N
|
თემა
|
თემატური ერთეული
|
სთ
|
სასწავლო მიზანი. შედეგი
|
რესურსი
|
მეთოდები. სტრატეგია
|
შეფასება
|
თარიღი
|
1
|
II თავი
რეალისტები
|
ი.ჭავჭავაძე
„განდეგილი“
I-XIII
|
5
|
ქართ.
XI. 6. მოსწავლეს შე-უძლია გააანალიზოს, რო-გორ გამოიყენება მხატვრუ-ლი და არამხატვრული ტექსტის
ელემენტები მისი ინტერპრეტაციის დროს.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ილია
ჭავჭავაძე;
სტიკერები...
|
ასოციაციური რუკა;
მარკირებული კითხვა;
„კიპა“
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
15/01
|
2
|
ი.ჭავჭავაძე
„განდეგილი“
XIV-XXI
|
ქართ.
XI. 7. მოსწავლეს შე-უძლია მხატვრული ნაწარ-მოების ენობრივი საშუა-ლებების გაანალიზება მათი
ფუნქციონირების თვალსაზრისით.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ილია
ჭავჭავაძე;
სტიკერები...
|
სიტყვების რუკა
„ბრილიანტი“
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
16/01
|
||
3
|
ი.ჭავჭავაძე
„განდეგილი“
XXII-XXVIII
|
ქართ. XI. 8. მოსწავლეს შე-უძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების
არჩევა და გამოყენება.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ილია
ჭავჭავაძე;
სტიკერები...
|
პაუზებით კითხვა
მარკირებული კითხვა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
20/01
|
||
4
|
ი.ჭავჭავაძე
„განდეგილი“
(ტექსტის ანალიზი)
|
ქართ. XI. 9. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული
ნაწარმოების წერილობით გაანალიზება.
ქართ. XI. 10. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ესეის დაწერა.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ილია
ჭავჭავაძე;
სტიკერები...
|
დისკუსია
ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
21/01
|
||
5
|
ი.ჭავჭავაძე
„განდეგილი“
(ტექსტის ანალიზი)
|
ქართ. XI. 1. მოსწავლეს შეუძლია საჯარო
მოხსენების წარმოდგენა (ზეპირი გამოსვლა) კონკრეტული აუდიტორიის წინაშე კონკრეტული მიზნით.
ქართ. XI. 2. მოსწავლეს შეუძლია საჯარო გამოსვლების მოსმენა და კრიტიკულად
შეფასება
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ილია
ჭავჭავაძე;
ფლიპჩარტი...
|
„შეკითხვების დაფა“
დისკუსია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
22/01
|
||
6
|
კრიტიკული წერილი; ტექსტი/
ქვეტექსტი
|
2
|
ქართ. XI. 12. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
ხასიათის არამხატვრული ტექსტების შეთხზვა.
ქართ. XI. 13. მოსწავლეს შეუძლია ადეკვატურად
გამოი-ყენოს სათანადო ენობრივგრამატიკული საშუალებები სხვადასხვა სახის ტექსტების
შესაქმნელად.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ილია
ჭავჭავაძე;
ფლიპჩარტი;
მარკერები;
სტიკერები...
|
გონებრივი იერიში
წერის სახელოსნო
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
23/01
|
|
7
|
ქართ. XI. 12. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
ხასიათის არამხატვრული ტექსტების შეთხზვა.
|
სახელმძღვანელო;
ბარათები, რვეულები...
|
ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
26/01
|
|||
8
|
შემაჯამებელი
N1
„განდეგილი“
|
ქართ. XI. 1. მოსწავლეს შეუძლია საჯარო
მოხსენების წარმოდგენა (ზეპირი გამოსვლა) კონკრეტული აუდიტორიის წინაშე კონკრეტული მიზნით.
ქართ. XI. 2. მოსწავლეს შეუძლია საჯარო გამოსვლების მოსმენა და კრიტიკულად
შეფასება.
|
სადისკუსიო
საკითხების ბარათები
|
დისკუსია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
27/01
|
||
9
|
ა. წერეთელი (ზოგადი მიმოხილვა)
|
1
|
ქართ. XI. 4. მოსწავლეს შეუძლია ზეპირი კომუნიკაციის სტრატეგიების
გამოყენება საჯარო გამოსვლის მომზადების დროს.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ილია
ჭავჭავაძე;
|
მინი ლექცია
დისკუსია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
28/01
|
|
10
|
ა.წერეთლის „პოეტი“
|
1
|
ქართ.
XI. 5.
მოსწავლეს
შე-უძლია სხვადასხვა ეპოქის ტექსტების გაანალიზება მათში ასახული ინფორმა-ციის, თემების, იდეებისა
და პრობლემატიკის თვალსაზრისით.
|
სახელმძღვანელო
ი. ჭავჭავაძის „პოეტი“
|
T დიაგრამა
ვენის დიაგრამა
დისკუსია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
29/01
|
|
11
|
ა.წერეთლის „ქებათა ქება“
|
1
|
ქართ.
