Tuesday, January 13, 2015

მე-11 კლასი; ქართული; ნ. მუზაშვილი . . .

N
თემა
თემატური ერთეული
სთ
სასწავლო მიზანი. შედეგი
რესურსი
მეთოდები. სტრატეგია
შეფასება
თარიღი
1
II თავი
რეალისტები
ი.ჭავჭავაძე
„განდეგილი“
I-XIII



5
ქართ. XI. 6. მოსწავლეს შე-უძლია გააანალიზოს, რო-გორ გამოიყენება მხატვრუ-ლი და არამხატვრული ტექსტის ელემენტები მისი ინტერპრეტაციის დროს.
სახელმძღვანელო;
ქმს- ილია
ჭავჭავაძე;
სტიკერები...
ასოციაციური რუკა;
მარკირებული კითხვა;
„კიპა“

საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
15/01
2

ი.ჭავჭავაძე
„განდეგილი“ XIV-XXI

ქართ. XI. 7. მოსწავლეს შე-უძლია მხატვრული ნაწარ-მოების ენობრივი საშუა-ლებების გაანალიზება მათი ფუნქციონირების თვალსაზრისით.
სახელმძღვანელო;
ქმს- ილია
ჭავჭავაძე;
სტიკერები...
სიტყვების რუკა
  „ბრილიანტი“
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
16/01
3

ი.ჭავჭავაძე
„განდეგილი“
XXII-XXVIII

ქართ. XI. 8. მოსწავლეს შე-უძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
სახელმძღვანელო;
ქმს- ილია
ჭავჭავაძე;
სტიკერები...
პაუზებით კითხვა

მარკირებული კითხვა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
20/01
4

ი.ჭავჭავაძე
„განდეგილი“
(ტექსტის ანალიზი)

ქართ. XI. 9. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ნაწარმოების წერილობით გაანალიზება.
ქართ. XI. 10. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ესეის დაწერა.
სახელმძღვანელო;
ქმს- ილია
ჭავჭავაძე;
სტიკერები...
დისკუსია

ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
21/01
5

ი.ჭავჭავაძე
„განდეგილი“
(ტექსტის ანალიზი)

ქართ. XI. 1. მოსწავლეს შეუძლია საჯარო მოხსენების წარმოდგენა (ზეპირი გამოსვლ)  კონკრეტული აუდიტორიის წინაშე კონკრეტული მიზნით.
ქართ. XI. 2. მოსწავლეს შეუძლია საჯარო გამოსვლების მოსმენა და კრიტიკულად შეფასებ
სახელმძღვანელო;
ქმს- ილია
ჭავჭავაძე;
ფლიპჩარტი...
„შეკითხვების დაფა“

დისკუსია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
22/01
6

კრიტიკული წერილი; ტექსტი/
ქვეტექსტი
2
ქართ. XI. 12. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ხასიათის არამხატვრული ტექსტების შეთხზვა.
ქართ. XI. 13. მოსწავლეს შეუძლია ადეკვატურად გამოი-ყენოს სათანადო ენობრივგრამატიკული საშუალებები სხვადასხვა სახის ტექსტების შესაქმნელად.
სახელმძღვანელო;
ქმს- ილია
ჭავჭავაძე;
ფლიპჩარტი;
მარკერები;
სტიკერები...

გონებრივი იერიში

წერის სახელოსნო
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
23/01
7



ქართ. XI. 12. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ხასიათის არამხატვრული ტექსტების შეთხზვა.
სახელმძღვანელო;

ბარათები, რვეულები...
ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
26/01
8

შემაჯამებელი N1
„განდეგილი“

ქართ. XI. 1. მოსწავლეს შეუძლია საჯარო მოხსენების წარმოდგენა (ზეპირი გამოსვლ)  კონკრეტული აუდიტორიის წინაშე კონკრეტული მიზნით.
ქართ. XI. 2. მოსწავლეს შეუძლია საჯარო გამოსვლების მოსმენა და კრიტიკულად შეფასება.

სადისკუსიო
საკითხების ბარათები
დისკუსია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
27/01
9

ა. წერეთელი (ზოგადი მიმოხილვა)
1
ქართ. XI. 4. მოსწავლეს შეუძლია ზეპირი კომუნიკაციის სტრატეგიების გამოყენება საჯარო გამოსვლის მომზადების დროს.  
სახელმძღვანელო;
ქმს- ილია
ჭავჭავაძე;
 მინი ლექცია
დისკუსია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
28/01
10

ა.წერეთლის „პოეტი“
1
ქართ. XI. 5. მოსწავლეს შე-უძლია სხვადასხვა ეპოქის ტექსტების გაანალიზება მათში ასახული ინფორმა-ციის, თემების, იდეებისა და პრობლემატიკის თვალსაზრისით.

