახელმძღვანელო;
პროექტორი, კომპიუტერი; ფილმი „ალავერდობა“ . . .
Ø  ესე
Ø  „რაფტ“ მეთოდი
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
15/04
60
მე-8 თავი- გმირი და ანტიგმირი
გმირი და ანტიგმირი






7
ქართ. XII. 5. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ეპოქის, ქვეყნისა და კულტურის ტექსტების გაანალიზება მათში ასახული ინფორმაციის, თემების, იდეებისა და პრობლემატიკის თვალსაზრისით.
სახელმძღვანელო, სტიკერები, თაბახები, ფლიპჩარტები...
Ø  მარკირებული კითხვა
Ø  ასოციაციური რუკა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
16/04
61

.დოჩანაშვილიკაცი, რომელსაც ლიტერატურა . . .











ქართ. XII. 5. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ეპოქის, ქვეყნისა და კულტურის ტექსტების გაანალიზება მათში ასახული ინფორმაციის, თემების, იდეებისა და პრობლემატიკის თვალსაზრისით.
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი, სატელევიზიო სპექტაკლი . . .
Ø  „ბრილიანტი
Ø  მთავარი შეკითხვა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
17/04
62

კაცი რომელსაც ლიტერატურა ძლიერ უყვარდა


1,2,3    თთ.




ქართ. XII. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
სახელმძღვანელო, სტიკერები, თაბახები, ფლიპჩარტები...
Ø  ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
20/04
63

კაცი რომელსაც ლიტერატურა ძლიერ უყვარდა


4,5,6,7  თთ.




ქართ. XII. 9. მოსწავლეს შეუძ-ლია გააანალიზოს, რა გავლე-ნას ახდენს ავტორის ენობრი-ვი არჩევანი მკითხველზე.
სახელმძღვანელო, სტიკერები, თაბახები, ფლიპჩარტები...
Ø  „სიტყვების რუკა“
Ø  „ბარაბით მუშაობა“
Ø  დისკუსია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
21/04
64

კაცი რომელსაც ლიტერატურა ძლიერ უყვარდა


8,9,10   თთ.




ქართ. XII. 9. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს, რა გავლენას ახდენს ავტორის ენობრივი არჩევანი მკითხველზე.
სახელმძღვანელო, სტიკერები, თაბახები, ფლიპჩარტები...
Ø  „ბრილიანტი“
Ø  „სიტყვების რუკა“
Ø  „ბარაბით მუშაობა“
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
22/04
65

კაცი რომელსაც ლიტერატურა ძლიერ უყვარდა

11,12,13 თთ.



ქართ. XII. 8. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ენის სხვადასხვა ასპექტების გაანალიზება.
სახელმძღვანელო, სტიკერები, თაბახები, ფლიპჩარტები...
Ø  „ბრილიანტი“
Ø  „სიტყვების რუკა“
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
23/04
66

კაცი რომელსაც ლიტერატურა ძლიერ უყვარდა-ანალიზი



ქართ. XII. 13. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ნაწარმოების ანალიზის დაწერა. 
სახელმძღვანელო, სტიკერები, თაბახები, ფლიპჩარტები...
Ø  ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
24/04
67

შემაჯამებელი  N 4







1
ქართ. XII. 1. მოსწავლეს შეუძლია  სასწავლო პროექტის წარმოდგენა აუდიტორიის წინაშე.
ქართ. XII. 2. მოსწავლეს შეუძლია თანაკლასელთა მიერ წარმოდგენილი სასწავლო პროექტების კრიტიკულად გაანალიზება და შეფასება.

Ø  პრეზენტაცია
Ø  დისკუსია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
27/04
68
მე-9 თავი - რა დარჩა იგისგან
.ქარჩხაძეიგი




7
ქართ. XII. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
.ქარჩხაძეიგი
სტიკერები, თაბახები, ფლიპჩარტები...

Ø  პაუზებით კითხვა
Ø  სიტყვის რუკა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
28/04
69

.ქარჩხაძეიგი





ქართ. XII. 9. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს, რა გავლენას ახდენს ავტორის ენობრივი არჩევანი მკითხველზე.
.ქარჩხაძეიგი
სტიკერები, თაბახები, ფლიპჩარტები...

Ø  ბარათებით მუშაობა

საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
29/04
70

.ქარჩხაძეიგი




ქართ. XII. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
.ქარჩხაძეიგი
სტიკერები, თაბახები, ფლიპჩარტები...

Ø  მარიკირებული კითხვა
Ø  დისკუსია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
30/04
71

.ქარჩხაძეიგი




ქართ. XII. 8. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ენის სხვადასხვა ასპექტების გაანალიზება.
.ქარჩხაძეიგი
სტიკერები, თაბახები, ფლიპჩარტები...

Ø  ამბების პირამიდა

საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
01/05
72

.ქარჩხაძეიგი




ქართ. XII. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
.ქარჩხაძეიგი
სტიკერები, თაბახები, ფლიპჩარტები...

Ø  ბარათებით მუშაობა
Ø  ცნებათა რუკა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
04/06
73

.ქარჩხაძეიგი






ქართ. XII. 9. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს, რა გავლენას ახდენს ავტორის ენობრივი არჩევანი მკითხველზე.
.ქარჩხაძეიგი
სტიკერები, თაბახები, ფლიპჩარტები...

Ø  პაუზებით კითხვა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
05/05
74

.ქარჩხაძეიგი







ქართ. XII. 13. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ნაწარმოების ანალიზის დაწერა. 
.ქარჩხაძეიგი
სტიკერები, თაბახები, ფლიპჩარტები...

Ø  ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
06/05
75

რეზერვი

6




07-15 /05


No comments:

Post a Comment

წიგნის კლუბის მეორე შეხვედრა

 2023 წლის 20 ოქტომბერს წიგნის კლუბში "ვკითხულობთ ქართულს" მეორე შეხვედრა გაიმართა.  თემა - ნ. დუმბაძის "ძაღლის" განხილვ...