XI. 6. მოსწავლეს შე-უძლია გააანალიზოს, რო-გორ გამოიყენება მხატვრუ-ლი და არამხატვრული ტექსტის
ელემენტები მისი ინტერპრეტაციის დროს.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს - ა. წერეთელი
|
მარკირებული კითხვა
„კიპა“
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
30/01
|
|
12
|
ა.წერეთელი „ქართული პატრიოტობა“
|
1
|
ქართ.
XI. 5.
მოსწავლეს
შე-უძლია სხვადასხვა ეპოქის ტექსტების გაანალიზება მათში ასახული ინფორმა-ციის, თემების, იდეებისა
და პრობლემატიკის თვალსაზრისით.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს - ა. წერეთელი ილიას „ბედნიერი ერი“
|
T დიაგრამა
ვენის დიაგრამა
დისკუსია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
02/02
|
|
13
|
ა.წერეთელი
„აღმართ-აღმართ“
|
1
|
ქართ.
XI. 7. მოსწავლეს შე-უძლია მხატვრული ნაწარ-მოების ენობრივი საშუა-ლებების გაანალიზება მათი
ფუნქციონირების თვალსაზრისით.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს - ა. წერეთელი
|
გონებრივი იერიში;
პაუზებით კითხვა
ორსვეტიანი დღიური.
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
03/02
|
|
14
|
ა.წერეთელი
„გამზრდელი“
I-II
|
4
|
ქართ. XI. 8. მოსწავლეს შე-უძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების
არჩევა და გამოყენება.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს - ა. წერეთელი
|
მარკირებული კითხვა;
მთავარი შეკითვა;
ვიტყვეის რუკა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
04/02
|
|
15
|
ა.წერეთელი
„გამზრდელი“
III-IV
|
ქართ.
XI. 5.
მოსწავლეს
შე-უძლია სხვადასხვა ეპოქის ტექსტების გაანალიზება მათში ასახული ინფორმა-ციის, თემების, იდეებისა
და პრობლემატიკის თვალსაზრისით.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს - ა. წერეთელი
|
პაუზებით კითხვა;
მთავარი შეკითვა;
ვიტყვეის რუკა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
05/02
|
||
16
|
ა.წერეთელი
„გამზრდელი“
|
ქართ. XI. 9. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული
ნაწარმოების წერილობით გაანალიზება.
ქართ. XI. 10. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ესეის დაწერა.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს - ა. წერეთელი
|
წერის სახელოსნო
ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
06/02
|
||
17
|
ა.წერეთელი
„გამზრდელი“
|
ქართ. XI. 1. მოსწავლეს შეუძლია საჯარო
მოხსენების წარმოდგენა (ზეპირი გამოსვლა) კონკრეტული აუდიტორიის წინაშე კონკრეტული მიზნით.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს - ა. წერეთელი
|
დებატი
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
09/02
|
||
18
|
ალ. ყაზბეგი
(ზოგადი მიმოხილვა)
|
1
|
ქართ. XI. 4. მოსწავლეს შეუძლია ზეპირი კომუნიკაციის სტრატეგიების
გამოყენება საჯარო გამოსვლის მომზადების დროს.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს - ა. ყაზბეგი
|
ვიცი, მინდა ვიოდე,
ვისწავლე
აქტიური ლექცია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
10/02
|
|
19
|
ალ. ყაზბეგი
„ხევისბერი გოჩა“
I-IV
|
12
|
ქართ.
XI. 7. მოსწავლეს შე-უძლია მხატვრული ნაწარ-მოების ენობრივი საშუა-ლებების გაანალიზება მათი
ფუნქციონირების თვალსაზრისით.
ქართ. XI. 8. მოსწავლეს შე-უძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების
არჩევა და გამოყენება.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს - ა. ყაზბეგი
|
წაკითხვა და შეკითხვების დასმა;
დისკუსია
ამბის რუკა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
11/02
|
|
20
|
V-VIII
|
ქართ. XI. 8. მოსწავლეს შე-უძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების
არჩევა და გამოყენება.
ქართ. XI. 10. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ესეის დაწერა.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს - ა. ყაზბეგი
|
წერის სახელოსნო;
ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
12/02
|
||
21
|
IX-XII
|
ქართ.
XI. 6. მოსწავლეს შე-უძლია გააანალიზოს, რო-გორ გამოიყენება მხატვრუ-ლი და არამხატვრული ტექსტის
ელემენტები მისი ინტერპრეტაციის დროს.
ქართ. XI. 10. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ესეის დაწერა.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს - ა. ყაზბეგი
|
მარკირებული კითხვა
ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
13/02
|
||
22
|
XIII-XV
|
ქართ.