სახელმძღვანელო

ი. ჭავჭავაძის „პოეტი“
T დიაგრამა
ვენის დიაგრამა
დისკუსია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
29/01
11

ა.წერეთლის „ქებათა ქება“
1
ქართ. XI. 6. მოსწავლეს შე-უძლია გააანალიზოს, რო-გორ გამოიყენება მხატვრუ-ლი და არამხატვრული ტექსტის ელემენტები მისი ინტერპრეტაციის დროს.
სახელმძღვანელო;
ქმს - ა. წერეთელი
მარკირებული კითხვა

„კიპა“
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
30/01
12

ა.წერეთელი „ქართული პატრიოტობა“
1
ქართ. XI. 5. მოსწავლეს შე-უძლია სხვადასხვა ეპოქის ტექსტების გაანალიზება მათში ასახული ინფორმა-ციის, თემების, იდეებისა და პრობლემატიკის თვალსაზრისით.
სახელმძღვანელო;
ქმს - ა. წერეთელი ილიას „ბედნიერი ერი“
T დიაგრამა
ვენის დიაგრამა
დისკუსია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
02/02
13

ა.წერეთელი
„აღმართ-აღმართ“
1
ქართ. XI. 7. მოსწავლეს შე-უძლია მხატვრული ნაწარ-მოების ენობრივი საშუა-ლებების გაანალიზება მათი ფუნქციონირების თვალსაზრისით.
სახელმძღვანელო;
ქმს - ა. წერეთელი
 გონებრივი იერიში;

პაუზებით კითხვა
ორსვეტიანი დღიური.
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
03/02
14

ა.წერეთელი
„გამზრდელი“
I-II
4
ქართ. XI. 8. მოსწავლეს შე-უძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
სახელმძღვანელო;
ქმს - ა. წერეთელი
მარკირებული კითხვა;
მთავარი შეკითვა;
ვიტყვეის რუკა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
04/02
15

ა.წერეთელი
„გამზრდელი“
III-IV

ქართ. XI. 5. მოსწავლეს შე-უძლია სხვადასხვა ეპოქის ტექსტების გაანალიზება მათში ასახული ინფორმა-ციის, თემების, იდეებისა და პრობლემატიკის თვალსაზრისით.
სახელმძღვანელო;
ქმს - ა. წერეთელი
პაუზებით კითხვა;
მთავარი შეკითვა;
ვიტყვეის რუკა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
05/02
16

ა.წერეთელი
„გამზრდელი“

ქართ. XI. 9. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ნაწარმოების წერილობით გაანალიზება.
ქართ. XI. 10. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ესეის დაწერა.
სახელმძღვანელო;
ქმს - ა. წერეთელი
წერის სახელოსნო
ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
06/02
17

ა.წერეთელი
„გამზრდელი“

ქართ. XI. 1. მოსწავლეს შეუძლია საჯარო მოხსენების წარმოდგენა (ზეპირი გამოსვლ)  კონკრეტული აუდიტორიის წინაშე კონკრეტული მიზნით.
სახელმძღვანელო;
ქმს - ა. წერეთელი
დებატი
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
09/02
18

ალ. ყაზბეგი
(ზოგადი მიმოხილვა)
1
ქართ. XI. 4. მოსწავლეს შეუძლია ზეპირი კომუნიკაციის სტრატეგიების გამოყენება საჯარო გამოსვლის მომზადების დროს.  
სახელმძღვანელო;
ქმს - ა. ყაზბეგი
ვიცი, მინდა ვიოდე,
ვისწავლე
აქტიური ლექცია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
10/02
19

ალ. ყაზბეგი
„ხევისბერი გოჩა“
I-IV
12
ქართ. XI. 7. მოსწავლეს შე-უძლია მხატვრული ნაწარ-მოების ენობრივი საშუა-ლებების გაანალიზება მათი ფუნქციონირების თვალსაზრისით.
ქართ. XI. 8. მოსწავლეს შე-უძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
სახელმძღვანელო;
ქმს - ა. ყაზბეგი

წაკითხვა და შეკითხვების დასმა;

დისკუსია

ამბის რუკა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
11/02
20

V-VIII

ქართ. XI. 8. მოსწავლეს შე-უძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
ქართ. XI. 10. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ესეის დაწერა.
სახელმძღვანელო;
ქმს - ა. ყაზბეგი
წერის სახელოსნო;

