Tuesday, January 13, 2015

მე-9 კლასი; ქართული; თემატურ-კალენდარული გეგმა

მე-9 კლასი; ქართული; ნ. მაღლაკელიძე...

N
თემა
თემატური ერთეული
სთ
სასწავლო მიზანი. შედეგი
რესურსი
მეთოდები. სტრატეგია
შეფასება
თარიღი
1


სიცოცხლეო ჩემო
ნ. ბარათაშვილის
„საყურე“
1
ქართ. IX. 8. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.

სახელმძღვანელო; ქმს- ნ. ბარათაშვილი,დაფა, ცარცი, რვეულები...
პაუზებით კითხვა;

სიტყვების რუკა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
15/01
2






სული
საზღვარს გადასცდება
ფრენით







ნ.ბარათაშვილის პირადი წერილები
1
ქართ. IX. 6. მოსწავლეს შეუძლია პრობლემურ ან სადავო საკითხებზე სხვადასხვა თვალსაზრისის შემცველი მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გააზრება-გაანალიზება და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
ქართ. IX. 1. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და აუდიტორიის წინაშე წარმოადგინოს  სხვადასხვა თვალსაზრისი სადავო ან პრობლემურ საკითხზე.
სახელმძღვანელო; ქმს- ნ. ბარათაშვილი, ნ. ბარათაშვილის პირადი წერილები;
დაფა, ცარცი, რვეულები...





აქტიური ლექცია;

დისკუსია






საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
16/01
3

. ბრათაშვილის  წერილი მაიკო ორბელიანისადმი


1
ქართ. IX. 6. მოსწავლეს შეუძლია პრობლემურ ან სადავო საკითხებზე სხვადასხვა თვალსაზრისის შემცველი მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გააზრება-გაანალიზება და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.



მარკირებული კითხვა;

დებატი
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
20/01
4

პუნქტუაცია





ქართ. IX. 13. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატე-გიების გამოყენება ნაწერის ორგანიზებისათვის.
სახელმძღვანელო;
 გრამატიკული სავარჯიშოები
ტექსტის რედაქტირება
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
21/01
5

. ბარათაშვილი სული ობოლი



1
ქართ. IX. 8. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.


მარკირებული კითხვა;
სიტყვების რუკა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
22/01
6

პუნქტუაცია. ბრჭყალების ფუნქცია


1
ქართ. IX. 13. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატე-გიების გამოყენება ნაწერის ორგანიზებისათვის.
სახელმძღვანელო;
 გრამატიკული სავარჯიშოები
ტექსტის რედაქტირება
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
23/01
7

პუნქტუაცია. ორწერტილის გამოყენების წესები


1
ქართ. IX. 12. მოსწავლეს შეუძლია დაიცვას წერილო-ბითი ტექსტის სტრუქტურა და ენობრივი ნორმები.

სახელმძღვანელო;
 გრამატიკული სავარჯიშოები
ტექსტის რედაქტირება
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
26/01
8

წერის სტრატეგიები-შედარებითი ანალიზი



1
ქართ. IX. 9. მოსწავლეს შეუძლია სადავო ან პრობლემურ საკითხებზე საკუთარი თვალსაზრისის წერილობით გადმოცემა; მოცემულ საკითხზე განსხვავებული შეხედულებების შეჯამება.
სახელმძღვანელო; რვეულები, დაფა . . .


კონგიტური სქემები; ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
27/01
9

ტერენტი გრანელი




1
ქართ. IX. 2. მოსწავლეს შეუძლია დისკუსიის მონაწილეთა მეტყველების მოსმენა და შეფასება  საკომუნიკაციო ამოცანისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით.


სახელმძღვანელო; ლ. ალიმონაკი „კვირის წირვები“; ბარათები
ვიცი, მინდა ვიცოდე ვისწავლე;

ბარათებით მუშაობა;

პრეზენტაცია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
28/01
10

ტერენტი გრანელი- გულიდან სისხლის წვეთები



1
ქართ. IX. 7. მოსწავლეს შეუძლია ენობრივ-გამომსახველობითი საშულებების ცოდნის გამოყენება სხვადასხვა სახის ტექსტების ანალიზისას.
სახელმძღვანელო;  ფლიპაჩარტები, სტიკერები . . .
სიტყვის რუკა;

 პაუხებით კითხვა;
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
29/01
11

პუნქტუაცია. მრავალწერტილის ფუნქცია


1
ქართ. IX. 13. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატე-გიების გამოყენება ნაწერის ორგანიზებისათვის.
სახელმძღვანელო;
 გრამატიკული სავარჯიშოები
ტექსტის რედაქტირება
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
30/01
12

პრაქტიკული- ფრჩხილების გამოყენების წესები


1
ქართ. IX. 13. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატე-გიების გამოყენება ნაწერის ორგანიზებისათვის.
სახელმძღვანელო;
 გრამატიკული სავარჯიშოები
ტექსტის რედაქტირება
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
02/02
13

.გრანელი  ”გაზაფხულის საღამოა მშვიდი

1
ქართ. IX. 3. მოსწავლეს  შეუძლია მსჯელობა განსხვავებული ტექსტების ენობრივ თავისებურებებზე.