XI. 6. მოსწავლეს შე-უძლია გააანალიზოს, რო-გორ გამოიყენება მხატვრუ-ლი და არამხატვრული ტექსტის
ელემენტები მისი ინტერპრეტაციის დროს.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს - ა. ყაზბეგი
|
შეკითხვების დაფა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
16/02
|
||
23
|
XVI-XX
|
ქართ. XI. 8. მოსწავლეს შე-უძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების
არჩევა და გამოყენება.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს - ა. ყაზბეგი
|
მარკირებული კითხვა;
„კიპა“
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
17/02
|
||
24
|
XX-XXIV
|
ქართ. XI. 2. მოსწავლეს შეუძლია საჯარო გამოსვლების მოსმენა და კრიტიკულად
შეფასება. ქართ. XI. 8. მოსწავლეს შე-უძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების
არჩევა და გამოყენება.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს - ა. ყაზბეგი
|
დისკუსია
მთავარი შეკითხვა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
18/02
|
||
25
|
XXV-XXVIII
|
ქართ.
XI. 5.
მოსწავლეს
შე-უძლია სხვადასხვა ეპოქის ტექსტების გაანალიზება მათში ასახული ინფორმა-ციის, თემების, იდეებისა
და პრობლემატიკის თვალსაზრისით.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს - ა. ყაზბეგი;
„მგზავრის წერილები“
|
დისკუსია
ვენის დიაგრამა
T დიაგრამა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
19/02
|
||
26
|
ალ. ყაზბეგი
„ხევისბერი გოჩა“
(ტექსტის ანალიზი)
|
ქართ. XI. 9. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული
ნაწარმოების წერილობით გაანალიზება.
ქართ. XI. 10. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ესეის დაწერა.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს - ა. ყაზბეგი;
|
ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
20/02
|
||
27
|
ალ. ყაზბეგი
„ხევისბერი გოჩა“
(ტექსტის ანალიზი)
|
ქართ. XI. 2. მოსწავლეს შეუძლია საჯარო გამოსვლების მოსმენა და კრიტიკულად
შეფასება.
ქართ. XI. 3. მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს და გამოიყენოს საჯარო გამოსვლის
ეფექტიანობის გასაძლიერებელი საშუალებები.
|
ქმს - ა. ყაზბეგი; კომპიუტერი, პროექტორი; მხ. ფილმი „ხევისბერი გოჩა“
|
ფილმის ფრაგმენტების ნახვა;
დისკუსია;
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
23/02
|
||
28
|
ლიტ. პარალელები -
პ. მერიმე „მატეო ფალკონე“ და ნ.გოგოლის „ტარას ბულბა“
|
1
|
ქართ.
XI. 5.
მოსწავლეს
შე-უძლია სხვადასხვა ეპოქის ტექსტების გაანალიზება მათში ასახული ინფორმა-ციის, თემების, იდეებისა
და პრობლემატიკის თვალსაზრისით.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს - ა. ყაზბეგი;
|
დისკუსია
ვენის დიაგრამა
T დიაგრამა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
24/02
|
|
29
|
ლიტ. პარალელები -
პ. მერიმე „მატეო ფალკონე“ და ნ.გოგოლის „ტარას ბულბა“
|
1
|
ქართ. XI. 11. მოსწავლეს შეუძლია რეცენზიის
დაწერა წაკითხულ წიგნზე ან მხატვრულ ნაწარმოებზე
|
სახელმძღვანელო;
ქმს - ა. ყაზბეგი;
|
წერის სახელოსნო;
რეცენზია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
25/02
|
|
30
|
ლიტ. პარალელები -
„გამზრდელი“; „ხევისბერი გოჩა“
‘მატეო ფალკონე“
„ტარას ბულბა“
|
1
|
ქართ. XI. 1. მოსწავლეს შეუძლია საჯარო
მოხსენების წარმოდგენა (ზეპირი გამოსვლა) კონკრეტული აუდიტორიის წინაშე კონკრეტული მიზნით.
ქართ. XI. 2. მოსწავლეს შეუძლია საჯარო გამოსვლების მოსმენა და კრიტიკულად
შეფასება.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს - ა. ყაზბეგი;
პ. მერიმე „მატეო ფალკონე“ ; ნ.გოგოლის „ტარას ბულბა“
|
დისკუსია
ვენის დიაგრამა
T დიაგრამა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
26/02
|
|
31
|
შემაჯამებელი
N2
„გამზრდელი“; „ხევისბერი გოჩა“; „მატეო ფალკონე“; „ტარას ბულბა“
|
1
|
ქართ. XI. 5. მოსწავლეს შე-უძლია სხვადასხვა ეპოქის
ტექსტების გაანალიზება მათში ასახული ინფორმა-ციის, თემების, იდეებისა
და პრობლემატიკის თვალაზრისით.
|
მოსწავლეთა
მიერ შექმნილი რესურსები
|
პრეზენტაცია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
27/02
|
|
32
|
საჯარო მოხსენება
|
1
|
ქართ. XI. 12. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
ხასიათის არამხატვრული ტექსტების შეთხზვა.
|
ფლიპჩარები;
მარკერები;
სტიკერები;
|
წერის სახელოსნო;
პრეზენტაცია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
02/03
|
|
33
|
ნაწარმოების სტრუქტურა
|
1
|
ქართ.