ესე

საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
12/02
21

IX-XII

ქართ. XI. 6. მოსწავლეს შე-უძლია გააანალიზოს, რო-გორ გამოიყენება მხატვრუ-ლი და არამხატვრული ტექსტის ელემენტები მისი ინტერპრეტაციის დროს.
ქართ. XI. 10. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ესეის დაწერა.
სახელმძღვანელო;
ქმს - ა. ყაზბეგი
მარკირებული კითხვა

ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
13/02
22

XIII-XV

ქართ. XI. 6. მოსწავლეს შე-უძლია გააანალიზოს, რო-გორ გამოიყენება მხატვრუ-ლი და არამხატვრული ტექსტის ელემენტები მისი ინტერპრეტაციის დროს.
სახელმძღვანელო;
ქმს - ა. ყაზბეგი
შეკითხვების დაფა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
16/02
23

XVI-XX

ქართ. XI. 8. მოსწავლეს შე-უძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
სახელმძღვანელო;
ქმს - ა. ყაზბეგი
მარკირებული კითხვა;

„კიპა“
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
17/02
24

XX-XXIV

ქართ. XI. 2. მოსწავლეს შეუძლია საჯარო გამოსვლების მოსმენა და კრიტიკულად შეფასება. ქართ. XI. 8. მოსწავლეს შე-უძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
სახელმძღვანელო;
ქმს - ა. ყაზბეგი
დისკუსია

მთავარი შეკითხვა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
18/02
25

XXV-XXVIII

ქართ. XI. 5. მოსწავლეს შე-უძლია სხვადასხვა ეპოქის ტექსტების გაანალიზება მათში ასახული ინფორმა-ციის, თემების, იდეებისა და პრობლემატიკის თვალსაზრისით.
სახელმძღვანელო;
ქმს - ა. ყაზბეგი;
„მგზავრის წერილები“
დისკუსია
ვენის დიაგრამა
T დიაგრამა

საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
19/02
26

ალ. ყაზბეგი
„ხევისბერი გოჩა“
(ტექსტის ანალიზი)

ქართ. XI. 9. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ნაწარმოების წერილობით გაანალიზება.
ქართ. XI. 10. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ესეის დაწერა.
სახელმძღვანელო;
ქმს - ა. ყაზბეგი;
ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
20/02
27

ალ. ყაზბეგი
„ხევისბერი გოჩა“
(ტექსტის ანალიზი)

ქართ. XI. 2. მოსწავლეს შეუძლია საჯარო გამოსვლების მოსმენა და კრიტიკულად შეფასება.
ქართ. XI. 3. მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს და გამოიყენოს საჯარო გამოსვლის ეფექტიანობის გასაძლიერებელი საშუალებები.
ქმს - ა. ყაზბეგი; კომპიუტერი, პროექტორი; მხ. ფილმი „ხევისბერი გოჩა“
ფილმის ფრაგმენტების ნახვა;
დისკუსია;
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
23/02
28

ლიტ. პარალელები -
პ. მერიმე „მატეო ფალკონე“ და ნ.გოგოლის „ტარას ბულბა“
1
ქართ. XI. 5. მოსწავლეს შე-უძლია სხვადასხვა ეპოქის ტექსტების გაანალიზება მათში ასახული ინფორმა-ციის, თემების, იდეებისა და პრობლემატიკის თვალსაზრისით.
სახელმძღვანელო;
ქმს - ა. ყაზბეგი;
დისკუსია
ვენის დიაგრამა
T დიაგრამა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
24/02
29

ლიტ. პარალელები -
პ. მერიმე „მატეო ფალკონე“ და ნ.გოგოლის „ტარას ბულბა“
1
ქართ. XI. 11. მოსწავლეს შეუძლია რეცენზიის დაწერა წაკითხულ წიგნზე ან მხატვრულ ნაწარმოებზე
სახელმძღვანელო;
ქმს - ა. ყაზბეგი;
წერის სახელოსნო;