სახელძღვანელო; მაგნიტოფონი; მ.ჯინორიას სპექტაკლი „და სიმღერით ვკვდები“..(ფრაგმენტი)
ლექსის მოსმენა;
მარიკირებული კითხვა;
დისკუსია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
03/02
14

.გრანელის პოეზია



1
ქართ. IX. 2. მოსწავლეს შეუძლია დისკუსიის მონაწილეთა მეტყველების მოსმენა და შეფასება  საკომუნიკაციო ამოცანისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით.
ბარათები; ფლიპჩარტები, მარკერები...

ბარათებით მუშაობა ჯგუფებში;
 პრეზენტაცია;
„კიპა“
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
04/02
15

სენტიმენტალური ტრიოლეტი


1
ქართ. IX. 7. მოსწავლეს შეუძლია ენობრივ-გამომსახველობითი საშულებების ცოდნის გამოყენება სხვადასხვა სახის ტექსტების ანალიზისას.
სახელმძღვანელო; დაფა, ცარცი, რვეულები...
პაუზებით კითხვა;

წაკითხვა და შეკითხვების დასმა.
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
05/02
16

. ინანიშვილიმუსიკა ქარში-ლურჯი ფრინველი


1
ქართ. IX. 11. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის ფორმისა და სტილის შერჩევა მიზნისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით.
სახელმძღვანელო; ბარათაშვილი,დაფა, ცარცი, რვეულები...
 მთავარი შეკითხვა;

ამბის რუკა;
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
06/02
17

პრაქტიკული-კავშირის ჯგუფები

1
ქართ. IX. 12. მოსწავლეს შეუძლია დაიცვას წერილობითი ტექსტის სტრუქტურა და ენობრივი ნორმები.

სახელმძღვანელო;
 გრამატიკული სავარჯიშოები
ტექსტის რედაქტირება
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
09/02
18

შერწყმული წინადადება



1
ქართ. IX. 12. მოსწავლეს შეუძლია დაიცვას წერილობითი ტექსტის სტრუქტურა და ენობრივი ნორმები.

სახელმძღვანელო;
 გრამატიკული სავარჯიშოები
ტექსტის რედაქტირება
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
10/02
19

რთული ქვეწეყობილი წინადადება


1
ქართ. IX. 12. მოსწავლეს შეუძლია დაიცვას წერილობითი ტექსტის სტრუქტურა და ენობრივი ნორმები.

სახელმძღვანელო;
 გრამატიკული სავარჯიშოები
ტექსტის რედაქტირება
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
11/02
20

.ბახი- ”თოლია სახელად ჯონათან ლივინგსტონი 1-ლი ნაწილი


3
ქართ. IX. 8. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.

სახელმძღვანელო. რვეულები. . .
გონებრივი იერიში; პაუზებით კითხვა;
 ამბის პირამიდა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
12/02
21

.ბახი- ”თოლია სახელად ჯონათან ლივინგსტონი



ქართ. IX. 10. მოსწავლეს შეუძლია დეტალური ინფორმაციის, განსხვავებული თვალსაზრისის წერილობით გადმოცემა.
სახელმძღვანელო. რვეულები...

„კიპა“
ესე-წერის სახელოსნო.
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
13/02
22

.ბახი- ”თოლია სახელად ჯონათან ლივინგსტონი



ქართ. IX. 2. მოსწავლეს შეუძლია დისკუსიის მონაწილეთა მეტყველების მოსმენა და შეფასება  საკომუნიკაციო ამოცანისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით.
სახელმძღვანელო.  ფლიპჩარტები, მარკერები,
რვეულები...
შეკითხვების დაფა;

პრეზენტაცია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
16/02
23

.ბახი- ”თოლია სახელად ჯონათან ლივინგსტონი
მე-2 ნაწილი




1
ქართ. IX. 6. მოსწავლეს შეუძლია პრობლემურ ან სადავო საკითხებზე სხვადასხვა თვალსაზრისის შემცველი მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გააზრება-გაანალიზება და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
სახელმძღვანელო.  ფლიპჩარტები, მარკერები,
სტიკერები
რვეულები...
პაუზებით კითხვა;
მთავარი შეკითხვა;
პრეზენტაცია.
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
17/02
24

დისკუსია -თავისუფლებისთვის მებრძოლნი





1
ქართ. IX. 1. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და აუდიტორიის წინაშე წარმოადგინოს  სხვადასხვა თვალსაზრისი სადავო ან პრობლემურ საკითხზე.
ქართ. IX. 4. მოსწავლეს შეუძლია დისკუსიისა და კამათის ძირითადი ენობრივი მახასიათებლების ამოცნობა და გამოყენება.
სახელმძღვანელო.  ფლიპჩარტები, მარკერები,
სტიკერები...

