მე-9 კლასი; ქართული; ნ. მაღლაკელიძე...
N
|
თემა
|
თემატური ერთეული
|
სთ
|
სასწავლო მიზანი. შედეგი
|
რესურსი
|
მეთოდები. სტრატეგია
|
შეფასება
|
თარიღი
|
1
|
სიცოცხლეო
ჩემო
|
ნ. ბარათაშვილის
„საყურე“
|
1
|
ქართ. IX. 8. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის
მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
|
სახელმძღვანელო; ქმს- ნ. ბარათაშვილი,დაფა, ცარცი,
რვეულები...
|
პაუზებით კითხვა;
სიტყვების რუკა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
15/01
|
2
|
სული
საზღვარს
გადასცდება
ფრენით
|
ნ.ბარათაშვილის პირადი წერილები
|
1
|
ქართ. IX. 6. მოსწავლეს შეუძლია პრობლემურ
ან სადავო საკითხებზე სხვადასხვა თვალსაზრისის შემცველი მხატვრული და არამხატვრული
ტექსტების გააზრება-გაანალიზება და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
ქართ. IX. 1. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და აუდიტორიის წინაშე წარმოადგინოს სხვადასხვა თვალსაზრისი სადავო ან პრობლემურ საკითხზე.
|
სახელმძღვანელო; ქმს- ნ. ბარათაშვილი, ნ. ბარათაშვილის
პირადი წერილები;
დაფა, ცარცი, რვეულები...
|
აქტიური ლექცია;
დისკუსია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
16/01
|
3
|
|
ნ. ბრათაშვილის წერილი მაიკო ორბელიანისადმი
|
1
|
ქართ. IX. 6. მოსწავლეს შეუძლია პრობლემურ
ან სადავო საკითხებზე სხვადასხვა თვალსაზრისის შემცველი მხატვრული და არამხატვრული
ტექსტების გააზრება-გაანალიზება და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
|
|
მარკირებული კითხვა;
დებატი
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
20/01
|
4
|
|
პუნქტუაცია
|
|
ქართ. IX. 13. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატე-გიების გამოყენება ნაწერის ორგანიზებისათვის.
|
სახელმძღვანელო;
გრამატიკული
სავარჯიშოები
|
ტექსტის რედაქტირება
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
21/01
|
5
|
|
ნ. ბარათაშვილი ”სული ობოლი”
|
1
|
ქართ. IX. 8. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის
მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
|
|
მარკირებული კითხვა;
სიტყვების რუკა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
22/01
|
6
|
|
პუნქტუაცია. ბრჭყალების ფუნქცია
|
1
|
ქართ. IX. 13. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატე-გიების გამოყენება ნაწერის ორგანიზებისათვის.
|
სახელმძღვანელო;
გრამატიკული
სავარჯიშოები
|
ტექსტის რედაქტირება
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
23/01
|
7
|
|
პუნქტუაცია. ორწერტილის გამოყენების წესები
|
1
|
ქართ. IX. 12.
მოსწავლეს შეუძლია დაიცვას წერილო-ბითი ტექსტის სტრუქტურა და ენობრივი ნორმები.
|
სახელმძღვანელო;
გრამატიკული
სავარჯიშოები
|
ტექსტის რედაქტირება
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
26/01
|
8
|
|
წერის სტრატეგიები-შედარებითი ანალიზი
|
1
|
ქართ. IX. 9. მოსწავლეს შეუძლია სადავო ან პრობლემურ საკითხებზე საკუთარი თვალსაზრისის წერილობით გადმოცემა; მოცემულ საკითხზე განსხვავებული შეხედულებების შეჯამება.
|
სახელმძღვანელო; რვეულები, დაფა . . .
|
კონგიტური სქემები; ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
27/01
|
9
|
|
ტერენტი გრანელი
|
1
|
ქართ. IX. 2. მოსწავლეს შეუძლია დისკუსიის მონაწილეთა მეტყველების მოსმენა და შეფასება საკომუნიკაციო ამოცანისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით.
|
სახელმძღვანელო; ლ. ალიმონაკი „კვირის წირვები“; ბარათები
|
ვიცი, მინდა ვიცოდე ვისწავლე;
ბარათებით მუშაობა;
პრეზენტაცია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
28/01
|
10
|
|
ტერენტი გრანელი- ”გულიდან სისხლის წვეთები”
|
1
|
ქართ. IX. 7. მოსწავლეს შეუძლია ენობრივ-გამომსახველობითი
საშუალებების ცოდნის გამოყენება სხვადასხვა სახის ტექსტების
ანალიზისას.
|
სახელმძღვანელო;
ფლიპაჩარტები, სტიკერები . . .
|
სიტყვის რუკა;
პაუხებით
კითხვა;
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
29/01
|
11
|
|
პუნქტუაცია. მრავალწერტილის ფუნქცია
|
1
|
ქართ. IX. 13. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატე-გიების გამოყენება ნაწერის ორგანიზებისათვის.
|
სახელმძღვანელო;
გრამატიკული
სავარჯიშოები
|
ტექსტის რედაქტირება
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
30/01
|
12
|
|
პრაქტიკული- ფრჩხილების გამოყენების წესები
|
1
|
ქართ. IX. 13. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატე-გიების გამოყენება ნაწერის ორგანიზებისათვის.