XI. 6. მოსწავლეს შე-უძლია გააანალიზოს, რო-გორ გამოიყენება მხატვრუ-ლი და არამხატვრული ტექსტის
ელემენტები მისი ინტერპრეტაციის დროს.
|
ფლიპჩარები;
მარკერები;
სტიკერები;
|
მთავარი შეკითხვა
ამბების პირამიდა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
04/03
|
|
34
|
გრამატიკა (გვ.284/285)
|
1
|
ქართ. XI. 14. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების
გამოყენება ნაწერის ორგანიზებისათვის.
|
სახელმძღვანელო
|
ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
05/03
|
|
35
|
მწერლის ენა/სტილი
|
1
|
ქართ.
XI. 7. მოსწავლეს შე-უძლია მხატვრული ნაწარ-მოების ენობრივი საშუა-ლებების გაანალიზება მათი
ფუნქციონირების თვალსაზრისით.
|
სახელმძღვანელო
|
მარკირებული კითხვა;
„ბრილიანტი“
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
06/03
|
|
36
|
III თავი
ვაჟა ფშაველა
|
ვაჟა ფშაველა
(ბიოგრაფია)
|
1
|
ქართ. XI. 4. მოსწავლეს შეუძლია ზეპირი კომუნიკაციის სტრატეგიების
გამოყენება საჯარო გამოსვლის მომზადების დროს.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა
|
ვიცი, მინდა ვიცოდე, ვისწავლე;
გონებირივი იერიში;
აქტიური ლექცია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
09/03
|
37
|
კაი ყმის თემა ვაჟას შემოქმედებაში
|
1
|
ქართ. XI. 4. მოსწავლეს შეუძლია ზეპირი კომუნიკაციის სტრატეგიების
გამოყენება საჯარო გამოსვლის მომზადების დროს.
|
ქმს- ვაჟა ფშაველა
|
გონებირივი იერიში;
აქტიური ლექცია
დისკუსია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
10/03
|
|
38
|
„ალუდა ქეთელაური“ I
|
1
|
ქართ. XI. 8. მოსწავლეს შე-უძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების
არჩევა და გამოყენება.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
|
პაუზებით კითხვა
სიტყვების რუკა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
11/03
|
|
39
|
II-III
|
1
|
ქართ.
XI. 6. მოსწავლეს შე-უძლია გააანალიზოს, რო-გორ გამოიყენება მხატვრუ-ლი და არამხატვრული ტექსტის
ელემენტები მისი ინტერპრეტაციის დროს.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
|
პაუზებით კითხვა
სიტყვების რუკა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
12/03
|
|
40
|
IV-VI
|
1
|
ქართ. XI. 8. მოსწავლეს შე-უძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების
არჩევა და გამოყენება.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
|
შეკითხვების დაფა;
მთავარი შეკითხვა;
კიპა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
13/03
|
|
41
|
„ალუდა ქეთელაური“ (ანალიზი)
|
1
|
ქართ. XI. 9. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული
ნაწარმოების წერილობით გაანალიზება.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
|
წერის სახელოსნო;
ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
16/03
|
|
42
|
„ალუდა ქეთელაური“ (ანალიზი)
|
1
|
ქართ. XI. 10. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ესეის დაწერა.
ქართ. XI. 1. მოსწავლეს შეუძლია საჯარო
მოხსენების წარმოდგენა (ზეპირი გამოსვლა) კონკრეტული აუდიტორიის წინაშე კონკრეტული მიზნით.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
|
ესე;
პრეზენტაცია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
17/03
|
|
43
|
ლიტ. პარალელი
რ.ბახი „თოლია, სახელად ჯონათან ლივინგსტონი“
|
1
|
ქართ.
XI. 5.
მოსწავლეს
შე-უძლია სხვადასხვა ეპოქის ტექსტების გაანალიზება მათში ასახული ინფორმა-ციის, თემების, იდეებისა
და პრობლემატიკის თვალსაზრისით.
ქართ. XI. 11. მოსწავლეს შეუძლია რეცენზიის
დაწერა წაკითხულ წიგნზე ან მხატვრულ ნაწარმოებზე.
|
დისკუსია
ვენის დიაგრამა
T დიაგრამა
რ.ბახი „თოლია, სახელად ჯონათან ლივინგსტონი“
|
დისკუსია
ვენის დიაგრამა
T დიაგრამა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
18/03
|
|
44
|
„სტუმარ-მასპინძელი“
I-II
|
11
|
ქართ. XI. 8. მოსწავლეს შე-უძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების
არჩევა და გამოყენება.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
|
მარკირებული კითხვა;
„კიპა“
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
19/03
|
|
45
|
III-IV
|
ქართ.