რეცენზია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
25/02
30

ლიტ. პარალელები -
„გამზრდელი“; „ხევისბერი გოჩა“
‘მატეო ფალკონე“
„ტარას ბულბა“
1
ქართ. XI. 1. მოსწავლეს შეუძლია საჯარო მოხსენების წარმოდგენა (ზეპირი გამოსვლ)  კონკრეტული აუდიტორიის წინაშე კონკრეტული მიზნით.
ქართ. XI. 2. მოსწავლეს შეუძლია საჯარო გამოსვლების მოსმენა და კრიტიკულად შეფასება.
სახელმძღვანელო;
ქმს - ა. ყაზბეგი;
პ. მერიმე „მატეო ფალკონე“ ; ნ.გოგოლის „ტარას ბულბა“
დისკუსია
ვენის დიაგრამა
T დიაგრამა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
26/02
31

შემაჯამებელი N2
„გამზრდელი“; „ხევისბერი გოჩა“; „მატეო ფალკონე“; „ტარას ბულბა“
1
ქართ. XI. 5. მოსწავლეს შე-უძლია სხვადასხვა ეპოქის ტექსტების გაანალიზება მათში ასახული ინფორმა-ციის, თემების, იდეებისა და პრობლემატიკის თვალაზრისით.
მოსწავლეთა მიერ შექმნილი რესურსები
პრეზენტაცია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
27/02
32

საჯარო მოხსენება
1
ქართ. XI. 12. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ხასიათის არამხატვრული ტექსტების შეთხზვა.
ფლიპჩარები;
მარკერები;
სტიკერები;
წერის სახელოსნო;

პრეზენტაცია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
02/03
33

ნაწარმოების სტრუქტურა
1
ქართ. XI. 6. მოსწავლეს შე-უძლია გააანალიზოს, რო-გორ გამოიყენება მხატვრუ-ლი და არამხატვრული ტექსტის ელემენტები მისი ინტერპრეტაციის დროს.
ფლიპჩარები;
მარკერები;
სტიკერები;
მთავარი შეკითხვა

ამბების პირამიდა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
04/03
34

გრამატიკა (გვ.284/285)
1
ქართ. XI. 14. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ორგანიზებისათვის.
სახელმძღვანელო
ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
05/03
35

მწერლის ენა/სტილი
1
ქართ. XI. 7. მოსწავლეს შე-უძლია მხატვრული ნაწარ-მოების ენობრივი საშუა-ლებების გაანალიზება მათი ფუნქციონირების თვალსაზრისით.
სახელმძღვანელო
მარკირებული კითხვა;

„ბრილიანტი“
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
06/03
36
III თავი
ვაჟა ფშაველა
ვაჟა ფშაველა
(ბიოგრაფია)
1
ქართ. XI. 4. მოსწავლეს შეუძლია ზეპირი კომუნიკაციის სტრატეგიების გამოყენება საჯარო გამოსვლის მომზადების დროს.  
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა
ვიცი, მინდა ვიცოდე, ვისწავლე;
გონებირივი იერიში;
აქტიური ლექცია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
09/03
37

კაი ყმის თემა ვაჟას შემოქმედებაში
1
ქართ. XI. 4. მოსწავლეს შეუძლია ზეპირი კომუნიკაციის სტრატეგიების გამოყენება საჯარო გამოსვლის მომზადების დროს.  
ქმს- ვაჟა ფშაველა
გონებირივი იერიში;
აქტიური ლექცია
დისკუსია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
10/03
38

„ალუდა ქეთელაური“ I
1
ქართ. XI. 8. მოსწავლეს შე-უძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
პაუზებით კითხვა
სიტყვების რუკა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
11/03
39

II-III
1
ქართ. XI. 6. მოსწავლეს შე-უძლია გააანალიზოს, რო-გორ გამოიყენება მხატვრუ-ლი და არამხატვრული ტექსტის ელემენტები მისი ინტერპრეტაციის დროს.
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
პაუზებით კითხვა
სიტყვების რუკა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
12/03
40

IV-VI
1
ქართ. XI. 8. მოსწავლეს შე-უძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
შეკითხვების დაფა;
მთავარი შეკითხვა;
კიპა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
13/03
41

„ალუდა ქეთელაური“ (ანალიზი)
1
ქართ. XI. 9. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ნაწარმოების წერილობით გაანალიზება.
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
წერის სახელოსნო;

ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
16/03
42

„ალუდა ქეთელაური“ (ანალიზი)
1
ქართ. XI. 10. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ესეის დაწერა.
ქართ. XI. 1. მოსწავლეს შეუძლია საჯარო მოხსენების წარმოდგენა (ზეპირი გამოსვლ)  კონკრეტული აუდიტორიის წინაშე კონკრეტული მიზნით.
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
ესე;