|
სახელმძღვანელო;
გრამატიკული
სავარჯიშოები
|
ტექსტის რედაქტირება
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
02/02
|
13
|
|
ტ.გრანელი ”გაზაფხულის საღამოა მშვიდი”
|
1
|
ქართ. IX. 3. მოსწავლეს შეუძლია მსჯელობა განსხვავებული ტექსტების ენობრივ თავისებურებებზე.
|
სახელძღვანელო; მაგნიტოფონი; მ.ჯინორიას სპექტაკლი
„და სიმღერით ვკვდები“..(ფრაგმენტი)
|
ლექსის მოსმენა;
მარიკირებული კითხვა;
დისკუსია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
03/02
|
14
|
|
ტ.გრანელის პოეზია
|
1
|
ქართ. IX. 2. მოსწავლეს შეუძლია დისკუსიის მონაწილეთა მეტყველების მოსმენა და შეფასება საკომუნიკაციო ამოცანისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით.
|
ბარათები; ფლიპჩარტები, მარკერები...
|
ბარათებით მუშაობა ჯგუფებში;
პრეზენტაცია;
„კიპა“
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
04/02
|
15
|
|
”სენტიმენტალური ტრიოლეტი”
|
1
|
ქართ. IX. 7. მოსწავლეს შეუძლია ენობრივ-გამომსახველობითი
საშუალებების ცოდნის გამოყენება სხვადასხვა სახის ტექსტების
ანალიზისას.
|
სახელმძღვანელო; დაფა, ცარცი, რვეულები...
|
პაუზებით კითხვა;
წაკითხვა და შეკითხვების დასმა.
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
05/02
|
16
|
|
რ. ინანიშვილი ”მუსიკა ქარში-ლურჯი ფრინველი”
|
1
|
ქართ. IX. 11.
მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის ფორმისა და სტილის შერჩევა მიზნისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით.
|
სახელმძღვანელო; ბარათაშვილი,დაფა, ცარცი, რვეულები...
|
მთავარი შეკითხვა;
ამბის რუკა;
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
06/02
|
17
|
|
პრაქტიკული-კავშირის ჯგუფები
|
1
|
ქართ. IX. 12.
მოსწავლეს შეუძლია დაიცვას წერილობითი ტექსტის სტრუქტურა და ენობრივი ნორმები.
|
სახელმძღვანელო;
გრამატიკული
სავარჯიშოები
|
ტექსტის რედაქტირება
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
09/02
|
18
|
|
შერწყმული წინადადება
|
1
|
ქართ. IX. 12.
მოსწავლეს შეუძლია დაიცვას წერილობითი ტექსტის სტრუქტურა და ენობრივი ნორმები.
|
სახელმძღვანელო;
გრამატიკული
სავარჯიშოები
|
ტექსტის რედაქტირება
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
10/02
|
19
|
|
რთული ქვეწეყობილი წინადადება
|
1
|
ქართ. IX. 12.
მოსწავლეს შეუძლია დაიცვას წერილობითი ტექსტის სტრუქტურა და ენობრივი ნორმები.
|
სახელმძღვანელო;
გრამატიკული
სავარჯიშოები
|
ტექსტის რედაქტირება
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
11/02
|
20
|
|
რ.ბახი- ”თოლია სახელად ჯონათან ლივინგსტონი” 1-ლი ნაწილი
|
3
|
ქართ. IX. 8. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის
მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
|
სახელმძღვანელო. რვეულები. . .
|
გონებრივი იერიში; პაუზებით კითხვა;
ამბის პირამიდა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
12/02
|
21
|
|
რ.ბახი- ”თოლია სახელად ჯონათან ლივინგსტონი”
|
|
ქართ. IX. 10.
მოსწავლეს შეუძლია დეტალური ინფორმაციის, განსხვავებული თვალსაზრისის წერილობით გადმოცემა.
|
სახელმძღვანელო. რვეულები...
|
„კიპა“
ესე-წერის სახელოსნო.
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
13/02
|
22
|
|
რ.ბახი- ”თოლია სახელად ჯონათან ლივინგსტონი”
|
|
ქართ. IX. 2. მოსწავლეს შეუძლია დისკუსიის მონაწილეთა მეტყველების მოსმენა და შეფასება საკომუნიკაციო ამოცანისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით.
|
სახელმძღვანელო.
ფლიპჩარტები, მარკერები,
რვეულები...
|
შეკითხვების დაფა;
პრეზენტაცია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
16/02
|
23
|
|
რ.ბახი- ”თოლია სახელად ჯონათან ლივინგსტონი”
მე-2 ნაწილი
|
1
|
ქართ. IX. 6. მოსწავლეს შეუძლია პრობლემურ
ან სადავო საკითხებზე სხვადასხვა თვალსაზრისის შემცველი მხატვრული და არამხატვრული
ტექსტების გააზრება-გაანალიზება და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
|
სახელმძღვანელო.
ფლიპჩარტები, მარკერები,
სტიკერები
რვეულები...
|
პაუზებით კითხვა;
მთავარი შეკითხვა;
პრეზენტაცია.
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
17/02
|
24
|
|
დისკუსია -თავისუფლებისთვის მებრძოლნი
|
1
|
ქართ. IX. 1. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და აუდიტორიის წინაშე წარმოადგინოს სხვადასხვა თვალსაზრისი სადავო ან პრობლემურ საკითხზე.