XI. 7. მოსწავლეს შე-უძლია მხატვრული ნაწარ-მოების ენობრივი საშუა-ლებების გაანალიზება მათი
ფუნქციონირების თვალსაზრისით.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
ბარათები
|
ბარათებით მუშაობა;
სიტყვების რუკა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტირი ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
20/03
|
||
46
|
V
|
ქართ.
XI. 6. მოსწავლეს შე-უძლია გააანალიზოს, რო-გორ გამოიყენება მხატვრუ-ლი და არამხატვრული ტექსტის
ელემენტები მისი ინტერპრეტაციის დროს.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
|
ამბების პირამიდა;
წაკითხვა და შეკითხვების დასმა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
23/03
|
||
47
|
I-V (ანალიზი)
|
ქართ. XI. 4. მოსწავლეს შეუძლია ზეპირი კომუნიკაციის სტრატეგიების
გამოყენება საჯარო გამოსვლის მომზადების დროს.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
|
დებატი
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
24/03
|
||
48
|
VI-VII
|
ქართ.
XI. 7. მოსწავლეს შე-უძლია მხატვრული ნაწარ-მოების ენობრივი საშუა-ლებების გაანალიზება მათი
ფუნქციონირების თვალსაზრისით.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
ბარათები
|
ორსვეტიანი დღიური;
„კიპა“
ბარათებით მუშაობა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
25/03
|
||
49
|
VIII-IX
|
ქართ. XI. 8. მოსწავლეს შე-უძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების
არჩევა და გამოყენება.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
|
ორსვეტიანი დღიური;
„კიპა“
მთავარი შეკითხვა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
26/03
|
||
50
|
X-XII
|
ქართ.
XI. 6. მოსწავლეს შე-უძლია გააანალიზოს, რო-გორ გამოიყენება მხატვრუ-ლი და არამხატვრული ტექსტის
ელემენტები მისი ინტერპრეტაციის დროს.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
|
შეკითხვების დაფა;
ამბის პირამიდა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
27/03
|
||
51
|
XIII-XV
|
ქართ.
XI. 5.
მოსწავლეს
შე-უძლია სხვადასხვა ეპოქის ტექსტების გაანალიზება მათში ასახული ინფორმა-ციის, თემების, იდეებისა
და პრობლემატიკის თვალსაზრისით.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
|
მთავარი შეკითხვა;
შეკითხვების დასმა;
„კიპა“
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
30/03
|
||
52
|
ტექსტის ანალიზი
|
ქართ. XI. 9. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული
ნაწარმოების წერილობით გაანალიზება.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
|
შეკითხვების დაფა;
ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
31/03
|
||
53
|
ტექსტის ანალიზი
|
ქართ. XI. 10. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ესეის დაწერა.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
|
ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
01/04
|
||
54
|
ტექსტის ანალიზი
|
ქართ. XI. 3. მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს და გამოიყენოს საჯარო გამოსვლის
ეფექტიანობის გასაძლიერებელი საშუალებები.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
|
დისკუსია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
02/04
|
||
55
|
შემაჯამებელი
N3
„სტუმარ-მასპინძელი“
|
1
|
ქართ. XI. 10. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ესეის დაწერა.
|
მოსწავლის მიერ შექმნილი სასწავლო რესურსი.
|
ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
03/04
|
|
56
|
გველის კულტი და სიმბოლიკა
|
1
|
ქართ. XI. 4. მოსწავლეს შეუძლია ზეპირი კომუნიკაციის სტრატეგიების
გამოყენება საჯარო გამოსვლის მომზადების დროს.
|
ზ. კიკნაძე „ქართული მითოლოგია“
|
ვიცი, მინდა ვიცოდე, ვისწავლნებრივი იერიში;
აქტიური ლექცია
|
06/04
|
||
57
|
გველისმჭამელი I
|
10
|
ქართ. XI. 8. მოსწავლეს შე-უძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების
არჩევა და გამოყენება.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
|
პაუზებით კითხვა
მარკირებული კითხვა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
07/04
|
|
58
|
II-III
|
ქართ. XI. 7. მოსწავლეს შე-უძლია მხატვრული ნაწარ-მოების ენობრივი საშუა-ლებების გაანალიზება მათი
ფუნქციონირების თვალსაზრისი
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
ბარათები
|
ბარათებით მუშაობა;
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
08/04
|
||
59
|
IV-V
|
ქართ.
XI. 6. მოსწავლეს შე-უძლია გააანალიზოს, რო-გორ გამოიყენება მხატვრუ-ლი და არამხატვრული ტექსტის
ელემენტები მისი ინტერპრეტაციის დროს.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
|
ამბის პირამიდა
„კიპა“
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
15/04
|
||
60
|
VI
|
ქართ. XI. 8. მოსწავლეს შე-უძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების
არჩევა და გამოყენება.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა; ბარათები
|
პაუზებით კითხვა
ბარათებით მუშაობა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
16/04
|
||
61
|
VII-VIII
|
ქართ.