პრეზენტაცია

საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
17/03
43

ლიტ. პარალელი
რ.ბახი „თოლია, სახელად ჯონათან ლივინგსტონი“
1
ქართ. XI. 5. მოსწავლეს შე-უძლია სხვადასხვა ეპოქის ტექსტების გაანალიზება მათში ასახული ინფორმა-ციის, თემების, იდეებისა და პრობლემატიკის თვალსაზრისით.
ქართ. XI. 11. მოსწავლეს შეუძლია რეცენზიის დაწერა წაკითხულ წიგნზე ან მხატვრულ ნაწარმოებზე.
დისკუსია
ვენის დიაგრამა
T დიაგრამა
რ.ბახი „თოლია, სახელად ჯონათან ლივინგსტონი“
დისკუსია
ვენის დიაგრამა
T დიაგრამა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
18/03
44

„სტუმარ-მასპინძელი“ I-II
11
ქართ. XI. 8. მოსწავლეს შე-უძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
მარკირებული კითხვა;

„კიპა“
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
19/03
45

III-IV

ქართ. XI. 7. მოსწავლეს შე-უძლია მხატვრული ნაწარ-მოების ენობრივი საშუა-ლებების გაანალიზება მათი ფუნქციონირების თვალსაზრისით.
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
ბარათები
ბარათებით მუშაობა;

სიტყვების რუკა
საგაკვეთილო პროცესში აქტირი ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
20/03
46

V

ქართ. XI. 6. მოსწავლეს შე-უძლია გააანალიზოს, რო-გორ გამოიყენება მხატვრუ-ლი და არამხატვრული ტექსტის ელემენტები მისი ინტერპრეტაციის დროს.
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
ამბების პირამიდა;

წაკითხვა და შეკითხვების დასმა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
23/03
47

I-V (ანალიზი)

ქართ. XI. 4. მოსწავლეს შეუძლია ზეპირი კომუნიკაციის სტრატეგიების გამოყენება საჯარო გამოსვლის მომზადების დროს.  
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
დებატი
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
24/03
48

VI-VII

ქართ. XI. 7. მოსწავლეს შე-უძლია მხატვრული ნაწარ-მოების ენობრივი საშუა-ლებების გაანალიზება მათი ფუნქციონირების თვალსაზრისით.
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
ბარათები
ორსვეტიანი დღიური;

„კიპა“
ბარათებით მუშაობა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
25/03
49

VIII-IX

ქართ. XI. 8. მოსწავლეს შე-უძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
ორსვეტიანი დღიური;

„კიპა“
 მთავარი შეკითხვა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
26/03
50

X-XII

ქართ. XI. 6. მოსწავლეს შე-უძლია გააანალიზოს, რო-გორ გამოიყენება მხატვრუ-ლი და არამხატვრული ტექსტის ელემენტები მისი ინტერპრეტაციის დროს.
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
შეკითხვების დაფა;

ამბის პირამიდა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
27/03
51

XIII-XV

ქართ. XI. 5. მოსწავლეს შე-უძლია სხვადასხვა ეპოქის ტექსტების გაანალიზება მათში ასახული ინფორმა-ციის, თემების, იდეებისა და პრობლემატიკის თვალსაზრისით.
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
მთავარი შეკითხვა;

შეკითხვების დასმა;

„კიპა“
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
30/03
52

ტექსტის ანალიზი

ქართ. XI. 9. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ნაწარმოების წერილობით გაანალიზება.
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
შეკითხვების დაფა;

ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
31/03
53

ტექსტის ანალიზი

ქართ. XI. 10. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ესეის დაწერა.
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
01/04
54

ტექსტის ანალიზი

ქართ. XI. 3. მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს და გამოიყენოს საჯარო გამოსვლის ეფექტიანობის გასაძლიერებელი საშუალებები.
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
დისკუსია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
02/04
55

შემაჯამებელი N3
„სტუმარ-მასპინძელი“
1
ქართ. XI. 10. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ესეის დაწერა.