ქართ. IX. 4. მოსწავლეს შეუძლია დისკუსიისა და კამათის ძირითადი ენობრივი მახასიათებლების ამოცნობა და გამოყენება.
|
სახელმძღვანელო.
ფლიპჩარტები, მარკერები,
სტიკერები...
|
მთავარი შეკითხვა;
სადისკუსიო ქსელი.
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
18/02
|
25
|
|
ავტორის სიტყვა წინადადებაში
|
1
|
ქართ. IX. 12.
მოსწავლეს შეუძლია დაიცვას წერილობითი ტექსტის სტრუქტურა და ენობრივი ნორმები.
|
სახელმძღვანელო;
გრამატიკული
სავარჯიშოები
|
ტექსტის რედაქტირება
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
19/02
|
26
|
|
შემაჯამებელი N 1
|
1
|
ქართ. IX. 9. მოსწავლეს შეუძლია სადავო ან პრობლემურ საკითხებზე საკუთარი თვალსაზრისის წერილობით გადმოცემა; მოცემულ საკითხზე განსხვავებული შეხედულებების შეჯამება.
|
მოსწავლის
მიერ შექმნილი სასწავლო რესურსი;
|
ესე
|
საგაკვეთილო
პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო
მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
|
20/02
|
27
|
სადაურსა
სად წაიყვან
|
სულხან-საბა ორბელიანი. ბიოგრაფია
|
1
|
ქართ. IX. 2. მოსწავლეს შეუძლია დისკუსიის მონაწილეთა მეტყველების მოსმენა და შეფასება საკომუნიკაციო ამოცანისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით.
|
სახელმძღვანელო;
ბარათები
|
ვიცი, მინდა ვიცოდე ვისწავლე;
ბარათებით მუშაობა;
პრეზენტაცია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
23/02
|
28
|
|
„მოგზაურობა ევროპაში”
|
1
|
ქართ. IX. 6. მოსწავლეს შეუძლია პრობლემურ
ან სადავო საკითხებზე სხვადასხვა თვალსაზრისის შემცველი მხატვრული და არამხატვრული
ტექსტების გააზრება-გაანალიზება და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
|
სახელმძღვანელო; დაფა, ცარცი, რვეულები...
|
ამბის რუკა
მთავარი შეკითხვა.
პრეზენტაცია.
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
24/02
|
29
|
|
„მოგზაურობა ევროპაში”
|
1
|
ქართ. IX. 3. მოსწავლეს შეუძლია მსჯელობა განსხვავებული ტექსტების ენობრივ თავისებურებებზე.
|
სახელმძღვანელო; დაფა, ცარცი, ქეგლ;
რვეულები...
|
ამბის რუკა
მთავარი შეკითხვა.
პრეზენტაცია.
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
25/02
|
30
|
|
„მოგზაურობა ევროპაში”
|
1
|
ქართ. IX. 7. მოსწავლეს შეუძლია ენობრივ-გამომსახველობითი
საშუალებების ცოდნის გამოყენება სხვადასხვა სახის ტექსტების
ანალიზისას.
|
სახელმძღვანელო; დაფა, ცარცი, ქეგლ; რვეულები...
|
მარკირებული კითხვა;
დისკუსია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
26/02
|
31
|
|
წერის სტრატეგიები-თხზულება
|
1
|
ქართ. IX. 11.
მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის ფორმისა და სტილის შერჩევა მიზნისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით.
|
სახელმძღვანელო;
რვეულები...
|
„კიპა“;
თხზულება
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
27/02
|
32
|
|
მ. მაჭავარიანი ”საბა”
|
1
|
ქართ. IX. 1. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და აუდიტორიის წინაშე წარმოადგინოს სხვადასხვა თვალსაზრისი სადავო ან პრობლემურ საკითხზე.
|
სახელმძღვანელო;
სტიკერები;
ფლიპჩარტი...
|
გონებრივი იერიში;
ასოციაციური რუკა.
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
02/03
|
33
|
|
მ. მაჭავარიანი ”საბა”
|
1
|
ქართ. IX. 5. მოსწავლეს შეუძლია დისკუსიისა და კამათის სტრატეგიების გამოყენება.
|
|
ამბის რუკა;
მთავარი შეკითხვა;
პრეზენტაცია.
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
04/03
|
34
|
|
დ.გურამიშვილი. ბიოგრაფია
|
1
|
ქართ. IX. 2. მოსწავლეს შეუძლია დისკუსიის მონაწილეთა მეტყველების მოსმენა და შეფასება საკომუნიკაციო ამოცანისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით.
|
სახელმძღვანელო;
ბარათები
|
ვიცი, მინდა ვიცოდე ვისწავლე;
ბარათებით მუშაობა;
პრეზენტაცია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
05/03
|
35
|
|
”დავითიანი” გვ.198
|
1
|
ქართ. IX. 7. მოსწავლეს შეუძლია ენობრივ-გამომსახველობითი
საშუალებების ცოდნის გამოყენება სხვადასხვა სახის ტექსტების
ანალიზისას.
|
სახელმძღვანელო;
ლექსიკონი;
ბარათები
|
მარკირებული კითხვა;
ბარათებზე მუშაობა.