XI. 6. მოსწავლეს შე-უძლია გააანალიზოს, რო-გორ გამოიყენება მხატვრუ-ლი და არამხატვრული ტექსტის
ელემენტები მისი ინტერპრეტაციის დროს.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
|
„ბრილიანტი“
ამბის რუკა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
17/04
|
||
62
|
I-X
|
ქართ. XI. 7. მოსწავლეს შე-უძლია მხატვრული ნაწარ-მოების ენობრივი საშუა-ლებების გაანალიზება მათი
ფუნქციონირების თვალსაზრისი
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
|
„ბრილიანტი“
ამბის რუკა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
20/04
|
||
63
|
XI-XII
|
ქართ. XI. 8. მოსწავლეს შე-უძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების
არჩევა და გამოყენება.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
|
მარკირებული კითხვა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
21/04
|
||
64
|
ტექსტის ანალიზი
|
ქართ.
XI. 5.
მოსწავლეს
შე-უძლია სხვადასხვა ეპოქის ტექსტების გაანალიზება მათში ასახული ინფორმა-ციის, თემების, იდეებისა
და პრობლემატიკის თვალსაზრისით.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
|
ვენის დიაგრამა
დისკუსია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
22/04
|
||
65
|
ტექსტის ანალიზი
|
ქართ. XI. 10. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ესეის დაწერა.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
|
წერის სახელოსნო
ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
23/04
|
||
66
|
ტექსტის ანალიზი
|
ქართ. XI. 2. მოსწავლეს შეუძლია საჯარო გამოსვლების მოსმენა და კრიტიკულად
შეფასება.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
|
დისკუსია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
24/04
|
||
67
|
ლიტ.პარალელი
კ. გამსახურდია „ხოგაის მინდია“
|
3
|
ქართ. XI. 8. მოსწავლეს შე-უძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების
არჩევა და გამოყენება.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
|
მარკირებული კითხვა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
27/04
|
|
68
|
კ. გამსახურდია „ხოგაის მინდია“
|
ქართ. XI. 5. მოსწავლეს შე-უძლია სხვადასხვა ეპოქის
ტექსტების გაანალიზება მათში ასახული ინფორმა-ციის, თემების, იდეებისა
და პრობლემატიკის თვალსაზრისით.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
|
მარკირებული კითხვა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
28/04
|
||
69
|
კ. გამსახურდია „ხოგაის მინდია“
|
ქართ. XI. 11. მოსწავლეს შეუძლია რეცენზიის
დაწერა წაკითხულ წიგნზე ან მხატვრულ ნაწარმოებზე.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
|
წერის სახელოსნო
ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
29/04
|
||
70
|
„ხოგაის მინდი“
|
1
|
ქართ. XI. 11. მოსწავლეს შეუძლია რეცენზიის
დაწერა წაკითხულ წიგნზე ან მხატვრულ ნაწარმოებზე.
|
ალიბეგაშვილი „ქართული ხალხური სიტყვირების ნიმუშები
|
რეცენზია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
30/04
|
|
71
|
გველისმჭამელი, ხოგაის მინდი და ხოგაის მინდია
|
1
|
ქართ. XI. 1. მოსწავლეს შეუძლია საჯარო მოხსენების წარმოდგენა (ზეპირი
გამოსვლა) კონკრეტული აუდიტორიის წინაშე
კონკრეტული მიზნით.
ქართ. XI. 3. მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს და გამოიყენოს საჯარო გამოსვლის
ეფექტიანობის გასაძლიერებელი საშუალებები.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა; ალიბეგაშვილი „ქართული ხალხური სიტყვირების ნიმუშები
|
დისკუსია
ვენის დიაგრამა
T დიაგრამა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
01/05
|
|
72
|
შემაჯამებელი
N4
„გველისმჭამელი“; „ხოგაის მინდია“; ფოლკლორული ხოგაის
მინდი, მითოლოგია- გველის კულტი
|
1
|
ქართ. XI. 14. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების
გამოყენება ნაწერის ორგანიზებისათვის.
|
მოსწავლის მიერ შექმნილი სასწავლო რესურსი.
|
რეფერატი
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
04/06
|
|
73
|
„ბახტრიონი“
I-II
|
1
|
ქართ. XI. 7. მოსწავლეს შე-უძლია მხატვრული ნაწარ-მოების ენობრივი საშუა-ლებების გაანალიზება მათი
ფუნქციონირების თვალსაზრისით
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
|
გონებრივი იერიში;
მარკირებული კითხვა;
„კიპა“
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
05/05
|
|
74
|
III
|
1
|
ქართ. XI. 8. მოსწავლეს შე-უძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების
არჩევა და გამოყენება.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
|
მარკირებული კითხვა;
ამბის რუკა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
06/05
|
|
75
|
IV-V
|
1
|
ქართ.
XI. 7. მოსწავლეს შე-უძლია მხატვრული ნაწარ-მოების ენობრივი საშუა ლებების გაანალიზება მათი
ფუნქციონირების თვალსაზრისით.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
|
მარკირებული კითხვა;
მთავარი შეკითხვა...