მოსწავლის მიერ შექმნილი სასწავლო რესურსი.
ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
03/04
56

გველის კულტი და სიმბოლიკა

1
ქართ. XI. 4. მოსწავლეს შეუძლია ზეპირი კომუნიკაციის სტრატეგიების გამოყენება საჯარო გამოსვლის მომზადების დროს.  
ზ. კიკნაძე „ქართული მითოლოგია“
ვიცი, მინდა ვიცოდე, ვისწავლნებრივი იერიში;
აქტიური  ლექცია

06/04
57

გველისმჭამელი I
10
ქართ. XI. 8. მოსწავლეს შე-უძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
პაუზებით კითხვა

მარკირებული კითხვა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
07/04
58

II-III

ქართ. XI. 7. მოსწავლეს შე-უძლია მხატვრული ნაწარ-მოების ენობრივი საშუა-ლებების გაანალიზება მათი ფუნქციონირების თვალსაზრისი
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
ბარათები

ბარათებით მუშაობა;

საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
08/04
59

IV-V

ქართ. XI. 6. მოსწავლეს შე-უძლია გააანალიზოს, რო-გორ გამოიყენება მხატვრუ-ლი და არამხატვრული ტექსტის ელემენტები მისი ინტერპრეტაციის დროს.
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
ამბის პირამიდა

„კიპა“
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
15/04
60

VI

ქართ. XI. 8. მოსწავლეს შე-უძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა; ბარათები
პაუზებით კითხვა
ბარათებით მუშაობა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
16/04
61

VII-VIII

ქართ. XI. 6. მოსწავლეს შე-უძლია გააანალიზოს, რო-გორ გამოიყენება მხატვრუ-ლი და არამხატვრული ტექსტის ელემენტები მისი ინტერპრეტაციის დროს.
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
„ბრილიანტი“

ამბის რუკა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
17/04
62

I-X

ქართ. XI. 7. მოსწავლეს შე-უძლია მხატვრული ნაწარ-მოების ენობრივი საშუა-ლებების გაანალიზება მათი ფუნქციონირების თვალსაზრისი
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
„ბრილიანტი“

ამბის რუკა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
20/04
63

XI-XII

ქართ. XI. 8. მოსწავლეს შე-უძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
მარკირებული კითხვა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
21/04
64

ტექსტის ანალიზი

ქართ. XI. 5. მოსწავლეს შე-უძლია სხვადასხვა ეპოქის ტექსტების გაანალიზება მათში ასახული ინფორმა-ციის, თემების, იდეებისა და პრობლემატიკის თვალსაზრისით.
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
ვენის დიაგრამა
დისკუსია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
22/04
65

ტექსტის ანალიზი

ქართ. XI. 10. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ესეის დაწერა.
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
წერის სახელოსნო
ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
23/04
66

ტექსტის ანალიზი

ქართ. XI. 2. მოსწავლეს შეუძლია საჯარო გამოსვლების მოსმენა და კრიტიკულად შეფასება.
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
დისკუსია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
24/04
67

ლიტ.პარალელი
კ. გამსახურდია „ხოგაის მინდია“
3
ქართ. XI. 8. მოსწავლეს შე-უძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
მარკირებული კითხვა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
27/04
68

კ. გამსახურდია „ხოგაის მინდია“

ქართ. XI. 5. მოსწავლეს შე-უძლია სხვადასხვა ეპოქის ტექსტების გაანალიზება მათში ასახული ინფორმა-ციის, თემების, იდეებისა და პრობლემატიკის თვალსაზრისით.
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
მარკირებული კითხვა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
28/04
69

კ. გამსახურდია „ხოგაის მინდია“

ქართ. XI. 11. მოსწავლეს შეუძლია რეცენზიის დაწერა წაკითხულ წიგნზე ან მხატვრულ ნაწარმოებზე.
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
წერის სახელოსნო
ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
29/04
70

„ხოგაის მინდი“
1
ქართ. XI. 11. მოსწავლეს შეუძლია რეცენზიის დაწერა წაკითხულ წიგნზე ან მხატვრულ ნაწარმოებზე.
ალიბეგაშვილი „ქართული ხალხური სიტყვირების ნიმუშები
რეცენზია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
30/04
71

გველისმჭამელი, ხოგაის მინდი და ხოგაის მინდია
1
 ქართ. XI. 1. მოსწავლეს შეუძლია საჯარო მოხსენების წარმოდგენა (ზეპირი გამოსვლ)  კონკრეტული აუდიტორიის წინაშე კონკრეტული მიზნით.
ქართ. XI. 3. მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს და გამოიყენოს საჯარო გამოსვლის ეფექტიანობის გასაძლიერებელი საშუალებები.
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა; ალიბეგაშვილი „ქართული ხალხური სიტყვირების ნიმუშები
დისკუსია
ვენის დიაგრამა
T დიაგრამა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
01/05
72

შემაჯამებელი N4
„გველისმჭამელი“; „ხოგაის მინდია“; ფოლკლორული ხოგაის მინდი, მითოლოგია- გველის კულტი
1
ქართ. XI. 14. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ორგანიზებისათვის.
მოსწავლის მიერ შექმნილი სასწავლო რესურსი.
რეფერატი
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
04/06
73