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
06/03
|
36
|
|
”დავითიანი”გვ.200
|
1
|
ქართ. IX. 7. მოსწავლეს შეუძლია ენობრივ-გამომსახველობითი
საშუალებების ცოდნის გამოყენება სხვადასხვა სახის ტექსტების
ანალიზისას.
|
სახელმძღვანელო;
ლექსიკონი;
ბარათები
|
მარკირებული კითხვა;
ბარათებზე მუშაობა.
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
09/03
|
37
|
|
მეტყველების ტიპები-მსჯელობა
|
1
|
ქართ. IX. 11.
მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის ფორმისა და სტილის შერჩევა მიზნისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით.
|
სახელმძღვანელო; დაფა, ცარცი, რვეულები...
|
„კიპა“;
წერის სახელოსნო-ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
10/03
|
38
|
|
დ.გურამიშვილი ”ეპიტაფია”
|
1
|
ქართ. IX. 6. მოსწავლეს შეუძლია პრობლემურ
ან სადავო საკითხებზე სხვადასხვა თვალსაზრისის შემცველი მხატვრული და არამხატვრული
ტექსტების გააზრება-გაანალიზება და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
|
სახელმძღვანელო; დაფა, ცარცი, რვეულები...
|
გონებრივი იერიში;
წაკითხვა და შეკითხვების დასმა;
ასოციაციური რუკა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
11/03
|
39
|
|
შემაჯამებელი N 2
|
1
|
ქართ. IX. 7. მოსწავლეს შეუძლია ენობრივ-გამომსახველობითი
საშუალებების ცოდნის გამოყენება სხვადასხვა სახის ტექსტების
ანალიზისას.
ქართ. IX. 9. მოსწავლეს შეუძლია სადავო ან პრობლემურ საკითხებზე საკუთარი თვალსაზრისის წერილობით გადმოცემა; მოცემულ საკითხზე განსხვავებული შეხედულებების შეჯამება.
|
|
მხ.
ტექსტის გააზრება;
ესე
|
საგაკვეთილო
პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო
მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
|
12/03
|
40
|
ბრბოს
ფსიქოლოგია
|
ი.ჭავჭავაძე ”სარჩობელაზედ” თავი 1-ლი
|
1
|
ქართ. IX. 8. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის
მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
|
სახელმძღვანელი;
ქმს- ი.ჭავჭავაძე;
დაფა;
ცარცი;
რვეულები...
|
გონებრივი იერიში;
წაკითხვა და შეკითხვების დასმა;
მთავარი შეკითხვა.
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
13/03
|
41
|
|
ი.ჭავჭავაძე ”სარჩობელაზედ”თავი მე-2
|
1
|
ქართ. IX. 7. მოსწავლეს შეუძლია ენობრივ-გამომსახველობითი
საშუალებების ცოდნის გამოყენება სხვადასხვა სახის ტექსტების
ანალიზისას.
|
სახელმძღვანელი;
დაფა;
ცარცი;
რვეულები...
|
მარკირებული კითხვა;
ამბების რუკა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
16/03
|
42
|
|
ი.ჭავჭავაძე ”სარჩობელაზედ” თავი მე-3
|
1
|
ქართ. IX. 6. მოსწავლეს შეუძლია პრობლემურ
ან სადავო საკითხებზე სხვადასხვა თვალსაზრისის შემცველი მხატვრული და არამხატვრული
ტექსტების გააზრება-გაანალიზება და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
|
სახელმძღვანელი;
დაფა;
ცარცი;
რვეულები...
|
„ორსვეტიანი დღიური“
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
17/03
|
43
|
|
ი.ჭავჭავაძე ”სარჩობელაზედ” თავი მე-4
|
1
|
ქართ. IX. 9. მოსწავლეს შეუძლია სადავო ან პრობლემურ საკითხებზე საკუთარი თვალსაზრისის წერილობით გადმოცემა; მოცემულ საკითხზე განსხვავებული შეხედულებების შეჯამება.
|
სახელმძღვანელი;
დაფა;
ცარცი;
რვეულები...
|
წერის სახელოსნო-ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
18/03
|
44
|
|
წერის სტრატეგიები-დახასიათებითი ესე
|
1
|
ქართ. IX. 10.
მოსწავლეს შეუძლია დეტალური ინფორმაციის, განსხვავებული თვალსაზრისის წერილობით გადმოცემა.
|
სახელმძღვანელი;
დაფა;
ცარცი;
რვეულები...
|
წერის სახელოსნო-ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
19/03
|
45
|
|
მხატვრული ნაწარმოების კომპოზიცია
|
1
|
ქართ. IX. 12.
მოსწავლეს შეუძლია დაიცვას წერილობითი ტექსტის სტრუქტურა და ენობრივი ნორმები.
|
სახელმძღვანელი;
დაფა;
ცარცი;
რვეულები...
|
ტექსტებზე პრაქტიკული მუშაობა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
20/03
|
46
|
|
ავტორისა და პერსონაჟის მეტყველება
|
1
|
ქართ. IX. 11.
მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის ფორმისა და სტილის შერჩევა მიზნისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით.
|
სახელმძღვანელი;
დაფა;
ცარცი;
რვეულები...
|
ტექსტზე პრაქტიკული მუშაობა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
23/03
|
47
|
|
სხვათა სიტყვის ნაწილაკები
|
1
|
ქართ. IX. 12.