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
07/05
|
|
76
|
VI-VII
|
1
|
ქართ. XI. 8. მოსწავლეს შე-უძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების
არჩევა და გამოყენება.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა; ბარათები
|
მარკირებული კითხვა;
პაუზებით კითხვა
ბარათებით მუშაობა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
08/05
|
|
77
|
I-VII ანალიზი
|
1
|
ქართ. XI. 9. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული
ნაწარმოების წერილობით გაანალიზება.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
|
წერის სახელოსნო
ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
11/05
|
|
78
|
IX-XI
|
1
|
ქართ. XI. 8. მოსწავლეს შე-უძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების
არჩევა და გამოყენება.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
ბარათები
|
მარკირებული კითხვა;
პაუზებით კითხვა
ბარათებით მუშაობა
„კიპა“
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
13/05
|
|
79
|
XII-XIII
|
1
|
ქართ. XI. 8. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის ეფექტური
სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
ბარათები
|
მარკირებული კითხვა;
პაუზებით კითხვა
ბარათებით მუშაობა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
14/05
|
|
80
|
XIV-XVI
|
1
|
ქართ. XI. 8. მოსწავლეს შე-უძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების
არჩევა და გამოყენება.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
|
მარკირებული კითხვა;
პაუზებით კითხვა
ბრილიანტი“
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
15/05
|
|
81
|
XVII-XIX
|
1
|
ქართ. XI. 8. მოსწავლეს შე-უძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების
არჩევა და გამოყენება.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
|
მარკირებული კითხვა;
პაუზებით კითხვა
სიტყვების რუკა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
18/05
|
|
82
|
ტექსტის ანალიზი
|
1
|
ქართ.
XI. 5.
მოსწავლეს
შე-უძლია სხვადასხვა ეპოქის ტექსტების გაანალიზება მათში ასახული ინფორმა-ციის, თემების, იდეებისა
და პრობლემატიკის თვალსაზრისით.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
|
დისკუსია
ვენის დიაგრამა
T დიაგრამა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
19/05
|
|
83
|
ტექსტის ანალიზი
|
1
|
ქართ. XI. 10. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ესეის დაწერა.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
|
ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
20/05
|
|
84
|
ტექსტის ანალიზი
|
1
|
ქართ. XI. 2. მოსწავლეს შეუძლია საჯარო გამოსვლების მოსმენა და კრიტიკულად
შეფასება.
ქართ. XI. 3. მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს და გამოიყენოს საჯარო გამოსვლის
ეფექტიანობის გასაძლიერებელი საშუალებები.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
|
დისკუსია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
21/05
|
|
85
|
ლიტ.პარალელი
ა.წერეთელი „ბაში აჩუკი“ –I/IV
|
4
|
ქართ.
XI. 5.
მოსწავლეს
შე-უძლია სხვადასხვა ეპოქის ტექსტების გაანალიზება მათში ასახული ინფორმა-ციის, თემების, იდეებისა
და პრობლემატიკის თვალსაზრისით.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- აკაკი წერეთელი
|
შეკითხვების დაფა;
ამბის პირამიდა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
22/05
|
|
86
|
V/IX
|
ქართ.
XI. 7. მოსწავლეს შე-უძლია მხატვრული ნაწარ-მოების ენობრივი საშუა-ლებების გაანალიზება მათი
ფუნქციონირების თვალსაზრისით.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- აკაკი წერეთელი
|
შეკითხვების დაფა;
ამბის რუკა
„კიპა“
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
25/05
|
||
87
|
X-XV
|
ქართ. XI. 8. მოსწავლეს შე-უძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების
არჩევა და გამოყენება.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- აკაკი წერეთელი
|
მარკირებული კითხვა;
პაუზებით კითხვა
სიტყვების რუკა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
27/05
|
||
88
|
ტექსტის ანალიზი
|
ქართ. XI. 11. მოსწავლეს შეუძლია რეცენზიის
დაწერა წაკითხულ წიგნზე ან მხატვრულ ნაწარმოებზე.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- აკაკი წერეთელი
|
რეცენზია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
28/05
|
||
89
|
„ბახტრიონი“ და „ბაში-აჩუკი“
|
1
|
ქართ. XI. 14. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების
გამოყენება ნაწერის ორგანიზებისათვის.
|
სახელმძღვანელო; „ბახტრიონი“
ქმს- აკაკი წერეთელი
|
დისკუსია
ესე
ვენის დიაგრამა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
29/05
|
|
90
|
შემაჯამებელი
N5
„ბახტრიონი“ და „ბაში-აჩუკი“
|
1
|
ქართ. XI. 10. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
სახის ესეის დაწერა.
|
მოსწავლის მიერ შექმნილი სასწავლო რესურსი.
|
ესე
|
01/06
|
||
91
|
„ღამე მთაში“
|
1
|
ქართ.