„ბახტრიონი“ I-II
1
ქართ. XI. 7. მოსწავლეს შე-უძლია მხატვრული ნაწარ-მოების ენობრივი საშუა-ლებების გაანალიზება მათი ფუნქციონირების თვალსაზრისით
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
გონებრივი იერიში;

მარკირებული კითხვა;

„კიპა“
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
05/05
74

III
1
ქართ. XI. 8. მოსწავლეს შე-უძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
მარკირებული კითხვა;
 ამბის რუკა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
06/05
75

IV-V
1
ქართ. XI. 7. მოსწავლეს შე-უძლია მხატვრული ნაწარ-მოების ენობრივი საშუა ლებების გაანალიზება მათი ფუნქციონირების თვალსაზრისით.

სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
მარკირებული კითხვა;

მთავარი შეკითხვა...
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
07/05
76

VI-VII
1
ქართ. XI. 8. მოსწავლეს შე-უძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა; ბარათები
მარკირებული კითხვა;
პაუზებით კითხვა
ბარათებით მუშაობა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
08/05
77

I-VII ანალიზი
1
ქართ. XI. 9. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ნაწარმოების წერილობით გაანალიზება.
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
წერის სახელოსნო
ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
11/05
78

IX-XI
1
ქართ. XI. 8. მოსწავლეს შე-უძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
ბარათები
მარკირებული კითხვა;
პაუზებით კითხვა
ბარათებით მუშაობა
„კიპა“
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
13/05
79

XII-XIII
1
ქართ. XI. 8. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
ბარათები
მარკირებული კითხვა;
პაუზებით კითხვა
ბარათებით მუშაობა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
14/05
80

XIV-XVI
1
ქართ. XI. 8. მოსწავლეს შე-უძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
მარკირებული კითხვა;
პაუზებით კითხვა
ბრილიანტი“
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
15/05
81

XVII-XIX
1
ქართ. XI. 8. მოსწავლეს შე-უძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
მარკირებული კითხვა;
პაუზებით კითხვა
სიტყვების რუკა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
18/05
82

ტექსტის ანალიზი
1
ქართ. XI. 5. მოსწავლეს შე-უძლია სხვადასხვა ეპოქის ტექსტების გაანალიზება მათში ასახული ინფორმა-ციის, თემების, იდეებისა და პრობლემატიკის თვალსაზრისით.
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
დისკუსია
ვენის დიაგრამა
T დიაგრამა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
19/05
83

ტექსტის ანალიზი
1
ქართ. XI. 10. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ესეის დაწერა.
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
20/05
84

ტექსტის ანალიზი
1
ქართ. XI. 2. მოსწავლეს შეუძლია საჯარო გამოსვლების მოსმენა და კრიტიკულად შეფასება.
ქართ. XI. 3. მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს და გამოიყენოს საჯარო გამოსვლის ეფექტიანობის გასაძლიერებელი საშუალებები.
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
დისკუსია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
21/05
85

ლიტ.პარალელი
ა.წერეთელი „ბაში აჩუკი“ –I/IV
4
ქართ. XI. 5. მოსწავლეს შე-უძლია სხვადასხვა ეპოქის ტექსტების გაანალიზება მათში ასახული ინფორმა-ციის, თემების, იდეებისა და პრობლემატიკის თვალსაზრისით.
სახელმძღვანელო;
ქმს- აკაკი წერეთელი
შეკითხვების დაფა; 

ამბის პირამიდა


საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
22/05
86

V/IX

ქართ. XI. 7. მოსწავლეს შე-უძლია მხატვრული ნაწარ-მოების ენობრივი საშუა-ლებების გაანალიზება მათი ფუნქციონირების თვალსაზრისით.
სახელმძღვანელო;
ქმს- აკაკი წერეთელი
შეკითხვების დაფა; 
ამბის რუკა

„კიპა“
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
25/05
87

X-XV

ქართ. XI. 8. მოსწავლეს შე-უძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
სახელმძღვანელო;
ქმს- აკაკი წერეთელი
მარკირებული კითხვა;
პაუზებით კითხვა
სიტყვების რუკა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
27/05
88

ტექსტის ანალიზი

ქართ. XI. 11. მოსწავლეს შეუძლია რეცენზიის დაწერა წაკითხულ წიგნზე ან მხატვრულ ნაწარმოებზე.
სახელმძღვანელო;
ქმს- აკაკი წერეთელი
რეცენზია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
28/05
89

„ბახტრიონი“ და „ბაში-აჩუკი“
1
ქართ. XI. 14. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ორგანიზებისათვის.
სახელმძღვანელო; „ბახტრიონი“
ქმს- აკაკი წერეთელი

დისკუსია
ესე
ვენის დიაგრამა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
29/05
90

შემაჯამებელი N5
„ბახტრიონი“ და „ბაში-აჩუკი“
1
ქართ. XI. 10. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ესეის დაწერა.