მოსწავლეს შეუძლია დაიცვას წერილობითი ტექსტის სტრუქტურა და ენობრივი ნორმები.
|
სახელმძღვანელო;
გრამატიკული
სავარჯიშოები
|
ტექსტის რედაქტირება
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
24/03
|
48
|
|
მ.ჯავახიშვილი ”როგორ ვმუშაობ”
|
1
|
ქართ. IX. 6. მოსწავლეს შეუძლია პრობლემურ
ან სადავო საკითხებზე სხვადასხვა თვალსაზრისის შემცველი მხატვრული და არამხატვრული
ტექსტების გააზრება-გაანალიზება და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- მ. ჯავახიშვილი;
დაფა;
ცარცი;
რვეულები...
|
წაკითხვა და შეკითხვების დასმა;
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
25/03
|
49
|
|
მ.ჯავახიშვილი ”ეშმაკის ქვა”
|
1
|
ქართ. IX. 8. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის
მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
|
სახელმძღვანელო;
დაფა;
ცარცი;
სტიკერები;
რვეულები...
|
წაკითხვა და შეკითხვების დასმა;
აბმის პირამიდა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
26/03
|
50
|
|
მ.ჯავახიშვილი ”ეშმაკის ქვა”
|
1
|
ქართ. IX. 9. მოსწავლეს შეუძლია სადავო ან პრობლემურ საკითხებზე საკუთარი თვალსაზრისის წერილობით გადმოცემა; მოცემულ საკითხზე განსხვავებული შეხედულებების შეჯამება.
|
სახელმძღვანელო;
დაფა;
ცარცი;
რვეულები...
|
მთავარი შეკითხვა
წერის სახელოსნო-ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
27/03
|
51
|
|
მ.ჯავახიშვილი ”ეშმაკის ქვა”
|
1
|
ქართ. IX. 5. მოსწავლეს შეუძლია დისკუსიისა და კამათის სტრატეგიების გამოყენება.
|
სახელმძღვანელო;
დაფა;
ცარცი;
რვეულები...
|
მთავარი შეკითხვა;
დისკუსია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
30/03
|
52
|
|
მ.ჯავახიშვილი ”ეშმაკის ქვა”-ტექსტის ანალიზი
|
1
|
ქართ. IX. 1. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და აუდიტორიის წინაშე წარმოადგინოს სხვადასხვა თვალსაზრისი სადავო ან პრობლემურ საკითხზე.
|
ფლიპჩარტები;
სტიკერები
|
დისკუსია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
31/03
|
53
|
|
დამოკიდებული წინადადების სახეები
|
1
|
ქართ. IX. 12.
მოსწავლეს შეუძლია დაიცვას წერილობითი ტექსტის სტრუქტურა და ენობრივი ნორმები.
|
სახელმძღვანელო;
გრამატიკული
სავარჯიშოები
|
ტექსტის რედაქტირება
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
01/04
|
54
|
|
გ.ლეონიძე ”მარიტა” 1-ლი თავი
|
1
|
ქართ. IX. 7. მოსწავლეს შეუძლია ენობრივ-გამომსახველობითი
საშუალებების ცოდნის გამოყენება სხვადასხვა სახის ტექსტების
ანალიზისას.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- გ. ლეონიძე;
დაფა;
ცარცი;
|
გონებრივი იერიში;
მარკირებული კითხვა;
მთავარი შეკითხვა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
02/04
|
55
|
|
გ.ლეონიძე ”მარიტა”
მე-2 თავი
|
1
|
ქართ. IX. 6. მოსწავლეს შეუძლია პრობლემურ
ან სადავო საკითხებზე სხვადასხვა თვალსაზრისის შემცველი მხატვრული და არამხატვრული
ტექსტების გააზრება-გაანალიზება და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- გ. ლეონიძე;
დაფა;
ცარცი;
|
პაუზებით კითხვა;
„კიპა“
„ორსვეტიანი დღიური“
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
03/04
|
56
|
|
გ.ლეონიძე ”მარიტა” მე-3 თავი
|
1
|
ქართ. IX. 8. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის
მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- გ. ლეონიძე;
ბარათები
|
პაუზებით კითხვა;
კიპა;
ბარათებით მუშაობის ტექნიკა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
06/04
|
57
|
|
გ.ლეონიძე ”მარიტა”-მხატვრული მხარე
|
1
|
ქართ. IX. 5. მოსწავლეს შეუძლია დისკუსიისა და კამათის სტრატეგიების გამოყენება.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- გ. ლეონიძე;
კომპიუტერი;
პროექტორი;
თ.აბულაძის ფილმი „მარიტა“ (ფრაგმენტები)
|
ფილმის ფრაგმენტების ნახვა;
დისკუსია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
07/04
|
58
|
|
გ.ლეონიძე ”მარიტა”-პერსონაჟების დახასიათება
|
1
|
ქართ. IX. 9. მოსწავლეს შეუძლია სადავო ან პრობლემურ საკითხებზე საკუთარი თვალსაზრისის წერილობით გადმოცემა; მოცემულ საკითხზე განსხვავებული შეხედულებების შეჯამება.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- გ. ლეონიძე;
დაფა;
ცარცი;
რვეულები...
|
წერის სახელოსნო- ესე;
პრეზენტაცია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
08/04
|
59
|
|
წევრ-კავშირები დამოკიდებულ წინადადებაში
|
1
|
ქართ. IX. 12.