მთავარი შეკითხვა;

სადისკუსიო ქსელი.
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
18/02
25

ავტორის სიტყვა წინადადებაში


1
ქართ. IX. 12. მოსწავლეს შეუძლია დაიცვას წერილობითი ტექსტის სტრუქტურა და ენობრივი ნორმები.

სახელმძღვანელო;
 გრამატიკული სავარჯიშოები
ტექსტის რედაქტირება
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
19/02
26

შემაჯამებელი  N 1
1
ქართ. IX. 9. მოსწავლეს შეუძლია სადავო ან პრობლემურ საკითხებზე საკუთარი თვალსაზრისის წერილობით გადმოცემა; მოცემულ საკითხზე განსხვავებული შეხედულებების შეჯამება.
მოსწავლის მიერ შექმნილი სასწავლო რესურსი;
ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
20/02
27


სადაურსა
სად წაიყვან
სულხან-საბა ორბელიანი. ბიოგრაფია



1
ქართ. IX. 2. მოსწავლეს შეუძლია დისკუსიის მონაწილეთა მეტყველების მოსმენა და შეფასება  საკომუნიკაციო ამოცანისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით.

სახელმძღვანელო;

 ბარათები
ვიცი, მინდა ვიცოდე ვისწავლე;
ბარათებით მუშაობა;
პრეზენტაცია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
23/02
28

მოგზაურობა ევროპაში


1
ქართ. IX. 6. მოსწავლეს შეუძლია პრობლემურ ან სადავო საკითხებზე სხვადასხვა თვალსაზრისის შემცველი მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გააზრება-გაანალიზება და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
სახელმძღვანელო; დაფა, ცარცი, რვეულები...
ამბის რუკა

მთავარი  შეკითხვა.
პრეზენტაცია.
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
24/02
29

მოგზაურობა ევროპაში


1


ქართ. IX. 3. მოსწავლეს  შეუძლია მსჯელობა განსხვავებული ტექსტების ენობრივ თავისებურებებზე.
სახელმძღვანელო; დაფა, ცარცი, ქეგლ;
რვეულები...
ამბის რუკა

მთავარი  შეკითხვა.
პრეზენტაცია.
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
25/02
30

მოგზაურობა ევროპაში



1
ქართ. IX. 7. მოსწავლეს შეუძლია ენობრივ-გამომსახველობითი საშულებების ცოდნის გამოყენება სხვადასხვა სახის ტექსტების ანალიზისას.

სახელმძღვანელო; დაფა, ცარცი, ქეგლ; რვეულები...
მარკირებული კითხვა;
დისკუსია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
26/02
31

წერის სტრატეგიები-თხზულება



1
ქართ. IX. 11. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის ფორმისა და სტილის შერჩევა მიზნისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით.

სახელმძღვანელო;
რვეულები...
„კიპა“;
თხზულება
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
27/02
32

. მაჭავარიანი საბა




1
ქართ. IX. 1. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და აუდიტორიის წინაშე წარმოადგინოს  სხვადასხვა თვალსაზრისი სადავო ან პრობლემურ საკითხზე.
სახელმძღვანელო;
 სტიკერები;
ფლიპჩარტი...
გონებრივი იერიში;

ასოციაციური რუკა.
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
02/03
33

. მაჭავარიანი საბა





1
ქართ. IX. 5. მოსწავლეს შეუძლია  დისკუსიისა და კამათის სტრატეგიების გამოყენება

ამბის რუკა;
მთავარი შეკითხვა;
პრეზენტაცია.
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
04/03
34

.გურამიშვილი. ბიოგრაფია



1
ქართ. IX. 2. მოსწავლეს შეუძლია დისკუსიის მონაწილეთა მეტყველების მოსმენა და შეფასება  საკომუნიკაციო ამოცანისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით.

სახელმძღვანელო;

 ბარათები
ვიცი, მინდა ვიცოდე ვისწავლე;
ბარათებით მუშაობა;
პრეზენტაცია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
05/03
35

დავითიანი გვ.198


1
ქართ. IX. 7. მოსწავლეს შეუძლია ენობრივ-გამომსახველობითი საშულებების ცოდნის გამოყენება სხვადასხვა სახის ტექსტების ანალიზისას.

სახელმძღვანელო;
ლექსიკონი;
ბარათები
მარკირებული კითხვა;
ბარათებზე მუშაობა.
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
06/03
36

დავითიანიგვ.200



1
ქართ. IX. 7. მოსწავლეს შეუძლია ენობრივ-გამომსახველობითი საშულებების ცოდნის გამოყენება სხვადასხვა სახის ტექსტების ანალიზისას.