მოსწავლის მიერ შექმნილი სასწავლო რესურსი.
ესე

01/06
91

„ღამე მთაში“
1
ქართ. XI. 7. მოსწავლეს შე-უძლია მხატვრული ნაწარ-მოების ენობრივი საშუა-ლებების გაანალიზება მათი ფუნქციონირების თვალსაზრისით.
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
მთავარი შეკითხვა;
ორსვეტიანი დღიური
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
02/06
92

„რამ შემქმნა ადამიანად“
1
ქართ. XI. 7. მოსწავლეს შე-უძლია მხატვრული ნაწარ-მოების ენობრივი საშუა-ლებების გაანალიზება მათი ფუნქციონირების თვალსაზრისით.
ქართ. XI. 14. მოსწავლეს შე-უძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ორგანიზებისათვის.
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
ორსვეტიანი დღიური

„კიპა“
აქტიური ლექცია“
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
03/06
93

ტექსტის ტიპები პუბლიცისტიკა
1
ქართ. XI. 12. მოსწავლეს შე-უძლია სხვადასხვა ხასიათის არამხატვრული ტექსტების შეთხზვა.
ქართ. XI. 13. მოსწავლეს შე-უძლია ადეკვატურად გამოი-ყენოს სათანადო ენობრივ-გრამატიკული საშუალებები სხვადასხვა სახის ტექსტების შესაქმნელად.
სახელმძღვანელო;
ფლიპჩარტი . . .

წერილის დაწერა
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
04/06
94

ტროპი
1
ქართ. XI. 6. მოსწავლეს შე-უძლია გააანალიზოს, რო-გორ გამოიყენება მხატვრუ-ლი და არამხატვრული ტექსტის ელემენტები მისი ინტერპრეტაციის დროს.
ქართ. XI. 7. მოსწავლეს შე-უძლია მხატვრული ნაწარ-მოების ენობრივი საშუა-ლებების გაანალიზება მათი ფუნქციონირების თვალსაზრისი
სახელმძღვანელო;

ტექსტის მარკირებული კითხვა;
პრეზენტაცია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
05/06
95

პოლემიკა ვაჟას ენის შესახებ
1
ქართ. XI. 5. მოსწავლეს შე-უძლია სხვადასხვა ეპოქის ტექსტების გაანალიზება მათში ასახული ინფორმა-ციის, თემების, იდეებისა და პრობლემატიკის თვალსაზრისით.
ქართ. XI. 1. მოსწავლეს შეუძლია საჯარო მოხსენების წარმოდგენა (ზეპირი გამოსვლ)  კონკრეტული აუდიტორიის წინაშე კონკრეტული მიზნით.
სახელმძღვანელო;
ვაჟა ფშაველა

აკაკი წერეთელი
დისკუსია
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
08/06
96

გრამატიკა
1
ქართ. XI. 13. მოსწავლეს შეუძლია ადეკვატურად გამოი-ყენოს სათანადო ენობრივ-გრამატიკული საშუალებები სხვადასხვა სახის ტექსტების შესაქმნელად.
სახელმძღვანელო;

ესე
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
09/06
97

ა. ბაქრაძე „მე-19 საუკუნე“
1
ქართ. XI. 6. მოსწავლეს შე-უძლია გააანალიზოს, რო-გორ გამოიყენება მხატვრუ-ლი და არამხატვრული ტექსტის ელემენტები მისი ინტერპრეტაციის დროს.
სახელმძღვანელო;

მთავარი შეკითხვა;

კიპა

მარგალიტი;
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;

საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების ხარისხი
10/06
98

რეზერვი





11/06
99

რეზერვი





12/06



No comments:

Post a Comment

წიგნის კლუბის მეორე შეხვედრა

 2023 წლის 20 ოქტომბერს წიგნის კლუბში "ვკითხულობთ ქართულს" მეორე შეხვედრა გაიმართა.  თემა - ნ. დუმბაძის "ძაღლის" განხილვ...