მოსწავლეს შეუძლია დაიცვას წერილობითი ტექსტის სტრუქტურა და ენობრივი ნორმები.
|
სახელმძღვანელო;
გრამატიკული
სავარჯიშოები
|
ტექსტის რედაქტირება
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
15/04
|
60
|
|
დისკუსია- ბრბოს ფსიქოლოგია
|
1
|
ქართ. IX. 5. მოსწავლეს შეუძლია დისკუსიისა და კამათის სტრატეგიების გამოყენება.
|
ფლიპჩარტები
|
დებატი
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
16/04
|
61
|
|
შემაჯამებელი N 3
|
1
|
ვინ არის
დამნაშავე?
„ეშმაკის
ქვა“; „ მარიტა“
|
|
ვენის
დიაგრამა;
T დიაგრამა.
დისკუსია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
17/04
|
62
|
ქართველთა
გასაგონად
|
მზეჭაბუკ ორბელიანი
|
1
|
ქართ. IX. 6. მოსწავლეს შეუძლია პრობლემურ
ან სადავო საკითხებზე სხვადასხვა თვალსაზრისის შემცველი მხატვრული და არამხატვრული
ტექსტების გააზრება-გაანალიზება და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
|
სახელმძვანელო;
დაფა;
ცარცი;
რვეულები...
|
გონებრივი იერიში;
აქტიური ლექცია;
მარკირებული
კითხვა;
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
20/04
|
63
|
|
ნ. ბარათაშვილი ”ვაი, ჩვენო ქართლის ბედო”
|
1
|
ქართ. IX. 2. მოსწავლეს შეუძლია დისკუსიის მონაწილეთა მეტყველების მოსმენა და შეფასება საკომუნიკაციო ამოცანისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით.
|
სახელმძვანელო;
დაფა;
ცარცი;
რვეულები...
|
ვიცი, მინდა ვიცოდე, ვისწავლე;
მარკირებული კითხვა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
21/04
|
64
|
|
ნ.ბარათაშვილი ”ბედი ქართლისა” კახთა მიმართ
|
1
|
ქართ. IX. 7. მოსწავლეს შეუძლია ენობრივ-გამომსახველობითი
საშუალებების ცოდნის გამოყენება სხვადასხვა სახის ტექსტების
ანალიზისას.
|
სახელმძვანელო;
ქმს- ნ. ბარათაშვილი;
დაფა;
ცარცი;
რვეულები...
|
მინი ლექცია
პაუზებით კითხვა;
„კიპა“
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
22/04
|
65
|
|
ნ.ბარათაშვილი ”ბედი ქართლისა” კარი 1-ლი
|
2
|
ქართ. IX. 8. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის
მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
|
სახელმძვანელო;
ქმს- ნ. ბარათაშვილი;
დაფა;
ცარცი;
რვეულები...
|
მთავარი შეკითხვა
ამბების პირამიდა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
23/04
|
66
|
|
ნ.ბარათაშვილი ”ბედი ქართლისა”
|
|
ქართ. IX. 1. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და აუდიტორიის წინაშე წარმოადგინოს სხვადასხვა თვალსაზრისი სადავო ან პრობლემურ საკითხზე.
|
სახელმძვანელო;
ქმს- ნ. ბარათაშვილი;
დაფა;
ცარცი;
რვეულები...
|
მარკირებული კითხვა
დისკუსია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
24/04
|
67
|
|
ნ.ბარათაშვილი ”ბედი ქართლისა” კარი მე-2
|
2
|
ქართ. IX. 8. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის
მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
|
სახელმძვანელო;
ქმს- ნ. ბარათაშვილი;
დაფა;
ცარცი;
რვეულები...
|
პაუზებით კითხვა
ამბების რუკა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
27/04
|
68
|
|
ნ.ბარათაშვილი ”ბედი ქართლისა”
|
|
ქართ. IX. 4. მოსწავლეს შეუძლია დისკუსიისა და კამათის ძირითადი ენობრივი მახასიათებლების ამოცნობა და გამოყენება.
|
სახელმძვანელო;
ქმს- ნ. ბარათაშვილი;
დაფა;
ცარცი;
რვეულები...
|
ამბის პირამიდა;
ბარათებით მუშაობა.
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
28/04
|
69
|
|
ნ.ბარათაშვილი ”ბედი ქართლისა” კარი მე-3
|
1
|
ქართ. IX. 7. მოსწავლეს შეუძლია ენობრივ-გამომსახველობითი
საშუალებების ცოდნის გამოყენება სხვადასხვა სახის ტექსტების
ანალიზისას.
|
სახელმძვანელო;
ქმს- ნ. ბარათაშვილი;
დაფა;
ცარცი;
რვეულები...
|
მარკირებული კითხვა
„კიპა“
შეკითხვების დაფა;
ბარათებით მუშაობა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
29/04
|
70
|
|
პეროსონაჟების დახასიათება
|
1
|
ქართ. IX. 9. მოსწავლეს შეუძლია სადავო ან პრობლემურ საკითხებზე საკუთარი თვალსაზრისის წერილობით გადმოცემა; მოცემულ საკითხზე განსხვავებული შეხედულებების შეჯამება.