სახელმძღვანელო;
ლექსიკონი;
ბარათები
მარკირებული კითხვა;
ბარათებზე მუშაობა.
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
09/03
37

მეტყველების ტიპები-მსჯელობა



1
ქართ. IX. 11. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის ფორმისა და სტილის შერჩევა მიზნისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით.

სახელმძღვანელო; დაფა, ცარცი, რვეულები...
„კიპა“;

წერის სახელოსნო-ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
10/03
38


.გურამივილიეპიტაფია




1
ქართ. IX. 6. მოსწავლეს შეუძლია პრობლემურ ან სადავო საკითხებზე სხვადასხვა თვალსაზრისის შემცველი მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გააზრება-გაანალიზება და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
სახელმძღვანელო; დაფა, ცარცი, რვეულები...
გონებრივი იერიში;

წაკითხვა და შეკითხვების დასმა;

ასოციაციური რუკა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
11/03
39

შემაჯამებელი  N 2
1
ქართ. IX. 7. მოსწავლეს შეუძლია ენობრივ-გამომსახველობითი საშულებების ცოდნის გამოყენება სხვადასხვა სახის ტექსტების ანალიზისას.
ქართ. IX. 9. მოსწავლეს შეუძლია სადავო ან პრობლემურ საკითხებზე საკუთარი თვალსაზრისის წერილობით გადმოცემა; მოცემულ საკითხზე განსხვავებული შეხედულებების შეჯამება.

მხ. ტექსტის გააზრება;
ესე

საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
12/03
40



ბრბოს ფსიქოლოგია
.ჭავჭავაძესარჩობელაზედ თავი 1-ლი



1
ქართ. IX. 8. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.

სახელმძღვანელი;
ქმს- ი.ჭავჭავაძე;
დაფა;
ცარცი;
რვეულები...
გონებრივი იერიში;
წაკითხვა და შეკითხვების დასმა;
მთავარი შეკითხვა.
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
13/03
41

.ჭავჭავაძესარჩობელაზედთავი მე-2



1
ქართ. IX. 7. მოსწავლეს შეუძლია ენობრივ-გამომსახველობითი საშულებების ცოდნის გამოყენება სხვადასხვა სახის ტექსტების ანალიზისას.

სახელმძღვანელი;
დაფა;
ცარცი;
რვეულები...
მარკირებული კითხვა;

ამბების რუკა

საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
16/03
42

.ჭავჭავაძესარჩობელაზედ თავი მე-3



1
ქართ. IX. 6. მოსწავლეს შეუძლია პრობლემურ ან სადავო საკითხებზე სხვადასხვა თვალსაზრისის შემცველი მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გააზრება-გაანალიზება და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.

სახელმძღვანელი;
დაფა;
ცარცი;
რვეულები...
„ორსვეტიანი დღიური“
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
17/03
43

.ჭავჭავაძესარჩობელაზედ თავი  მე-4
1
ქართ. IX. 9. მოსწავლეს შეუძლია სადავო ან პრობლემურ საკითხებზე საკუთარი თვალსაზრისის წერილობით გადმოცემა; მოცემულ საკითხზე განსხვავებული შეხედულებების შეჯამება.

სახელმძღვანელი;
დაფა;
ცარცი;
რვეულები...
წერის სახელოსნო-ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
18/03
44

წერის სტრატეგიები-დახასიათებითი ესე




1
ქართ. IX. 10. მოსწავლეს შეუძლია დეტალური ინფორმაციის, განსხვავებული თვალსაზრისის წერილობით გადმოცემა.

სახელმძღვანელი;
დაფა;
ცარცი;
რვეულები...
წერის სახელოსნო-ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
19/03
45

მხატვრული ნაწარმოების კომპოზიცია


1
ქართ. IX. 12. მოსწავლეს შეუძლია დაიცვას წერილობითი ტექსტის სტრუქტურა და ენობრივი ნორმები.

სახელმძღვანელი;
დაფა;
ცარცი;
რვეულები...
ტექსტებზე პრაქტიკული მუშაობა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
20/03
46

ავტორისა და პერსონაჟის მეტყველება




1
ქართ. IX. 11. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის ფორმისა და სტილის შერჩევა მიზნისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით.

სახელმძღვანელი;
დაფა;
ცარცი;
რვეულები...


ტექსტზე პრაქტიკული მუშაობა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
23/03
47

სხვათა სიტყვის ნაწილაკები




1
ქართ. IX. 12. მოსწავლეს შეუძლია დაიცვას წერილობითი ტექსტის სტრუქტურა და ენობრივი ნორმები.