XI. 7. მოსწავლეს შე-უძლია მხატვრული ნაწარ-მოების ენობრივი საშუა-ლებების გაანალიზება მათი
ფუნქციონირების თვალსაზრისით.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
|
მთავარი შეკითხვა;
ორსვეტიანი დღიური
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
02/06
|
|
92
|
„რამ შემქმნა ადამიანად“
|
1
|
ქართ.
XI. 7. მოსწავლეს შე-უძლია მხატვრული ნაწარ-მოების ენობრივი საშუა-ლებების გაანალიზება მათი
ფუნქციონირების თვალსაზრისით.
ქართ. XI. 14. მოსწავლეს შე-უძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება
ნაწერის ორგანიზებისათვის.
|
სახელმძღვანელო;
ქმს- ვაჟა ფშაველა;
|
ორსვეტიანი დღიური
„კიპა“
აქტიური ლექცია“
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
03/06
|
|
93
|
ტექსტის ტიპები პუბლიცისტიკა
|
1
|
ქართ. XI. 12. მოსწავლეს შე-უძლია სხვადასხვა
ხასიათის არამხატვრული ტექსტების შეთხზვა.
ქართ. XI. 13. მოსწავლეს შე-უძლია ადეკვატურად
გამოი-ყენოს სათანადო ენობრივ-გრამატიკული საშუალებები სხვადასხვა სახის ტექსტების
შესაქმნელად.
|
სახელმძღვანელო;
ფლიპჩარტი . . .
|
წერილის დაწერა
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
04/06
|
|
94
|
ტროპი
|
1
|
ქართ.
XI. 6. მოსწავლეს შე-უძლია გააანალიზოს, რო-გორ გამოიყენება მხატვრუ-ლი და არამხატვრული ტექსტის
ელემენტები მისი ინტერპრეტაციის დროს.
ქართ. XI. 7. მოსწავლეს შე-უძლია მხატვრული ნაწარ-მოების ენობრივი საშუა-ლებების გაანალიზება მათი
ფუნქციონირების თვალსაზრისი
|
სახელმძღვანელო;
|
ტექსტის მარკირებული კითხვა;
პრეზენტაცია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
05/06
|
|
95
|
პოლემიკა ვაჟას ენის შესახებ
|
1
|
ქართ.
XI. 5.
მოსწავლეს
შე-უძლია სხვადასხვა ეპოქის ტექსტების გაანალიზება მათში ასახული ინფორმა-ციის, თემების, იდეებისა
და პრობლემატიკის თვალსაზრისით.
ქართ. XI. 1. მოსწავლეს შეუძლია საჯარო
მოხსენების წარმოდგენა (ზეპირი გამოსვლა) კონკრეტული აუდიტორიის წინაშე კონკრეტული მიზნით.
|
სახელმძღვანელო;
ვაჟა ფშაველა
აკაკი წერეთელი
|
დისკუსია
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
08/06
|
|
96
|
გრამატიკა
|
1
|
ქართ. XI. 13. მოსწავლეს შეუძლია ადეკვატურად
გამოი-ყენოს სათანადო ენობრივ-გრამატიკული საშუალებები სხვადასხვა სახის ტექსტების
შესაქმნელად.
|
სახელმძღვანელო;
|
ესე
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
09/06
|
|
97
|
ა. ბაქრაძე „მე-19 საუკუნე“
|
1
|
ქართ.
XI. 6. მოსწავლეს შე-უძლია გააანალიზოს, რო-გორ გამოიყენება მხატვრუ-ლი და არამხატვრული ტექსტის
ელემენტები მისი ინტერპრეტაციის დროს.
|
სახელმძღვანელო;
|
მთავარი შეკითხვა;
კიპა
მარგალიტი;
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიური ჩართულობა;
საგაკვეთილო მიზანთან შესაბამისი დავალებების შესრულების
ხარისხი
|
10/06
|
|
98
|
რეზერვი
|
11/06
|
||||||
99
|
რეზერვი
|
12/06
|
Tuesday, January 13, 2015
მე-11 კლასი; ქართული; ნ. მუზაშვილი . . .
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
წიგნის კლუბის მეორე შეხვედრა
2023 წლის 20 ოქტომბერს წიგნის კლუბში "ვკითხულობთ ქართულს" მეორე შეხვედრა გაიმართა. თემა - ნ. დუმბაძის "ძაღლის" განხილვ...
-
" ვისაც შემლოცველის ჩურჩულით წარმოთქმული სიტყვები მოუსმენია , დაგვემოწმება , რომ ეს , უწინარეს ყოვლისა , პოეზიაა ; პოეზიაა ...
-
მე-10 კლასი - ძველი ქართული ლიტერატურა საგამოცდო პროგრამა: ”შუშანიკის წამება” 1. რომელ პერიოდს მოიცავს ე.წ. ძველი ქართუ...
-
https://drive.google.com/open?id=1qFPTwQyRspHX3J_ZYuVhO97ySbUKXMj7
No comments:
Post a Comment