|
რვეულები, ფლიპჩარტი,
თაბახები . . . .
|
წერის სახელოსნო - თხზულება
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
30/04
|
71
|
|
გ.ბერია ”ერთხელ საქართველოში”
|
1
|
ქართ. IX. 6. მოსწავლეს შეუძლია პრობლემურ
ან სადავო საკითხებზე სხვადასხვა თვალსაზრისის შემცველი მხატვრული და არამხატვრული
ტექსტების გააზრება-გაანალიზება და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
|
სახელმძვანელო;
დაფა;
ცარცი;
ბარათები,
რვეულები...
|
მარკირებული კითხვა
„კიპა“
ბარათებით მუშაობა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
01/05
|
72
|
|
სოლომონ ლიონიძის სამგლოვიარო სიტყვა
|
1
|
ქართ. IX. 10.
მოსწავლეს შეუძლია დეტალური ინფორმაციის, განსხვავებული თვალსაზრისის წერილობით გადმოცემა.
|
სახელმძვანელო;
დაფა;
ცარცი;
ბარათები,
რვეულები...
|
წერის სახელოსნო;
პრეზენტაციი ა;
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
04/06
|
73
|
|
შემაჯამებელი N 4
|
1
|
ქართ. IX. 13. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ორგანიზებისათვის.
|
საკონტროლო
წერის რვეულები;
|
წერის
სახელოსნო -წერილობითი ტექსტის აგება;
|
საგაკვეთილო
პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო
მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
|
05/05
|
74
|
|
ლიტერატურული
ჟანრები- ნოველა; მინიატურა
|
1
|
ქართ. IX. 7. მოსწავლეს შეუძლია ენობრივ-გამომსახველობითი
საშუალებების ცოდნის გამოყენება სხვადასხვა სახის ტექსტების
ანალიზისას.
|
პრაქტიკული დავალების ბარათები
|
გონებრივი იერიში;
აქტიური ლექცია; პრაქტიკული დავალები
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
06/05
|
75
|
|
ნ. ლორთქიფანიძე საშობაო მინიატურები”
|
2
|
ქართ. IX. 8. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის
მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ნ. ლორთქიფანიძე;
დაფა,
ცარცი,
სტიკერები . . .
|
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
07/05
|
76
|
|
ნ. ლორთქიფანიძე საშობაო მინიატურები”
|
|
ქართ. IX. 9. მოსწავლეს შეუძლია სადავო ან პრობლემურ საკითხებზე საკუთარი თვალსაზრისის წერილობით გადმოცემა; მოცემულ საკითხზე განსხვავებული შეხედულებების შეჯამება.
ქართ. IX. 3. მოსწავლეს შეუძლია მსჯელობა განსხვავებული ტექსტების ენობრივ თავისებურებებზე.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ნ. ლორთქიფანიძე;
დაფა,
ცარცი,
რვეულები . . .
|
წერის სახელოსნო;
ესე პრეზენტაცია- დისკუსია.
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
08/05
|
77
|
|
ნ. ლორთქიფანიძე ”ლიტერატურული საღამო”
|
1
|
ქართ. IX. 7. მოსწავლეს შეუძლია ენობრივ-გამომსახველობითი
საშუალებების ცოდნის გამოყენება სხვადასხვა სახის ტექსტების
ანალიზისას.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ნ. ლორთქიფანიძე;
დაფა,
ცარცი,
რვეულები .
|
ამბის რუკა;
„კიპა’;
მთავარი შეკითხვა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
11/05
|
78
|
თავი VI
„ბრძენი სიტყვითა დარჩების
|
გ. ჩოხელი ”მართა”
|
5
|
ქართ. IX. 6. მოსწავლეს შეუძლია პრობლემურ
ან სადავო საკითხებზე სხვადასხვა თვალსაზრისის შემცველი მხატვრული და არამხატვრული
ტექსტების გააზრება-გაანალიზება და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
|
სახელმძღვანელო;
დაფა,
ცარცი,
რვეულები, კალმები...
|
გონებრივი იერიში;
პაუზებით
კითხვა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
13/05
|
79
|
|
გ. ჩოხელი ”მართა”
|
|
ქართ. IX. 1. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და აუდიტორიის წინაშე წარმოადგინოს სხვადასხვა თვალსაზრისი სადავო ან პრობლემურ საკითხზე.
|
სახელმძღვანელო;
დაფა,
ცარცი,
რვეულები, კალმები...
|
„კიპა“
შეკითხვების დაფა
დისკუსია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
14/05
|
80
|
|
გ. ჩოხელი ”მართა”
|
|
ქართ. IX. 7. მოსწავლეს შეუძლია ენობრივ-გამომსახველობითი
საშუალებების ცოდნის გამოყენება სხვადასხვა სახის ტექსტების
ანალიზისას.
|
სახელმძღვანელო;
დაფა,
ცარცი,
რვეულები, კალმები...
|
ვენის დიაგრამა;
„T“ სქემა
ორსვეტიანი დღიური
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
15/05
|
81
|
|
გ. ჩოხელი ”მართა”
|
|
ქართ. IX. 11.
მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის ფორმისა და სტილის შერჩევა მიზნისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით.
|
სახელმძღვანელო;
დაფა,
ცარცი,
რვეულები, კალმები...
|
წერის სახელოსნო-
ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
18/05
|
82
|
|
გ. ჩოხელი ”მართა” -ტექსტის მხატვრული ანალიზი
|
|
ქართ. IX. 2. მოსწავლეს შეუძლია დისკუსიის მონაწილეთა მეტყველების მოსმენა და შეფასება საკომუნიკაციო ამოცანისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით.
ქართ. IX. 5. მოსწავლეს შეუძლია დისკუსიისა და კამათის სტრატეგიების გამოყენება.
|
სახელმძღვანელო;
დაფა,
ცარცი,
ფლიპჩარტები,
რვეულები,
კალმები...
|
პრეზენტაცია;
სადისკუსია ქსელი
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
19/05
|
83
|
|
შემაჯამებელი N 5
„კიდევ იკითხავთ, რამ
გადარჩინა საქართველო?“
|
1
|
ქართ. IX. 9. მოსწავლეს შეუძლია სადავო ან პრობლემურ საკითხებზე საკუთარი თვალსაზრისის წერილობით გადმოცემა; მოცემულ საკითხზე განსხვავებული შეხედულებების შეჯამება.
|
საკონტროლო
წერის რვეულები
|
ესე
|
საგაკვეთილო
პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო
მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
|
20/05
|
84
|
|
მ. მაჭავარიანი-”საშველს რომ აღარ მძლევს”
|
1
|
ქართ. IX. 7. მოსწავლეს შეუძლია ენობრივ-გამომსახველობითი
საშუალებების ცოდნის გამოყენება სხვადასხვა სახის ტექსტების
ანალიზისას.
|
|
ამბების პირმიდა
სიტყვების რუკა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
21/05
|
85
|
|
წერის
სტრატეგიები
|
1
|
ქართ. IX. 13. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ორგანიზებისათვის.
|
სახელმძღვანელი;
რეულები...
|
წერის სახელოსნო:
არგუმენტირე-
ბული ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
22/05
|
86
|
|
წერის სტრატეგიები
|
|
ქართ. IX. 10.
მოსწავლეს შეუძლია დეტალური ინფორმაციის, განსხვავებული თვალსაზრისის წერილობით გადმოცემა.
|
რვეულები,
კალმები
დაფა,
ცარცი...
|
წერის სახელოსნო:
ანალიტიკური კომენტარი
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
25/05
|
87
|
|
წერის სტრატეგიები
|
2
|
ქართ. IX. 9. მოსწავლეს შეუძლია სადავო ან პრობლემურ საკითხებზე საკუთარი თვალსაზრისის წერილობით გადმოცემა; მოცემულ საკითხზე განსხვავებული შეხედულებების შეჯამება.
|
რვეულები,
კალმები
დაფა,
ცარცი
პრაქტიკული დავალების ბარათები...
|
წერის სახელოსნო:
რეფერატი
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
27/05
|
88
|
|
წერის სტრატეგიები
|
|
ქართ. IX. 9. მოსწავლეს შეუძლია სადავო ან პრობლემურ საკითხებზე საკუთარი თვალსაზრისის წერილობით გადმოცემა; მოცემულ საკითხზე განსხვავებული შეხედულებების შეჯამება.
|
რვეულები,
კალმები
დაფა,
ცარცი
პრაქტიკული დავალების ბარათები......
|
წერის სახელოსნო:
რეფერატი
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
28/05
|
89
|
|
წერის სტრატეგიები
|
2
|
ქართ. IX. 11.
მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის ფორმისა და სტილის შერჩევა მიზნისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით.
|
რვეულები,
კალმები
დაფა,
ცარცი
პრაქტიკული დავალების ბარათები......
|
თხზულება
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
29/05
|
90
|
|
წერის სტრატეგიები
|
|
ქართ. IX. 13. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ორგანიზებისათვის.
|
რვეულები,
კალმები
დაფა,
ცარცი
პრაქტიკული დავალების ბარათები......
|
თხზულება
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
01/06
|
91
|
|
წერის სტრატეგიები
|
3
|
ქართ. IX. 12.
მოსწავლეს შეუძლია დაიცვას წერილობითი ტექსტის სტრუქტურა და ენობრივი ნორმები.
|
რვეულები,
კალმები
დაფა,
ცარცი
პრაქტიკული დავალების ბარათები......
|
ტექსტის მხატვრული ანალიზი
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
02/06
|
92
|
|
წერის სტრატეგიები
|
|
ქართ. IX. 12.
მოსწავლეს შეუძლია დაიცვას წერილობითი ტექსტის სტრუქტურა და ენობრივი ნორმები.
|
რვეულები,
კალმები
დაფა,
ცარცი
პრაქტიკული დავალების ბარათები......
|
ტექსტის მხატვრული ანალიზი
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
03/06
|
93
|
|
წერის სტრატეგიები
|
|
ქართ. IX. 12.
მოსწავლეს შეუძლია დაიცვას წერილობითი ტექსტის სტრუქტურა და ენობრივი ნორმები.
|
რვეულები,
კალმები
დაფა,
ცარცი
პრაქტიკული დავალების ბარათები......
|
ტექსტის მხატვრული ანალიზი
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
04/06
|
94
|
|
რეზერვი
|
7
|
|
|
|
|
05-12/06
|
No comments:
Post a Comment