სახელმძღვანელო;
 გრამატიკული სავარჯიშოები
ტექსტის რედაქტირება
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
24/03
48

.ჯავახიშვილიროგორ ვმუშაობ



1
ქართ. IX. 6. მოსწავლეს შეუძლია პრობლემურ ან სადავო საკითხებზე სხვადასხვა თვალსაზრისის შემცველი მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გააზრება-გაანალიზება და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
სახელმძღვანელო;
ქმს- მ. ჯავახიშვილი;
დაფა;
ცარცი;
რვეულები...
წაკითხვა და შეკითხვების დასმა;


საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
25/03
49

.ჯავახიშვილიეშმაკის ქვა



1
ქართ. IX. 8. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.

სახელმძღვანელო;
დაფა;
ცარცი;
სტიკერები;
რვეულები...
წაკითხვა და შეკითხვების დასმა;
 აბმის პირამიდა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
26/03
50

.ჯავახიშვილიეშმაკის ქვა



1
ქართ. IX. 9. მოსწავლეს შეუძლია სადავო ან პრობლემურ საკითხებზე საკუთარი თვალსაზრისის წერილობით გადმოცემა; მოცემულ საკითხზე განსხვავებული შეხედულებების შეჯამება.

სახელმძღვანელო;
დაფა;
ცარცი;
რვეულები...
მთავარი შეკითხვა

წერის სახელოსნო-ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
27/03
51

.ჯავახიშვილიეშმაკის ქვა


1
ქართ. IX. 5. მოსწავლეს შეუძლია  დისკუსიისა და კამათის სტრატეგიების გამოყენება
სახელმძღვანელო;
დაფა;
ცარცი;
რვეულები...
მთავარი შეკითხვა;

დისკუსია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
30/03
52

.ჯავახიშვილიეშმაკის ქვა-ტექსტის ანალიზი
1
ქართ. IX. 1. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და აუდიტორიის წინაშე წარმოადგინოს  სხვადასხვა თვალსაზრისი სადავო ან პრობლემურ საკითხზე.

ფლიპჩარტები;
სტიკერები
დისკუსია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
31/03
53

დამოკიდებული წინადადების სახეები



1
ქართ. IX. 12. მოსწავლეს შეუძლია დაიცვას წერილობითი ტექსტის სტრუქტურა და ენობრივი ნორმები.

სახელმძღვანელო;
 გრამატიკული სავარჯიშოები
ტექსტის რედაქტირება
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
01/04
54

.ლეონიძემარიტა 1-ლი თავი



1
ქართ. IX. 7. მოსწავლეს შეუძლია ენობრივ-გამომსახველობითი საშულებების ცოდნის გამოყენება სხვადასხვა სახის ტექსტების ანალიზისას.

სახელმძღვანელო;
ქმს- გ. ლეონიძე;
დაფა;
ცარცი;

გონებრივი იერიში;

მარკირებული კითხვა;
 მთავარი შეკითხვა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
02/04
55

.ლეონიძემარიტა
მე-2 თავი





1
ქართ. IX. 6. მოსწავლეს შეუძლია პრობლემურ ან სადავო საკითხებზე სხვადასხვა თვალსაზრისის შემცველი მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გააზრება-გაანალიზება და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
სახელმძღვანელო;
ქმს- გ. ლეონიძე;
დაფა;
ცარცი;

პაუზებით კითხვა;
„კიპა“
„ორსვეტიანი დღიური“


საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
03/04
56

.ლეონიძემარიტა მე-3 თავი


1
ქართ. IX. 8. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.

სახელმძღვანელო;
ქმს- გ. ლეონიძე;
ბარათები

პაუზებით კითხვა;

კიპა;

ბარათებით მუშაობის ტექნიკა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
06/04
57

.ლეონიძემარიტა-მხატვრული მხარე


1
ქართ. IX. 5. მოსწავლეს შეუძლია  დისკუსიისა და კამათის სტრატეგიების გამოყენება
სახელმძღვანელო;
ქმს- გ. ლეონიძე;
კომპიუტერი;
პროექტორი;
თ.აბულაძის ფილმი „მარიტა“ (ფრაგმენტები)

ფილმის ფრაგმენტების ნახვა;

დისკუსია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
07/04
58

.ლეონიძემარიტა-პერსონაჟების დახასიათება



1
ქართ. IX. 9. მოსწავლეს შეუძლია სადავო ან პრობლემურ საკითხებზე საკუთარი თვალსაზრისის წერილობით გადმოცემა; მოცემულ საკითხზე განსხვავებული შეხედულებების შეჯამება.
სახელმძღვანელო;
ქმს- გ. ლეონიძე;
დაფა;
ცარცი;
რვეულები...

წერის სახელოსნო- ესე;
პრეზენტაცია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
08/04
59

წევრ-კავშირები დამოკიდებულ წინადადებაში



1
ქართ. IX. 12. მოსწავლეს შეუძლია დაიცვას წერილობითი ტექსტის სტრუქტურა და ენობრივი ნორმები.

სახელმძღვანელო;
 გრამატიკული სავარჯიშოები
ტექსტის რედაქტირება
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
15/04
60

დისკუსია- ბრბოს ფსიქოლოგია



1
ქართ. IX. 5. მოსწავლეს შეუძლია  დისკუსიისა და კამათის სტრატეგიების გამოყენება


ფლიპჩარტები


დებატი
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
16/04
61

შემაჯამებელი  N 3
1
ვინ არის დამნაშავე?
„ეშმაკის ქვა“; „ მარიტა“




ვენის დიაგრამა;
T დიაგრამა.
დისკუსია

საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
17/04
62




ქართველთა
გასაგონად
მზეჭაბუკ ორბელიანი




1
ქართ. IX. 6. მოსწავლეს შეუძლია პრობლემურ ან სადავო საკითხებზე სხვადასხვა თვალსაზრისის შემცველი მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გააზრება-გაანალიზება და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
სახელმძვანელო;

დაფა;

ცარცი;

რვეულები...
გონებრივი იერიში;

აქტიური ლექცია;

 მარკირებული კითხვა;
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
20/04
63

. ბარათაშვილი ვაი, ჩვენო ქართლის ბედო


1
ქართ. IX. 2. მოსწავლეს შეუძლია დისკუსიის მონაწილეთა მეტყველების მოსმენა და შეფასება  საკომუნიკაციო ამოცანისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით.
სახელმძვანელო;
დაფა;
ცარცი;
რვეულები...
ვიცი, მინდა ვიცოდე, ვისწავლე;

მარკირებული კითხვა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
21/04
64

.ბარათაშვილიბედი ქართლისა  კახთა მიმართ


1
ქართ. IX. 7. მოსწავლეს შეუძლია ენობრივ-გამომსახველობითი საშულებების ცოდნის გამოყენება სხვადასხვა სახის ტექსტების ანალიზისას.

სახელმძვანელო;
ქმს- ნ. ბარათაშვილი;
დაფა;
ცარცი;
რვეულები...
 მინი ლექცია

პაუზებით კითხვა;

„კიპა“
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
22/04
65

.ბარათაშვილიბედი ქართლისა კარი 1-ლი
2
ქართ. IX. 8. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.

სახელმძვანელო;
ქმს- ნ. ბარათაშვილი;
დაფა;
ცარცი;
რვეულები...
მთავარი შეკითხვა

ამბების პირამიდა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
23/04
66

.ბარათაშვილიბედი ქართლისა





ქართ. IX. 1. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და აუდიტორიის წინაშე წარმოადგინოს  სხვადასხვა თვალსაზრისი სადავო ან პრობლემურ საკითხზე.

სახელმძვანელო;
ქმს- ნ. ბარათაშვილი;
დაფა;
ცარცი;
რვეულები...
მარკირებული კითხვა

დისკუსია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
24/04
67

.ბარათაშვილიბედი ქართლისა კარი მე-2



2
ქართ. IX. 8. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.

სახელმძვანელო;
ქმს- ნ. ბარათაშვილი;
დაფა;
ცარცი;
რვეულები...
პაუზებით კითხვა

ამბების რუკა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
27/04
68

.ბარათაშვილიბედი ქართლისა




ქართ. IX. 4. მოსწავლეს შეუძლია დისკუსიისა და კამათის ძირითადი ენობრივი მახასიათებლების ამოცნობა და გამოყენება.

სახელმძვანელო;
ქმს- ნ. ბარათაშვილი;
დაფა;
ცარცი;
რვეულები...
ამბის პირამიდა;

ბარათებით მუშაობა.
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
28/04
69

.ბარათაშვილიბედი ქართლისა კარი მე-3



1
ქართ. IX. 7. მოსწავლეს შეუძლია ენობრივ-გამომსახველობითი საშულებების ცოდნის გამოყენება სხვადასხვა სახის ტექსტების ანალიზისას.

სახელმძვანელო;
ქმს- ნ. ბარათაშვილი;
დაფა;
ცარცი;
რვეულები...
მარკირებული კითხვა
„კიპა“
შეკითხვების დაფა;
ბარათებით მუშაობა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
29/04
70

პეროსონაჟების დახასიათება
1
ქართ. IX. 9. მოსწავლეს შეუძლია სადავო ან პრობლემურ საკითხებზე საკუთარი თვალსაზრისის წერილობით გადმოცემა; მოცემულ საკითხზე განსხვავებული შეხედულებების შეჯამება.

რვეულები, ფლიპჩარტი,
თაბახები . . . .
წერის სახელოსნო - თხზულება
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
30/04
71

.ბერიაერთხელ საქართველოში



1
ქართ. IX. 6. მოსწავლეს შეუძლია პრობლემურ ან სადავო საკითხებზე სხვადასხვა თვალსაზრისის შემცველი მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გააზრება-გაანალიზება და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
სახელმძვანელო;
დაფა;
ცარცი;
ბარათები,
რვეულები...
მარკირებული კითხვა
„კიპა“
ბარათებით მუშაობა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
01/05
72

სოლომონ ლიონიძის სამგლოვიარო სიტყვა



1
ქართ. IX. 10. მოსწავლეს შეუძლია დეტალური ინფორმაციის, განსხვავებული თვალსაზრისის წერილობით გადმოცემა.
სახელმძვანელო;
დაფა;
ცარცი;
ბარათები,
რვეულები...


წერის სახელოსნო;
პრეზენტაციი ა;
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
04/06
73

შემაჯამებელი  N 4
1
ქართ. IX. 13. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ორგანიზებისათვის.
საკონტროლო წერის რვეულები;
წერის სახელოსნო -წერილობითი ტექსტის აგება;
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
05/05
74

ლიტერატურული
ჟანრები- ნოველა; მინიატურა
1
ქართ. IX. 7. მოსწავლეს შეუძლია ენობრივ-გამომსახველობითი საშულებების ცოდნის გამოყენება სხვადასხვა სახის ტექსტების ანალიზისას.


პრაქტიკული დავალების ბარათები
გონებრივი იერიში;
აქტიური ლექცია; პრაქტიკული დავალები
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
06/05
75

. ლორთქიფანიძე საშობაო მინიატურები



2
ქართ. IX. 8. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.

სახელმძღვანელო;
ქმს- ნ. ლორთქიფანიძე;
დაფა,
ცარცი,
სტიკერები . . .

საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
07/05
76

. ლორთქიფანიძე საშობაო მინიატურები




ქართ. IX. 9. მოსწავლეს შეუძლია სადავო ან პრობლემურ საკითხებზე საკუთარი თვალსაზრისის წერილობით გადმოცემა; მოცემულ საკითხზე განსხვავებული შეხედულებების შეჯამება.
ქართ. IX. 3. მოსწავლეს  შეუძლია მსჯელობა განსხვავებული ტექსტების ენობრივ თავისებურებებზე.
სახელმძღვანელო;
ქმს- ნ. ლორთქიფანიძე;
დაფა,
ცარცი,
რვეულები . . .
წერის სახელოსნო;

ესე პრეზენტაცია- დისკუსია.
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
08/05
77

. ლორთქიფანიძე ლიტერატურული საღამო


1
ქართ. IX. 7. მოსწავლეს შეუძლია ენობრივ-გამომსახველობითი საშულებების ცოდნის გამოყენება სხვადასხვა სახის ტექსტების ანალიზისას.

სახელმძღვანელო;
ქმს- ნ. ლორთქიფანიძე;
დაფა,
ცარცი,
რვეულები .
ამბის რუკა;
„კიპა’;
 მთავარი შეკითხვა

საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
11/05
78
თავი VI
„ბრძენი სიტყვითა დარჩების
. ჩოხელიმართა

5
ქართ. IX. 6. მოსწავლეს შეუძლია პრობლემურ ან სადავო საკითხებზე სხვადასხვა თვალსაზრისის შემცველი მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გააზრება-გაანალიზება და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
სახელმძღვანელო;
დაფა,
ცარცი,
რვეულები, კალმები...
გონებრივი იერიში;
 პაუზებით კითხვა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
13/05
79

. ჩოხელიმართა





ქართ. IX. 1. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და აუდიტორიის წინაშე წარმოადგინოს  სხვადასხვა თვალსაზრისი სადავო ან პრობლემურ საკითხზე.

სახელმძღვანელო;
დაფა,
ცარცი,
რვეულები, კალმები...
„კიპა“

შეკითხვების დაფა

დისკუსია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
14/05
80

. ჩოხელიმართა




ქართ. IX. 7. მოსწავლეს შეუძლია ენობრივ-გამომსახველობითი საშულებების ცოდნის გამოყენება სხვადასხვა სახის ტექსტების ანალიზისას.

სახელმძღვანელო;
დაფა,
ცარცი,
რვეულები, კალმები...
ვენის დიაგრამა;

T“ სქემა
ორსვეტიანი დღიური
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
15/05
81

. ჩოხელიმართა




ქართ. IX. 11. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის ფორმისა და სტილის შერჩევა მიზნისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით.

სახელმძღვანელო;
დაფა,
ცარცი,
რვეულები, კალმები...
 წერის სახელოსნო-
ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
18/05
82

. ჩოხელიმართა -ტექსტის მხატვრული ანალიზი




ქართ. IX. 2. მოსწავლეს შეუძლია დისკუსიის მონაწილეთა მეტყველების მოსმენა და შეფასება  საკომუნიკაციო ამოცანისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით.

ქართ. IX. 5. მოსწავლეს შეუძლია  დისკუსიისა და კამათის სტრატეგიების გამოყენება
სახელმძღვანელო;
დაფა,
ცარცი,
ფლიპჩარტები,
რვეულები,
კალმები...


პრეზენტაცია;

სადისკუსია ქსელი
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
19/05
83

შემაჯამებელი  N 5
„კიდევ იკითხავთ, რამ გადარჩინა საქართველო?“
1
ქართ. IX. 9. მოსწავლეს შეუძლია სადავო ან პრობლემურ საკითხებზე საკუთარი თვალსაზრისის წერილობით გადმოცემა; მოცემულ საკითხზე განსხვავებული შეხედულებების შეჯამება.

საკონტროლო წერის რვეულები
ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
20/05
84

. მაჭავარიანი-საშველს რომ აღარ მძლევს


1
ქართ. IX. 7. მოსწავლეს შეუძლია ენობრივ-გამომსახველობითი საშულებების ცოდნის გამოყენება სხვადასხვა სახის ტექსტების ანალიზისას.


ამბების პირმიდა

სიტყვების რუკა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
21/05
85

წერის
სტრატეგიები


1
ქართ. IX. 13. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ორგანიზებისათვის.

სახელმძღვანელი;
რეულები...
წერის სახელოსნო:

არგუმენტირე-
ბული ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
22/05
86

წერის სტრატეგიები



ქართ. IX. 10. მოსწავლეს შეუძლია დეტალური ინფორმაციის, განსხვავებული თვალსაზრისის წერილობით გადმოცემა.

რვეულები,
კალმები
დაფა,
ცარცი...
წერის სახელოსნო:
ანალიტიკური კომენტარი
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
25/05
87

წერის სტრატეგიები



2
ქართ. IX. 9. მოსწავლეს შეუძლია სადავო ან პრობლემურ საკითხებზე საკუთარი თვალსაზრისის წერილობით გადმოცემა; მოცემულ საკითხზე განსხვავებული შეხედულებების შეჯამება.
რვეულები,
კალმები
დაფა,
ცარცი
პრაქტიკული დავალების ბარათები...
წერის სახელოსნო:
რეფერატი
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
27/05
88

წერის სტრატეგიები




ქართ. IX. 9. მოსწავლეს შეუძლია სადავო ან პრობლემურ საკითხებზე საკუთარი თვალსაზრისის წერილობით გადმოცემა; მოცემულ საკითხზე განსხვავებული შეხედულებების შეჯამება.
რვეულები,
კალმები
დაფა,
ცარცი
პრაქტიკული დავალების ბარათები......
წერის სახელოსნო:
რეფერატი
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
28/05
89

წერის სტრატეგიები



2
ქართ. IX. 11. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის ფორმისა და სტილის შერჩევა მიზნისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით.

რვეულები,
კალმები
დაფა,
ცარცი
პრაქტიკული დავალების ბარათები......

თხზულება
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
29/05
90

წერის სტრატეგიები





ქართ. IX. 13. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ორგანიზებისათვის.
რვეულები,
კალმები
დაფა,
ცარცი
პრაქტიკული დავალების ბარათები......
თხზულება
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
01/06
91

წერის სტრატეგიები


3
ქართ. IX. 12. მოსწავლეს შეუძლია დაიცვას წერილობითი ტექსტის სტრუქტურა და ენობრივი ნორმები.

რვეულები,
კალმები
დაფა,
ცარცი
პრაქტიკული დავალების ბარათები......

ტექსტის მხატვრული ანალიზი
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
02/06
92

წერის სტრატეგიები




ქართ. IX. 12. მოსწავლეს შეუძლია დაიცვას წერილობითი ტექსტის სტრუქტურა და ენობრივი ნორმები.

რვეულები,
კალმები
დაფა,
ცარცი
პრაქტიკული დავალების ბარათები......


ტექსტის მხატვრული ანალიზი
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
03/06
93

წერის სტრატეგიებ




ქართ. IX. 12. მოსწავლეს შეუძლია დაიცვას წერილობითი ტექსტის სტრუქტურა და ენობრივი ნორმები.

რვეულები,
კალმები
დაფა,
ცარცი
პრაქტიკული დავალების ბარათები......


ტექსტის მხატვრული ანალიზი
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
04/06
94

რეზერვი
7




05-12/06


No comments:

Post a Comment

წიგნის კლუბის მეორე შეხვედრა

 2023 წლის 20 ოქტომბერს წიგნის კლუბში "ვკითხულობთ ქართულს" მეორე შეხვედრა გაიმართა.  თემა - ნ. დუმბაძის "ძაღლის" განხილვ...